כותרות אחרונות
Search

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" השיקה את המשחק "סקרביה" !

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" השיקה את המשחק "סקרביה" !

משחק מאתגר המעודד פיתוח אסטרטגיות חשיבה ותכנון, מיקוד ותשומת לב, תפיסה מרחבית, פתרון בעיות ויצירתיות.

 

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים, השיקה את "סקרביה" – משחק אסטרטגיה מאתגר לכל המשפחה, המעודד פיתוח אסטרטגיות חשיבה ותכנון, מיקוד ותשומת לב, תפיסה מרחבית, פתרון בעיות ויצירתיות.

 

צילום: אופיר וייס

 

תגלית מרעישה נחשפה על ידי הקהילה הארכיאולוגית: סמל עתיק, בצורת סקרביה (חרפושית) מוזהבת התגלה לאחרונה. באופן מסתורי, התגלו הסימנים לנוכחותה במקביל ב-4 אתרים ארכיאולוגיים הממוקמים ב-4 קצות תבל.

 

נבחרת להנהיג קבוצת ארכיאולוגים שיקימו אתרי חפירה במעמקי הים, במדבר, בערבות הקרח או בג'ונגל. ככל שתאסוף יותר שרידי חרפושיות, תתקרב לפתרון התעלומה. האם תצליח למפות את האתר באופן מיטבי ולחשוף את החרפושיות ?

 

בכל משחק 12 סבבים. כל סבב מסתיים כשכל המשתתפים הניחו אריחי משחק על לוח המחנה שלהם, בהתאם להוראות קלף המשימה שנבחר. האריחים מסייעים למפות את המחנה ולחשוף כמה שיותר חרפושיות. על כל שחקן להחליט כיצד להניח את האריחים שבקלף המשימה, באתר שבאחריותו.

 

צילום: אופיר וייס

 

השחקן שהצליח לחשוף יותר חרפושיות זוכה בניקוד המרבי – ומנצח!

 

מתאים ל- 1- 4 משתתפים. למשחק כמה רמות קושי ולוח המשחק משתנה בהתאם.

 

המשחק מתאים לילדים, נוער ומבוגרים מגיל 8 ומעלה.

 

המשחק מכיל 4 מסגרות התוחמות את האתר הארכיאולוגי ; 4 סטים המורכבים מ- 4 לוחות להקמת האתר הארכיאולוגי ; 4 סטים של 12 אריחים שונים לביצוע המשימות באתר ; 4 סטים של 8 סלעים ; 72 מטבעות של סקרביות (חרפושיות) זהב בשווי 1- 4 נקודות ; 12 קלפי משימה. 

 

מחיר: 119- 139 ש"ח.

 

להשיג בצומת ספרים, סטימצקי, ברשתות ובחנויות הצעצועים.

סרטון להמחשה:  https://www.youtube.com/watch?v=mwPp-VNqiH0

למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

 

חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים, משחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי אנשי מקצוע ובהם מרפאה בעיסוק, קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיביים, מוטוריים ועוד)… המשחקים, העומדים בדרישות התקן הישראלי, עשויים מחומרים עמידים, קשיחים ולא רעילים.