כותרות אחרונות
Search

רשת חנויות SAMSUNG בבעלות סאני תקשורת מכריזה על פתיחת ההרשמה להזמנה המוקדמת של GALAXY S9 | S9+

רשת חנויות SAMSUNG בבעלות סאני תקשורת  מכריזה על פתיחת ההרשמה להזמנה המוקדמת של GALAXY S9 | S9+

סאני – היבואנית הרישמית של סמסונג בישראל תעניק הטבה ייחודית בשווי 650 ₪  ל2000 הנרשמים הראשונים בדיגיטל וברשת החנויות:  DEX PAD בשווי 499 ₪ , מגן מסך בשווי 149 ₪ וכיסוי אחורי .

 

חברת "סמסונג" ענקית הטכנולוגיה והסלולר, השיקה באירוע חגיגי שהתקיים בברצלונה את Galaxy S9 | S9+ מכשיר הדגל החדש של החברה. רשת חנויות Samsung בבעלות סאני תקשורת מכריזה על פתיחת הרשמה להזמנה מוקדמת של המכשיר בחנויות ובאתר החברה. 

צילום: יח"צ

הרשמה באתר החברה ותשלום של 99 ₪ תבטיח ל-2000 הנרשמים הראשונים את קבלת המכשיר בתוספת חבילת הטבות ייחודית בשווי של 650 ₪ הכוללת : DEX PAD בשווי 499 ש"ח, מגן מסך בשווי 149 ₪ וכיסוי אחורי.

 

לדברי משה פרי מנכ"ל סאני תקשורת: "ה Galaxy S9 | S9+ התקבל בהתלהבות רבה בעולם וגם בישראל אנו חשים כבר היום ציפייה מצד הלקוחות שמחכים למכשירים בכיליון עיניים. אנו מעריכים כי ה Galaxy S9 | S9+ צפוי לשבור שיא של הזמנות במסגרת המכירה המוקדמת  ורשת חנויות סמסונג והרשתות הנבחרות נערכות בימים אלו לקבלת המכשירים והמשך תהליך המכירה".

Star-Product galaxys9 צילום: יח"צ

את ההזמנה המוקדמת של המכשיר ניתן לבצע ב 18  חנויות סמסונג  ברחבי הארץ,

 באתר החברה וברשתות הנבחרות.

להזמנה המוקדמת באתר "סאני": http://www.samsungmobile.co.il/landings/note8/NotePage.html#/

 

חברת סאני תקשורת סלולרית, הינה היבואנית והמשווקת הרשמית של מכשירי סמסונג סלולר בישראל והיא בעלת ותק  וניסיון של למעלה מ-20 שנות פעילות בייבוא ושיווק מכשירי סלולר. לרשת 18 חנויות הפרושות ברחבי הארץ,  וכן אתר סחר און ליין המציע רכישת מכשירי סלולר של סמסונג ישירות מהיבואן הרשמי.