כותרות אחרונות
Search

רשת "קפה רוטשילד" מתרחבת ופותחת סניף חדש ברעננה

רשת קפה רוטשילד מתרחבת ופותחת סניף חדש ברעננה


רשת קפה רוטשילד ממשיכה במגמת ההתרחבות ופותחת סניף חדש ברחוב אחוזה ברעננה. הסניף החדש עוצב בהתאם לקונספט העיצובי של הרשת, קונספט המשלב צבעוניות של שחור ולבן, קירות עשויים מלבנים, שולחנות עץ ומרפסת רחבת ידיים. הסניף החדש כשר למהדרין  ומציעה חווית בילוי נעימה וטעימה לתושבי רמת השרון והסביבה.

בסניף החדש יוכלו הסועדים ליהנות מהתפריט העשיר שמציעה הרשת עם מגוון מנות מפנקות ביניהן:מנת הפטריות הממולאות-פטריות במילוי גבינת שמנת, פרמזן, מוצרלה ופסטו בציפוי פריך, מוגש על רוטב שמנת צ'ילי ופרמז'ן מגורדת, סלט שתיקת הכבשים- מגוון חסות פריכות ,עגבניות שרי, מלפפון, פלפל אדום מתוק, פטריות טריות וגבינת פטה, מתובל בשמן זית, מיץ לימון ופסטו. מוגש עם הר חטיפי בטטה פריכים מעל. פסטה קרצ'ופו – חונקי כמרים עם ארטישוק, עגבניות שרי, עגבניות מיובשות, שום קונפי, יין לבן, פטרוזיליה, בצל ירוק ופרמזן. לזניה חצילים\פטריות-לזניה אפויה בתנור ברוטב שמנת וגבינת מוצרלה ועוד.

krotshild-2

צילום: יח"צ

בסניף ניתן ליהנות מתפריט עסקיות, המוגשות בימים א'-ה' בין השעות 12:00-17:00.
טווחי מחירי העסקיות 49-69 ₪ כוללות ראשונה, עיקרית ושתייה במחיר המנה העיקרית.

דוריאן קופיט מנכ"ל הרשת: כחלק ממגמת ההתרחבות של הרשת אנו שמחים להשיק את הסניף החדש ברעננה ומזמינים את תושבי העיר ליהנות מחוויה ייחודית של הרשת. בשנת 2017 צפויה הרשת לפתוח עוד כ-17 סניפים ברחבי הארץ.

krotshild-1

צילום: יח"צ

אודות הרשת: "קפה רוטשילד" הינה רשת בתי קפה בעלת 10 סניפים בפריסה ארצית מצפון ועד מרכז. הרשת הוקמה מתוך זיהוי הצורך לשירות ברמה אישית וגבוהה לתחום בתי הקפה והמסעדנות בארץ.

"נדיבות" היא מילת המפתח של "קפה רוטשילד" וברוח זו המנות עשירות, מלאות וגדולות. הרשת מקפידה על שימוש בחומרי גלם עונתיים וחדשנות בתפריטים. כל הלקוחות מקבלים מיד עם כניסתם לקפה, פופקורן חם וסנגריה ללא חיוב.

טווח מחירים:
סלטים: 59-64 ₪

ארוחות בוקר: 16-109 ₪

פסטות: 58-78 ₪

טוסטים: 39-59 ₪

קינוחים: 39-79 ₪

אלכוהול: 20-39 ₪