כותרות אחרונות
Search

רשת מלונות דן משיקה מחדש את מלון דן קיסריה תחת קונספט חדש וייחודי.

HAPPINESS IS AROUND

 רשת מלונות דן משיקה מחדש את מלון דן קיסריה תחת קונספט חדש וייחודי.

מלון דן קיסריה האייקוני שהוקם בשנות ה-60 על ידי הברון רוטשילד הפך לאחר 8 חודשי תהליך שיפוץ וחידוש, לריזורט חדשני ומעודכן בהשקעה של 80 מיליון ₪.

מנכ"לית המלון, הגברת רונית רונן, הציגה בפני אנשי תקשורת ומובילי דעה  את המלון המחודש ובסיום דבריה יצאו הנוכחים לסיור מודרך ברחבי המלון. 

 

רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן: "אנו גאים ונרגשים להשיק מחדש את דן קיסריה כריזורט עם קונספט חדשני וייחודי אשר יציע לאורחים חדרים מעוצבים, אמנות מרתקת חוויה קולינרית עם ברים עכשוויים לצד שטחים ציבוריים ירוקים המייצרים אווירה קסומה. השקענו רבות בפיתוח קונספט המלון שהפך למעשה לריזורט עדכני אשר מציע חוויית אירוח יוצאת דופן עבור הלקוח הישראלי והתיירים."

 

רונן ניסנבאום, מנכ"ל רשת מלונות דן יחד עם רונית רונן מנכ"לית המלון – צילום: אבי בר

 

שיפוץ ושדרוג:

לאחר 8 חודשים של תהליך שיפוץ וחידוש רשת מלונות דן משיקה מחדש את דן קיסריה תחת קונספט חדש וייחודי עם הסלוגן  HAPPINESS IS AROUND. במסגרת המהלך, שופצו, חודשו ושודרגו כל שטחי הריזורט, החל מ-116 החדרים והסוויטות, דרך הלובי, חדר האוכל, האולמות, הספא ומועדון הילדים, ועד לכלל השטחים הציבוריים ו-62 הדונמים הירוקים של דן קיסריה.

 

חדר האוכל – צילום: אבי בר

 

שיפוץ המלון הוותיק והפיכתו לריזורט ייחודי הייתה מלאכה מורכבת. לצד שימור המבנה האייקוני נוספו אמצעים מודרניים שיהפכו את החופשה למושלמת. את מקומו של הלובי, תפס בר קולינרי חדש ה-SALON BOCCA  המציע תפריט ייחודי עם קוקטיילים שנרקחו במיוחד עבור הריזורט על ידי קבוצת SURAMARE  ממובילות חיי הלילה של תל אביב, לצד הבריכה הוקם בר ה-LIMONADA  שמציע מבחר מרענן של משקאות קיציים לצד קוקטיילים מיוחדים באווירה קלילה ובמקום ״מזנון הבריכה״ נפתחה "הטברנה" – מזנון בסגנון יווני, המציע בנוסף סלסלות פיקניק מושקעות שניתן להתענג עליהן במרחבי הטבע העצומים בריזורט.

 

בר לימונדה – צילום: אורי אקרמן

 

עיצוב:

דניאל פדרמן אשר הוביל את יצירת הקונספט החדש והמעודכן של המלון, אסף סביבו את מיטב המוחות לטובת הפרויקט. האדריכל אילן פיבקו עיצב מחדש את כל השטחים הציבוריים, בתקרה של הלובי נתלו עננים כחולים שעוצבו ע"י האומן רוני אלוני, רוני פדרמן, אדריכלית הפרויקט בשיתוף אסתי רובינסון וצוות האגף הטכני של מלונות דן, עיצבו מחדש את החדרים באופן שיגרום לכל אורח להיות מאושר יותר בריזורט. המעצבים פיליפ בולקיה ודקלה רובינסון יצרו שפה גרפית חדשה ומרעננת המחברת בין הטבע והמיקום בקיסריה, העבר המפואר של המלון ואווירת הרוגע והשלווה של הריזורט. ובנצי ארבל, שאחראי לכמה מהקונספטים המובילים של הקולינריה התל אביבית, יצר את הקונספט HAPPINESS IS AROUND שמוביל את רוח המקום מהעיצוב והגרפיקה ועד השירות.

 

אדריכל אילן פיבקו – צילום: אבי בר

 

עיצוב החדרים:

החדרים החדשים נבנו מוארים ומאווררים כך שהם מאפשרים לנוף לעטוף את החדר. מבנה המרפסות הייחודי מאפשר ליהנות מנוף פתוח לצד פרטיות מקסימלית. בכל מרפסת הוצבה פינת ישיבה זוגית הצופה אל הנוף. היסטוריית המלון נשמרה בקירות האבן המקוריים, אשר קיבלו מקום של כבוד בעיצוב החדר. תוספת של תקרה מרחפת מעצימה את אווירת החופש. את שולחן הכתיבה המסורתי מחליף שולחן בטון עגול – המאפשר עבודה מול הנוף או ארוחה קלה.

 

צילום: אבי בר

 

החומרים בהם עשו שימוש בחדרים הם: פורניר אגוז טבעי בשילוב עם פריטי נגרות וריהוט מקוריים שנאספו מרחבי העולם. רצפת עץ אגוז איטלקי משובח הונחה בזווית לכיוון הנוף. בכל חדר שילבו מסיכה ייחודית שנעשתה על ידי האומן צחי נבו במיוחד עבור הפרויקט.

 

צילום: אבי בר

 

אזור השינה מופרד מהחדר ותחום בגב מיטה רחב עטוף בד. מיטת קווין סייז עם מזרן מפנק ורפידת נוחות יבטיחו חוויית שינה משובחת. לצידי המיטה ישנם שקעי חשמל ושקעי USB לטעינה, גרמופון Bluetooth ייחודי שהובא במיוחד לפרויקט בהזמנה מיוחדת, מנורת אווירה ומנורות קריאה ממוקדות כשמול המיטה תלויה על הקיר טלוויזיה מתקדמת בגודל 55 אינטש.

 

צילום: אבי בר

 

בחדר מוצב ארון בגדים גדול ונוח, עם דלתות רחף, כספת ותאורה פנימית. חדר הרחצה מופרד מהחדר בדלת הזזה איטלקית קלילה. חדר הרחצה מרווח במיוחד והוא כולל אמבטיה, מקלחון, ראי גדול ומשטח שיש רחב ידיים בגמר אבן טרוורטין טבעית בחיתוך קלאסי.

 

צילום: אבי בר

 

בנוסף בחדרים נתלו מסכות מעץ שעוצבו במיוחד למלון ע"י האומן צחי נבו. כל החדרים מצוידים במיני בר עשיר ומכונת קפה ייחודית אשר טוחנת במקום פולי קפה טריים לבחירת האורח ממגוון פולים עשיר. בתכנון המסדרונות נלקחה בחשבון תחושת הפרטיות של כל אורח וכך זכה כל חדר למבואת כניסה פרטית ובמסדרונות המלון הותקנו מראות רבות.

 

צילום: אבי בר

 

אמנות בריזורט ובחדרים:

ברחבי הריזורט ובחדרים מוצגים מגוון עבודות אמנות ישראלית עכשווית באוצרות גלריה גורדון. בשטח הריזורט הוצבו 15 פסלים מונומנטליים שיצר הפסל, חתן פרס ישראל יעקב דורצ'ין, תמונה ענקית של קדישמן ועוד….בחדרי המלון פזורים הדפסי עבודות של ריטה אלימה שנוצרו במיוחד עבור המלון.  בשטח הגנים מוצבים 15 פסלים מונומנטליים שיצר הפסל, חתן פרס ישראל – יעקב דורצ'ין.

 

עבודה של הצייר קדישמן – צילום: אבי בר

 

בחדרים פזורים הדפסי עבודות של ריטה אלימה שנוצרו במיוחד עבור המלון. אלימה היא מהאמניות הנפלאות ביותר שפעלו בישראל החל משלהי שנות ה-70 וראוי לציון כי בשנת 2008 נערכה לה תערוכה רטרוספקטיבית במוזיאון תל אביב.  בשנים האחרונות עבודותיה זוכות לעניין מחודש בקרב אמנים ואספנים כאחד.

 

רכב ביואיק בגודל טבעי – צילום: אבי בר

 

בכניסה למלון תלוי רכב ביואיק בגודל טבעי, עבודה מדהימה של האמן רון ארד ובשאר שטחי הריזורט מוצבות עבודות של מיטב אומני ישראל. כך שסיור ברחבי הריזורט הינה חוויה ייחודית  השקולה לסיור בגלריה.

 

שולחן ישיבות שהוא גם שולחן פינג פונג – צילום: אבי בר

ברים עכשוויים:

באזור הלובי הוקם בר קולינרי עדכני ה-SALON BOCCA המציע תפריט ייחודי לצד קוקטיילים מושקעים שנרקחו במיוחד על ידי קבוצת SURAMARE, ממובילות חיי הלילה של תל אביב. באזור הבריכה הוקם בר ה-LIMONADA ובו מבחר מרענן של משקאות קיציים לצד קוקטיילים מיוחדים באווירת הבריכה. מסעדת הבריכה החדשה נקראת "טברנה" ובהתאם לשמה תספק לכם חוויה קולינארית בסגנון ים-תיכוני. ב-״טברנה״ ניתן גם לאסוף סלי פיקניק יצירתיים ומושקעים במיוחד, מהם ניתן ליהנות במרחבי הטבע העצומים של הריזורט.

 

בר לימונדה – צילום: אבי בר

 

הריזורט המושלם לילדים:

דן קיסריה המחודש הוא המקום המושלם ומציע מגוון רחב של פעילויות לכל הגילאים ורוח החדשנות לא פסחה גם על ילדי אורחי הריזורט, ולדור הצעיר נבנה מועדון ׳דנילנד׳ ייחודי שטרם נראה בארץ. המתחם החדש עוצב על ידי פיליפ בולקיה ודקלה רובינסון, שבחרו בצבעוניות פסטלית נעימה. עיצוב פינות הפעילות הייחודיות תוכננו מתוך חשיבה מעמיקה לגבי מה שילדים בעת הזו אוהבים, ובשילוב משחקי רטרו לצד חדשנות טכנולוגית. בין האטרקציות שהדנילנד מציע: אקווריום ייחודי, בו מציירים דגים ומוסיפים אותם לאקווריום; ׳עולם של דינוזאורים׳ המשלב בין ארגז חול קלאסי להקרנת תלת-מימד, ועוד שפע של אפשרויות לחוויית משחק סוחפת.

 

צילום: אבי בר

 

מלון דן קיסריה המחודש  מציע מגוון פעילויות ייחודיות וביניהם בריכת שחייה עם שולחן ביליארד בתוך המים. כמו כן, על חלק מהעצים שברחבי מתחם הבריכה הוקמו בתי עץ שיאפשרו חוויה קסומה. הריזורט המחודש על כל שטחיו מציע גם מגוון פעילויות ספורט כמו: מגרש כדורסל שעבר עיצוב בגרפיקה ייחודית, מגרש כדורגל, מגרש טניס, מיני גולף, טניס שולחן ועוד וברחבי הלובי המחודש של דן קיסריה הוצבו מגוון משחקי רטרו עם קריצה לימי הזהר של שנות ה-60 וה-70.

 

שולחן ביליארד במרכז הבריכה – צילום: אבי בר

 

מתחם ספא חדש ומפנק:

מלון דן קיסריה המחודש מציע לאורחי הריזורט מתחם ספא מפנק עם 6 חדרי טיפול מתקדמים ותפריט טיפולים חדשני, חמאם, סאונה יבשה וחדר כושר עדכני עם מיטב הציוד המחובר למערכות מתקדמות הצופה לבריכה והמדשאות של הריזורט.