כותרות אחרונות
Search

"שוות מיליונים" מאת: תמי יערי, מתקשרת עסקית.

"שוות מיליונים"

מאת: תמי יערי, מתקשרת עסקית.

 

לאחרונה פורסמה רשימה של הנשים המרוויחות ביותר בישראל לצד העובדה שמדברים על כך שעדיין נשים מרוויחות פחות מגברים. אין ספק שמדובר בכמעין מירוץ ותחרות. העולם המודרני מציב בפני נשים משוואות מאוד מורכבות ותובעניות: את רוצה להיות אמא מושלמת, בת זוג מושלמת, בת מושלמת, קרייריסטית מושלמת- הן איכותית וכמובן- להתברג ל״שוות מליונים״. אך יש להתייחס לכך בזהירות: במערכת תובענית חייבים בהירות חדה וחבור חזק לעצמך על מנת לא לקרוס או לשלם מחירים כבדים.

 

פונות אליי קרייריסטיות בכירות, פרילנסריות ושכירות מתחומים שונים, כולן ללא יוצא מן הכלל, פונות כדי להרויח יותר, ולא רק כסף, אלא כי הן חייבות מתישהו להתחיל לחשוב על החיים שלהן בכללן, על עצמן, על מערכת השפע ולא רק על כסף. ב״הפוך על הפוך״, מי שחושבת חיים ולא רק כסף- מתחילה להרוויח הרבה יותר, רק שהפעם בקלות, בזרימה, מתוך שיתוף פעולה עם עצמן ועם החיים, ולא כמרדף תחרותי.

אולי מה שכל אחת מאתנו כדאי שתרצה, זה לא להיות בעשיריה הפותחת, אלא ב well being, בסינרגיה של הגשמה עצמית, בחגיגת החיים- ושהשכר האישי שלנו ימצא את מקומו כחלק מזה.

 

תפיסה נכונה תביא לאנושות מאושרת שמסוגלת לייצר הרבה הרבה יותר: גם כסף וגם רווחה, אושר, בריאות, מערכות יחסים טובות וכו׳.

 

צילום: יח"צ

 

ישבתי היום מול מצליחנית שכל הגב והכתפיים שלה תפוסות והמבט מוטרד כי היא לא מדורגת ב 50 הראשונות. אני רוצה להגיד לה ולעוד המון כמוה: את שווה מליונים! כבר עכשיו. תרגעי, תהני, תצרי מתוך חדווה. את לא במירוץ תחרותי ומירוץ של הוכחה עצמית לעד. פתאם נכנס לה אור לגוף, היא נראתה נינוחה יותר, ואפילו קצת נושמת. 

מתי העולם החכם הזה והוא אכן מחכים כל פעם עוד ועוד, יבין שתפיסת המצליחנות הגברית, בעולם המערבי כולו ונשים בפרט, היא תפיסה שנשים משלמות עליה מחיר כבד בעולם המודרני. הנושא המרכזי עליו כולנו חייבים לתת את הדעת זה שפע. איכות חיים. הנאה ושמחה. בריאות טבעית ושגשוג שקורה ביצירת חיים מאוזנים נעימים, על בסיס השראה ומימוש עצמי.

ומה עם כסף ?

כמובן שכסף חלק מהמשוואה. כסף מאפשר הגשמה קלה יותר של רבים מחלומותינו, והקלה ברמה הישרדותית. יחד עם זאת, כסף הוא חלק מהמשוואה, חלק מהמשוואה של כל אחת וההגשמה העצמית שלה, ולא תחרות מי מגיעה לרמת השכר הכי גבוהה. הנקודה המרכזית היא תמיד יצירה כספית שבאה מהמקום הנכון ומובילה למקום הנכון. מתוך חדווה ושמייצרת חדווה, להבדיל ממערכות פיננסיות שמנוהלות על ידי תפיסות כוחניות, תחרותיות, מחירים נפשיים ובריאותיים כבדים וכו׳.
כל מי שמייצרת כסף והחיים שלה הם חגיגה של הנאה והגשמה עצמית בכל החזיתות שחשובות לה, שווה מליונים. היא ניצחה בענק.

 

כל עוד הזרקור הוא על כמה מליונים מייצרים הבכירים והבכירות, נוצר עוות בשאיפה של מליונים שקוראים את הכתבות האלה. אני עובדת עם בכירות שמרויחות ״רק״ כמה עשרות אלפי שח לחודש ועדיין במקום להנות מהצלחה המלאה שלהן להתמוגג ולחגוג את החיים, תוך כדי המשך התפתחות, הן בתחושת הצלחתי ״רק״ לעשות כמה עשרות אלפי שח לחודש…

רק נשים יכולות להוביל מהפכה תודעתית בגישה לקריירה ולהצלחה, בה המשוואה הפיננסית מורכבת יותר, אנושית יותר, הוליסטית יותר, כלומר כוללת לא רק את ה-כמה מיליונים קבלת, אלא את ה well being !!