כותרות אחרונות
Search

יוצאת לחופשה ומפחדת לעלות במשקל? טיפים שיעזרו לך להוריד את מפלס החרדה.

צילום: מנרולה הפקות 

 

חופשיה מדאגות (ומהקלוריות)
יוצאת לחופשה ומפחדת לעלות במשקל? ענבר חן, בעלת המפעל לחיטוב ישבנים, עם הטיפים שיעזרו לך להוריד את מפלס הסטרס והחרדה ולהנות מחופשת הקיץ.
באדיבות: ענבר חן

 

כמה פעמים החלטת להתחיל לאכול נכון ומאוזן? עד שסוף סוף מצאת את המוטיבציה ועלית על דרך המלך פתאום באמצע התהליך – חופשה שתהרוס לך (או כך לפחות את חושבת) את כל מה שבנית עד עכשיו ובסופה תעלי במשקל? קודם כל תירגעי. עכשיו תקראי:

 

אז מה ניתן לעשות ואיך אפשר להתמודד עם ארוחות ובלתמ"ים כאשר אנו יוצאות לחופשה?

 

לפני הכל אני אומרת לך בביטחון מלא: הכי פשוט (תעשי פרצוף מופתע) זה לשחרר! מותר לך לאכול בחופשה, מותר לך להנות מאוכל בלי לחשב, בלי לשקול ובלי למדוד – פשוט להנות!

 

צילום: מנרולה הפקות 

 

אוקיי, אם בכל זאת עלייה במשקל לא באה בחשבון בשום אופן, הנה כמה טיפים שיעזרו לך לשמור על הגזרה והמשקל גם בחופשה:

 

  1. צאי לטיולים – לא בכל חופשה אנחנו נמצא את עצמנו מכתתות רגליים כמו ברחובות הבלתי נגמרים של ברצלונה. חופשת בטן גב ברודוס היא לא בדיוק שורפת הקלוריות האולטימטיבית, לכן הקדישי מינימום של 20 דקות ביום להליכה שתעזור לך לאז את הקלוריות העודפות. גם הליכה בביקיני מסביב לבריכה נחשבת J

  2. חופשת בטן – גב? התחילי את היום באימון קצר במכון כושר בבית המלון ולאחר מכן המשיכי בלו"ז היומי. פתיחת בוקר שכזו תעניק לך תחושה טובה ואנרגיה לאורך כל היום!
  3. שתי מים והרבה! – כשאנחנו בחופשה, שעות האכילה שלנו משתנות וכך גם כמויות וסוג האוכל אותו אנחנו רגילים לאכול ביום יום. הקפידי לשתות הרבה מים ולעזור לכל תהליכי הגוף לעבוד בצורה מיטבית.
  4. אכלי במידה – ניוז פלאש: מותר לך לאכול הכל רק שיהיה במידה הנכונה! לא צריך לאכול עד שמתפוצצת הבטן וחייבות לפתוח כפתור. אפשר לטעום מהכל אך בהקשבה לגוף והכי חשוב: כשאת מרגישה את השובע פשוט הפסיקי לאכול. כשאנו אוכלות מעבר לכך, הגוף מתבלבל והרעב שלנו רק גדל, מה שמוביל לאכילה מופרזת ולצערנו גם לרגשות אשם.

נשים יקרות וגם גברים J אני מאחלת לכם חופשה נעימה, טעימה וזכרו תמיד:

מותר לכם ליהנות מאוכל. הוא לא פחות חשוב משחייה בבריכה או סיבוב שופינג.

באדיבות ענבר חן, בעלת סטודיו PEACH  לחיטוב ישבנים
כתובת: ז'בוטינסקי 28 רמת גן
אינסטגרם: inbar_chen
אתר : https://www.studiopeach.co.il