כותרות אחרונות
Search

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יודעת איך לדבר אל הצעירים!

צילום: רשת "רמי לוי שיווק השקמה"

 

 

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יודעת איך לדבר אל הצעירים!

יוצאת בקמפיין דיגיטלי הומוריסטי לראש השנה  תחת הכותרת "משקפי הסתדרתי מאמי".
זה לא "רמי לוי טכנולוגיות" זה משהו שהם המציאו ממש עכשיו.

 

רשת "רמי לוי שיווק השקמה" יצאה לקראת ראש השנה בקמפיין הומוריסטי לדור הצעיר ברשת הדיגיטל – רמי לוי מציג טכנולוגיה חדשה "משקפי הסתדרתי מאמי".

 

הקמפיין הדיגיטלי מציג מצב של לקוחות אבודים ומהססים לפני רכישת מוצרים איפה נמצא כל פריט, מה המוצר הטוב ביותר ומה המחיר הטוב ביותר.

 

בקמפיין מציג רמי לוי באופן הומוריסטי פיתוח טכנולוגי חדש "משקפי הסתדרתי מאמי" המאפשרים לצרכן למצוא את המוצר ברשימת הקניות ובכך פותר את הבעיה המרכזית של ״הגברים האבודים״ במסע הקניות שלהם.

 

צילום: רשת "רמי לוי שיווק השקמה"

 

איציק כהן מנהל השיווק ברשת "רמי לוי שיווק השקמה" מציין: ״זה כבר זמן רב שרשתות המזון, לרבות רמי לוי שיווק השקמה משלבות טכנולוגיות מתקדמות על מנת לשפר את חוויית הקניה החל מקופות עצמאיות ועד לסורקי ברקוד אישיים. מצאנו בערב ראש השנה הזדמנות להשתעשע ברעיון, לקחת צעד אחד קדימה את נושא הטכנולוגיה בסופר ולהציג אותו בצורה הומוריסטית וקלילה.״