כותרות אחרונות
Search

אפליקציית להזמנת מונית "Yango", משיקה טכנולוגיה חדישה בישראל !

אפליקציית "Yango" מציגה טכנולוגיה מהפכנית בהזמנת מונית !

אפליקציית הזמנת המוניות Yango משיקה טכנולוגיה חדישה בישראל, המאפשרת מחיר נסיעה שקוף וידוע מראש לנוסע, מהלך שעתיד לשנות את חווית המשתמשים בישראל בהזמנת מונית.

צילום: אבי בר

 

אפליקציית המובייל "Yango", המחברת בין נוסעים למוניות הזמינות לנסיעה, מבית ענקית האינטרנט והטכנולוגיה Yandex (נסד"ק: YNDX) הכריזה על מהפכה בענף המוניות. לראשונה בישראל, אפליקציית "Yango" תציג מראש את מחיר הנסיעה הסופי אותו ישלם הלקוח.

 

צילום: אבי בר

 

בעת הזמנת מונית באפליקציית "Yango" ולאחר הזנת פרטי הנסיעה המלאים, מחיר הנסיעה אשר יופיע באפליקציה לא ישתנה עד תום הנסיעה ויהיה שקוף וידוע מראש. בנוסף, בתקופת ההשקה  "Yango" תתן הנחה נוספת בגובה 25% אחוזים שיחושבו למחיר הסופי. 

 

 

מהפכה זו התאפשרה בזכות טכנולוגיות למידת מכונה (ML) מורכבות אשר יכולות לחזות את המחיר העתידי בדיוק רב. מערכות אלו מתבססות על נתיב הנסיעה, חיזוי זמן הנסיעה בהתאם למשתנים השונים: זמן בשנה, שעה, יום, נתוני התעבורה המשתנים ומשתנים רבים נוספים הנלקחים בחשבון. בכל הזמנה ניתן לדעת מראש את מחיר הנסיעה ללא חששות – מחיר אשר יהיה נמוך יותר או שווה למחיר המוצג על צג המונה של הנהג. התוצאה המיידית, נסיעה במונית תהיה פשוטה יותר והכי חשוב, שקופה יותר עבור המשתמשים.

 

יניב אלפי, מנכ"ל "Yango" ישראל – צילום: אלירן אביטל

 

זהו צעד ראשון במאמציה של "Yango" להביא לשיפור חווית משתמש בענף המוניות בישראל. בחברה צופים כבר בעתיד הקרוב שיפורים נוספים אשר יספקו הן לנוסעים והן לנהגים חוויה טובה יותר ונוחה יותר משמעותית בכל נסיעה.

 

 

על פי חוק, המחירים אשר יוצגו לנוסעים לא יהיו גבוהים יותר מהמחיר המוצג במונה בכל מקרה. הטכנולוגיות המתקדמות של "Yango" לקחו בחשבון את תעריפי המדינה, כך שהמחיר המשוכלל יהיה שווה או נמוך יותר ממחיר המונה, כך שהמהלך כולו נשען ומתבסס על החוק הישראלי.

 

צילום: אבי בר

 

השינוי באפליקציה אשר הושק באופן רשמי, נמצא במצב בדיקה והתאמה מתמדת, כך שיתכנו שינויים ועדכונים נוספים בעתיד, שייעשו תוך התחשבות בבקשות הנהגים והנוסעים באופן קבוע, כל זאת על מנת לספק חוויה נוחה וקלה ככל שניתן.

 

יניב אלפי, מנכ"ל "Yango" ישראל: "במצב כפי שהוא היום בישראל, המחיר אשר מופיע על צג המונה בתום נסיעה – הוא המחיר הסופי והמוחלט. אך אנו יודעים עד כמה מחיר ידוע מראש הינו בעל ערך לנוסעים. הודות לטכנולוגיות המתקדמות שלנו והסטטיסטיקות שצברנו במהלך חצי השנה האחרונה בישראל, אנו יכולים לחזות מחיר נסיעה בדיוק רב ולהתחייב אליו, וכל זאת בהתאם לחוק."

 

יניב אלפי, מנכ"ל "Yango" ישראל יחד עם פרדריקה מנהלת השיווק  צילום: אבי בר

 

עוד מוסיף אלפי:  "אני מבטיח בזאת כי זוהי רק ההתחלה של שינוי משמעותי בחוויית משתמשי המוניות בישראל. אנו עתידים להשיק עוד יכולות טכנולוגיות מתקדמות ושירותים אשר ימשיכו לבסס אותנו כמובילים בענף. כלל היכולות והשירותים אותם נשיק פותחו או הותאמו על ידינו במיוחד עבור השוק המקומי, וישפרו את חווית השימוש בשירות שלנו הן עבור הנוסעים והן עבור הנהגים. אנו מרוצים מההתקדמות אותה עברנו מאז ההשקה בישראל, והודות לטכנולוגיות שלנו, אנו מצליחים לספק מחירים הוגנים אפילו במגבלות השוק הקיימות".

 

אפליקציית "Yango" הושקה בישראל בדצמבר 2018 ולאחר שבועיים מיום ההשקה הגיעה כבר אל למעלה מ- 100,000 הורדות. בנוסף לחלופה הצרכנית אותה הביאה "Yango", המטרה היא להנחיל רף גבוה במיוחד של שירות ומקצועיות בשוק הישראלי ולקדם את ישראל לסטנדרטיים בינלאומיים עליהם מקפידה  "Yango" בשווקים השונים.

 

אפליקציית Yango זמינה להורדה חינמית באנדרואיד וב- IOS

 

אודות Yango

"Yango" הינה אפליקציית מובייל מבית Yandex (נסד"ק:YNDX), אחת מחברות הטכנולוגיה הגדולות באירופה, המחברת בין נוסעים למוניות הזמינות לנסיעה. כיום, "Yango" המוכרת גם תחת המותג "Yandex.Taxi" פועלת ב-15 מדינות שונות, בהן רוסיה ורוב מדינות חבר העמים, גיאורגיה, המדינות הבלטיות, פינלנד, סרביה, וכעת מרחיבה את פעילותה במהירות לאזורים נוספים. אפליקציית "Yango" זמינה בעברית, אנגלית, צרפתית, רוסית ובשפות נוספות.

 

צילום: אבי בר

 

לאחרונה השיקה "Yango" מרכז נהגים ברחוב מנחם בגין 148 תל אביב. המרכז מציע מענה אישי, מקצועי ופרונטלי, לנהגיה הקשורים ל "yango". המרכז החדש מציב רף חדש של שירות בסטנדרטים בינלאומיים, של שירות ומקצועיות, זאת כחלק מיישור הקו של החברה הבינלאומית ולאחר כחצי שנה לאחר השקת פעילותה בישראל.