כותרות אחרונות
Search

שירות הלקוחות של "מדגל" ממשיך לעבוד כרגיל.!

צילום – PIXABAY

 

"מדגל" ממשיכה לדאוג לכם!

שירות הלקוחות של "מדגל" ממשיך לעבוד כרגיל, ומציע ללקוחותיו מערך תמיכה של תיקונים והתקנות בבית הלקוח, תוך הקפדה על הנחיות משרד הבריאות.

 

"מדגל" ממשיכה לדאוג לכם! שירות הלקוחות של חברת "מדגל" מבית "פלסאון", מהמובילות בתחום הברזים, כיורי העלית וארונות האמבט המעוצבים (נוסדה בשנת 1973), עובד כרגיל. לחברה אישור של עסק חיוני והפעילות בה ממשיכה.

 

השירות ממשיך להעניק מערך תמיכה של תיקונים והתקנות בבית הלקוח, בכל רחבי הארץ. השירות ניתן עבור כל סוגי הברזים למטבח ולחדר הרחצה, כיורי PEDANTIX וארונות האמבט של מדגל. הטכנאים מגיעים לבית הלקוח תוך שמירה על כללי המיגון ובטיחות הנדרשים כיום, תוך שהם מקפידים על כל הנחיות משרד הבריאות!

 

עם ניסיון של מעל ל-40 שנה, אתם יכולים להיות שקטים ובטוחים שאתם בידיים טובות.

 

פרטים: www.madgal.co.il ובטלפון .09-9528967

 

צילום – PIXABAY

 

"מדגל", מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973, נרכשה ב-2015 על ידי חברת פלסאון ישראל. החברה הוותיקה והאיכותית דוגלת בדינמיות והתחדשות ועוקבת כל העת אחר מגמות העיצוב והפתרונות בתחום בעולם ובישראל, כדי לתת מענה עיצובי ופרקטי ללקוחותיה.

 

מדגל מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום ברזי המטבח והאמבט וברזיה מהווים סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שם החברה הולך לפניה בזכות השירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים במחירים הוגנים ומשתלמים. ב-2019 נכנסה החברה לתחום ארונות האמבט והשיקה כ-100 דגמים במגוון עיצובים ומחירים. ב-2020 PEDANTIX כיורי עלית הופכת לחברת בת. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקןISO 9001  ותקנים בינלאומיים מחמירים.