כותרות אחרונות
Search

שוברים שגרה עם סדנאות בהנחיית יונתן גרובר.

צילום:freepik

 

שוברים שגרה עם סדנאות בהנחיית יונתן גרובר.

"…מאוד מצחיק ומשחרר", "…הביא את הקבוצה שלנו למקומות חדשים…", "כיף גדול לקחת חלק…":

אלו רק חלק מהביקורות שעשרות אנשים כתבו על הסדנאות הייחודיות של יונתן גרובר. אם יש משהו שלמדנו בשנתיים האחרונות זה שתמיד חשוב לצחוק, וזה בדיוק מה שיונתן מביא לשולחן, עם סדנאות שוברות שגרה, פעילויות מיוחדות והפתעות לא צפויות. אם אתם מחפשים רעיונות לפעילות בפסח בחברות וארגון, עם יונתן לא תפספסו. היכנסו לעולם של הומור ושחרור עם סדנאות שסוחפות את הקהל:

 

הומור משחרר, משמח, מלהיב.

יונתן גרבר חולש על כמה תחומים ועובד עם מגוון קהלים. אתם יכולים ליהנות מפעילויות מהנות רבות עם האיש שמדביק את הקהל בצחוק, ולבחור פעילות מבוגרים לפסח שתעלה חיוך על הפנים:

 

סטנד אפ לחברות וארגונים.

במשך 40 שנה, יונתן אסף חומרים וניקז אותם למופע סטנדאפ אהוב: "מופע אינטימי מדי". מזוגיות, חיי משפחה ועד למציאת הפיצה הטובה ביותר בארץ – יונתן פורק על הבמה תובנות מצחיקות במיוחד על החיים. המופע מתאים לחברות וארגונים מכל זוג, ואתם יכולים לבחור את המועד שאתם רוצים עבור ההופעה. הכנסו לראשו של קומיקאי עם סטנד אפ לחברות וארגונים שיפיל אתכם מהרגליים וירומם לכם את הנפש.

 

סדנת אימפרוביזציה.

אם יש משהו שאפשר להגיד על החיים הוא שהם נראים לפעמים כמו מופע מאולתר. אנחנו מתכננים תוכניות ואלוהים צוחק, אז למה שלא נצחק גם אנחנו? סדנאות אימפרוביזציה (אלתור) עובדות כמו קסם לשחרור של הגוף וגם הנפש, ויונתן נותן את הסודות של האמנות הייחודית הזו. על ידי כניסה ל"מצב התודעתי של המאלתר", גם הקהלים ההססנים ביותר נפתחים ומתחילים בשינוי תודעתי שמוביל לתוצאות מצחיקות במיוחד וגם לגמישות מחשבתית.

 

סדנת צחוק.

"מה זאת בכלל סדנת צחוק?" זאת השאלה שעולה לרוב האנשים כשהם שומעים על הסדנה הזו. אם אתם מחפשים הפעלות למבוגרים בפסח או בכל מועד אחר – זאת בדיוק הסדנה שכדאי לנסות. בסדנה הזו יונתן, בשיתוף עם הקהל, מתחיל לקלף את שכבות הציניות ומוציא החוצה את הסטנדאפיסטים הקטנים שיש בכולנו. בסדנה הקהל משתמש בכלים מעולם האלתור כדי להוריד מחסומים ולהתחיל לצחוק. הסדנה מתחלקת לשני חלקים במהלכם הקהל יגלה כיצד לשחרר פחדים, להתגבר על ביישנות, וליהנות ממשחקים מאולתרים שמחברים בין כולם.

 

סדנת הצחוק מתאימה לעובדים, נשים, גברים ובקיצור לכווווולם.

 

צילום:freepik

 

סדנת עמידה מול קהל.

פעילות מבוגרים בפסח ומועדים אחרים מומלצת במיוחד היא סדנת עמידה מול קהל. פחד במה הוא אחד הפחדים הנפוצים ביותר, ואנשים רבים חוששים לעמוד בפניי אחרים ולדבר. אם יש מישהו שיודע לדבר מול קהל הוא אמן סטנד-אפ, ויונתן מביא את הניסיון שלו כדי לפזר את הפחדים סביב עמידה מול קהל. בסדנה הזו אתם תפרקו מה גורם לפחדים מול קהל, וכיצד להסב את הפחדים וההתרגשות למשהו חיובי. כמו בסדנאות אחרות, גם בסדנה הזו יונתן ממוסס את החששות והספקות של הקהל. באמצעות מתן טיפים ותרגול של שיח מול קהל, אתם תמצאו את עצמכם נינוחים ותרגישו הרבה יותר נוח למשוך תשומת לב אליכם ולדבר מול קהל.

 

סדנאות בזום.

בשנתיים האחרונות, אפליקציית 'זום' הפכה להיות האפליקציה שכולם מכירים; עם הגבלות על יציאה מהבית, עבודה מחוץ למשרדים, ושעות אינסופיות בבית, קשה לדמיין תקופה שבה תקשרנו פנים מול פנים ולא בזום. בסדנאות שלו, יונתן גרובר הופך את הזום מאפליקציה שמתקשרת לבידוד לאפליקציה שמתקשרת לחיבור. הסדנאות מתאימות למגוון קבוצות – החל מצעירים ועד מבוגרים, ויונתן מלמד איך לשחרר ולהשתחרר בצורה מהנה במיוחד. סדנאות אלתור בזום עוזרות להוציא את הצד היצירתי, גם באלו שחושבים שאין בהם צד כזה, וליהנות מפעילות משותפת מרחוק שעוזרת לשבור שגרה ולקחת הפסקת זום כיפית.

 

הנחיית אירועים עם יונתן גרובר.

במהלך השונים יש לא מעט אירועים מיוחדים שמגבשים יחדיו את הקהל ומאפשרים ליהנות מחוויה ייחודית. עם ניסיון עתיר שנים של הנחיית אירועים, כולל פיתוח מערך ההנחיה של קולולום והנחיית אירועים בארץ ובחו"ל, יונתן יודע לשלהב את הקהל בצורה בלתי רגילה. עם הפעלות מוזיקליות, הרקדות וצחוקים בלי הפסקה – זה המנחה שאתם צריכים לאירוע הבא שלכם.

 

העולם הוא במה, ואם לא נצחק אז מה הכל שווה? עם שיגעון הקורונה, מגפת הזום והפתעות נעימות ופחות נעימות, זה תמיד נחמד לשבור את השגרה עם הומור. יונתן גרובר מתמחה בכל מה שקשור לאימפרוביזציה וסטנדאפ, והוא יודע איך להדביק כל קהל בשמחת חיים בלתי רגילה. הצטרפו גם אתם לחגיגה והזמינו את יונתן לאירועים מלאי הומור וכיף.