כותרות אחרונות
Search

שיאים חדשים נרשמו במכירת הפרים השנתית של 'מרעה גולן' ו'צמח תערובות'

שיאים חדשים נרשמו במכירת הפרים השנתית של 'מרעה גולן' ו'צמח תערובות'

כ- 130 בוקרים מרמת הגולן, הגליל ואזורים נוספים בארץ השתתפו במכירת הפרים השנתית של אגודת מרעה גולן בחסות צמח תערובות מבית צמח מפעלים אזוריים ומשקי עמק הירדן. במכירה הפומבית אשר התקיימה זו השנה הרביעית, נרשמו שיאים חדשים במספר הפרים שנמכרו, איכותם וסכומי המכירה, אשר האמירו ללמעלה מ-20 אלף ₪ עבור פרים צעירים.

 

"הבשר הטוב ביותר מתחיל בבעלי החיים הטובים ביותר", אומר שי זרביב מנכ"ל 'אגודת מרעה' והוסיף: "פרי הגולן מתאפיינים בעמידות גבוהה לתנאי השטח הקשים ומזג האוויר הקיצוני, אשר חם מאוד בקיץ קר מאוד בחורף. לצד העמידות מתאפיינים הפרים בהורשת קצב גדילה, שיוש גבוהה של הבשר, ומזג טוב"………."פרי הרבייה שלנו מיועדים לחיות עם העדרים הרועים בשטח, על כן יש חשיבות רבה שיהיו להם תכונות אופי טובות לצד הורשת קצב גדילה ואיכות הבשר", הסביר אחד הבוקרים באירוע".

 

מכירת הפרים השנתית של מרעה גולן בחסות צמח תערובות. צילום- טוני הופמן

 

אגודת 'מרעה גולן' הוקמה לפני כחמש שנים על ידי קבוצת בוקרים מרמת הגולן, במטרה לספק לצרכנים בשר בקר טרי מקומי ובאיכות שטרם נראתה בארץ. העגלים נולדים וגדלים בשטחי המרעה של רמת הגולן. התזונה לה זוכים ותנאי הגידול המאוחרים יותר הינם אופטימאליים ועומדים בדרישות המחמירות של תקן 'חי בריא'.

 

"צמח תערובות אימצה את אגודת מרעה גולן, ממש מהרגע הראשון" מספר דני ברץ, מנהל ענף מעלי הגירה בצמח תערובות. "אנו חולקים עם האגודה את אותם ערכים של קידום התוצרת המקומית, תוך שמירה על רווחת בעלי החיים, כך שהחיבור היה מאוד טבעי. לשמחתנו שיאי המכירות והאיכות שנרשמו השנה מדברים בעד עצמם והינם פועל יוצא של שיתוף הפעולה המופלא בין מפעל המזון למגדלי הבקר".

 

מכירת הפרים השנתית של מרעה גולן בחסות צמח תערובות. צילום- טוני הופמן