כותרות אחרונות
Search

רשת חנויות מוצרי הצריכה הלונדונית COSTO עכשיו גם בישראל

COSTO רשת חנויות של מוצרים מעוצבים הגיעה אלינו היישר מלונדון. הסניף הראשון של COSTO נפתח באוגוסט 2015 בקניון עזריאלי, ברמלה ובמהלך השנה הקרובה הרשת מתכננת לפתוח מוקדים נוספים ברחבי הארץ ולהפיץ את הקונספט החדשני.

הקונספט של הרשת הוא לספק ללקוחותינו מוצרים מסוגננים, מעוצבים, באווירה וסביבה נעימה וחווייתית במחירים הנמוכים ביותר. ניתן להשיג ברשת פריטים מגוונים לדוגמא: קופסאות מעוצבות בעלות של 5 ₪, כריות נוי בסגנון רטרו בעלות של 10 ₪, ספלים בשילוב אימרה בעלות של 10 ₪, פנקסים מעוצבים 5 ₪, אביזרי יום הולדת החל מ 5 ₪ ועוד.

הקונספט של רשת COSTO הוא להפיץ את הבשורה שאפשר לקנות פריטים ומוצרים מסוגננים במחירים זולים ונוחים. וכן עד רמה של להדהים ולרגש את הלקוחות שניתן לקנות פריטים בעלי ערך במחירים נמוכים. ברשת ניתן להשיג מוצרי צריכה יום יומיים כגון פריטים לבית, אביזרים למטבח, אביזרי אופנה, גאדג'טים מעוצבים, אביזרים למשרד, פריטים לילדים ותינוקות, מוצרי פופ, מוצרי נייר ועוד.

החנות משתרעת על שטח של 200 מ"ר, עיצוב החנות תוכנן על ידי חברת "FIRMA" המובילה בתחום המיתוג והעיצוב וזאת כיCOSTO  מאמינה שהחוויה של לקוחותינו בחנות היא ראשית ליהנות ולקבל את הטוב ביותר ועת הגעתם לקופה – ההפתעה היא כפולה!

המשימה שלנו היא לספק ללקוחותינו מוצרי צריכה מסוגננים ומעוצבים, בסביבה נעימה, במחירים נמוכים להפליא, בשירות בריטי וכמובן להפוך את COSTO  לרשת מהפכנית בתחום המוצרים המעוצבים לבית.

costo 1

צילום: ניר עצמון

חפשו אותם בפייסבוק