כותרות אחרונות
Search

שר האוצר ושר התיירות סיכמו על מתווה סיוע לענף התיירות והמלונאות בגובה 300 מליון שקל.

צילום: דוברות משרד האוצר

 

 

שר האוצר ושר התיירות סיכמו על מתווה סיוע לענף התיירות והמלונאות בגובה 300 מליון שקל.

 

 
שר האוצר ושר התיירות

צילום: דוברות משרד האוצר

 

 

שר האוצר, ישראל כ"ץ ושר התיירות, אסף זמיר נפגשו הבוקר עם נציגי המלונאים ושמעו מהם על הקשיים שחווה הענף עקב הירידה בתיירות הנכנסת. לאור העובדה כי כ-50% מהאורחים בבתי המלון בימים כתיקונים הם תיירים חווים בתי המלון קשיים תפעוליים מעבר לכלל ענפי המשק שהפסיקו את פעילותם עקב משבר הקורונה.  

 

משבר הקורונה עצר לחלוטין את כניסת התיירים לישראל כבר בתחילת מרץ. לאור העובדה שלא צפויים לשוב לישראל תיירים בהיקף משמעותי בחודשים הקרובים, סיכמו שר האוצר ושר התיירות להקצות תקציב לסיוע בהפעלת המלונות בעתיד גם ללא תיירות חוץ, ולבצע פעולות נדרשות בענף התיירות.

 

שר האוצר, ישראל כ"ץ:  ״כחלק מתכנית הסיוע למשק להתמודדות עם משבר הקורונה סיכמנו על 300 מליון שקל לסיוע לתיירות ולמלונאות, כפי שנעשה במשברים בעבר. התיירות מהווה חלק בלתי נפרד מהכלכלה הישראלית ואני רואה בה חשיבות רבה. צעד זה מהווה שלב נוסף בהחזרת המשק וכלכלת ישראל לשגרה ולצמיחה".

שר התיירות, אסף זמיר:  "ענף התיירות כולו נמצא במשבר חמור בעקבות הקורונה ותפקידנו לפעול במהירות האפשרית להחזירו למסלול ולסייע בשיקומו. אני מודה לשר האוצר ישראל כ"ץ על הירתמות המידית לנושא."