כותרות אחרונות
Search

שיתוף פעולה אסטרטגי זו העונה ה 12, בין מותג המזוודות והתיקים "סמסונייט", לבין תוכנית הדגל של ערוץ 13 "האח הגדול".

צילום: אסף לוי

 

המותג "סמסונייט" נכנס לאח הגדול.  

שיתוף פעולה אסטרטגי זו העונה ה 12, בין מותג המזוודות והתיקים "סמסונייט", לבין תוכנית הדגל של ערוץ 13 "האח הגדול".  

 

תכנית הדגל של  רשת 13 "האח הגדול", עונה 12 עלתה ומסכי הבמה נצבעו באייקון המוכר של  התכנית  שחשפה אתמול  את הדיירים  החדשים  שנכנסו  לבית המפורסם במדינה כשהם נעזרים במזוודות האייקוניות "S'CURE" של מותג המזוודות והתיקים "סמסונייט".

 

במסגרת שיתוף פעולה של חברת התיקים והמזוודות הבינלאומית "סמסונייט", השיקה אמש באח הגדול,    לקראת עונת הנסיעות של קיץ 2022  את הקולקציה החדשה  מזוודות האייקוניות "S'CURE" – הכניס אתמול המותג לכל משתתפי האח הגדול את המזוודות, כל משתתף והצבע שלו.

 

צילום: אסף לוי

 

מדובר בליין המזוודות הקשיחות, האייקוניות המזוהות עם המותג זה למעלה מ- 10 שנים, אליהן מצטרפים הקיץ,  לצד 5 הצבעים הקלאסיים הקבועים של סדרה זו – שחור, כחול כהה, כחול טורקיז, אדום ואפור-כסף, גוונים חדשים ססגוניים:  צהוב, ירוק קקטוס וכחול עז במהדורה מוגבלת לקיץ זה.

 

ירדן וקס מנכ"ל סמסונייט ישראל: "כמיטב המסורת בעונות הקודמות, העניקנו גם בעונה החדשה  לכל אחד ממתמודדי האח הגדול מזוודה נוחה וגדולה במיוחד." לדבריה: "החיבור בין המותג לתוכנית "האח הגדול" עונה  12 ברציפות,  חושף את הקולקציות שלנו בקרב קהלי יעד רחבים, לצד  תמיכה וסיוע לדיירי-הבית בהתארגנותם הפרטית ונשיאת כל פרטי-הלבוש למשך תקופת שהייתם הארוכה בבית "האח הגדול המזוודות עם נפח ענק שמתאים לשהיה עד הגמר הגדול . מניסיון העונות הקודמות, אנו יודעים שהמזוודות של סמסונייט שנחשפו בבית האח הגדול יוצרות באזז וביקוש אדיר בחנויות ברחבי הארץ".