כותרות אחרונות
Search

חברת MAN הגרמנית זכתה בפרס המצוינות בשרות לשנת 2018

חברת MAN הגרמנית זכתה בפרס המצוינות בשרות לשנת 2018

חברת Truck & Bus MAN יצרנית המשאיות והאוטובוסים זכתה בפרס הצטיינות בגרמניה על הצגת  תוכנית שירות לקוחות בשם "Customer First" המספקת מידע בזמן אמת אודות שביעות רצון הלקוחות ומאפשרת בכך תגובה יעילה ומהירה לשיפור השרות.

 

התחרות היוקרתית  German Excellence Award 2018 בוחנת חברות ויזמים גרמניים בנושא שרות לקוחות. הפרס מוענק מידי שנה על ידי המכון הגרמני לאיכות השירות והמגזין, DUB Unternehmer, לחברות ויזמים אשר בלטו הודות למוצרים או שירותים שהם מספקים, קמפיינים או יוזמות.

 

השנה, בקטגוריה "מוצרים ושירותים – תמיכת לקוחות", זכתה במקום הראשון תוכנית שירות הלקוחות הגלובלית Customer First של MAN .

 

התוכנית Customer First פותחה על ידיMAN  כדי לאסוף באופן שיטתי נתונים לגבי רמת שביעות רצון הלקוחות. זאת במטרה לשפר באופן מתמיד את איכות השירות שהחברה נותנת.. איסוף הנתונים נעשה  באמצעות מערכת מדידה אשר אוספת מידע מהלקוחות בכל אחת מנקודות המפגש שלו עם החברה.

צילום: יח"צ

התוצאות מוזנות אח"כ לפורטל דיווח מקוון והן זמינות לעובדים כבר ביום המחרת. העובדים, באמצעות התוכנית, מקבלים את כל המידע הדרוש להם כדי לשפר וליעל את הפעילות הנוכחית והעתידית שלהם עם הלקוח הספציפי.

 

MAN הינה חברה גרמנית המתמחה בציוד הנדסה וכלי רכב מסחריים. החברה מייצרת אוטובוסים, משאיות ומנועי דיזל. MAN היא הוותיקה מבין 30 חברות הגרמניות הנסחרות בבורסה של גרמניה. בשנת 2008 חגגה מאן 250 שנה להיווסדה. בחברה מועסקים כ-55,000 עובדים (נכון ל-2008) והחברה היא אחת המובילות באירופה בתחומה. משרדיה הראשיים של החברה ממוקמים בעיר מינכן.

 

מותג הדגל של מאן כיום הוא MAN Lion's City, שהוא אחד האוטובוסים לתחבורה ציבורית הנמכרים באירופה.

 

בישראל מיוצגת החברה ע"י מכשירי תנועה ומשאיות. מנכ"ל החברה, יוגב גברי, מסר : חווית השירות אותה אנו מעניקים ללקוח תמשיך להיות במוקד תשומת הלב שלנו. אנו מחויבים לעבוד בסטנדרטים הבינלאומיים של MAN וזכייה שכזו מחדדת את החשיבות שהחברה נותנת לנושא.