כותרות אחרונות
Search

שני שותפים ישראליים מבעלי סיסטמטיקס ואדקום, קיבלו פרסים מדאסו סיסטמס

דאסו סיסטמס העניקה פרסים לשני שותפים ישראליים שלה מהחברות סיסטמטיקס ואדקום

חברת התוכנה דאסו סיסטמס, קיימה בברצלונה את כנס המשווקים השנתי שלה, שבמהלכו נחגגו הצלחות 2015, ושותפים עסקיים של החברה זכו בהוקרה על הישגיהם.

במהלך הכנס זכו שני שותפים עסקיים ישראליים של דאסו סיסטמס, החברות סיסטמטיקס ואדקום, בפרסי הוקרה על ביצועים והישגים בשנה החולפת בתחומים מרכזיים, כגון ציוד תעשייתי ומדעי החיים.

סיסטמטיקס, הינה שותפה אסטרטגית של דאסו סיסטמס בשוק הישראלי מזה 30 שנה. הודות לנסיון העשיר שלה בשיווק ויישום טכנולוגיות מחשוב חדשניות, סיסטמטיקס מצליחה לקדם את האפקטיביות והיעילות הארגונית בקרב אלפי לקוחותיה.

פתרונות המחשוב מיושמים אצל הלקוחות על ידי מומחי החברה באמצעות מתודולוגיות מתקדמות, המבטיחות זמן יישום קצר ותוצאות מדידות בשיפור היעילות הארגונית והיכולת התחרותית.

שיתוף הפעולה ההדוק בין דאסו סיסטמס וסיסטמטיקס הורחב בשנת 2014 וכלל פתרונות וקווי מוצרים נוספים, כחלק מהחלטת דאסו סיסטמס לחזק את מערכת השותפים האזורית שלה על ידי יצירת בריתות אסטרטגיות עם משווקי מפתח בישראל.

daso 2

אייל שוריאן, מנהל מכירות, סיסטמטיקס (משמאל), מקבל את הפרס

סיסטמטיקס זכתה בפרס עבור הישגים יוצאי דופן כשותף חדש המקדם בהצלחה את המענה החדשני של דאסו סיסטמס לאתגרי השוק הישראלי, כולל פלטפורמת 3DEXPERIENCE של החברה.

אדקום, ספקית מובילה של שירותי ייעוץ בתחום מכניקה חישובית (Computational Mechanics) ומשווקת תוכנות סימולציה בישראל, משמשת כמרכז מצוינות באנליזות (Center of Simulation Excellence) בישראל למותג SIMULIA של דאסו סיסטמס, ומספקת תמיכה טכנית, הדרכה ושירותי מנטורינג ללקוחותיה. כמו כן, אדקום היא משווקת מותג  BIOVIA של דאסו סיסטמס. אדקום מציע ידע ופתרונות בתחום האנליזות בתחומי הנדסה מגוונים כגון ביו-רפואה, תעופה, היי-טק, אנרגיה וכו', תוך אספקת הפתרונות המתאימים ביותר כדי לענות על צרכי ודרישות הנדסה ופיתוח מוצרים של הלקוחות.

daso 1

שמוליק קידר, מנכ"ל אדקום (במרכז), מקבל את הפרס

אדקום זכתה בפרס עבור מכירות מוצלחות של תוכנות סימולציה ואופטימיזציה ייעודיות לסטארט – אפים וחברות פיתוח מכשור רפואי.

אימוץ פתרונות דאסו סיסטמס בישראל, יחד עם החדשנות וכושר ההמצאה של לקוחותיה, מאפשרים הזדמנויות חדשות תוך מתן ערך עסקי מוחשי.  הצלחה זו גוברת בזכות הקשר ההדוק שיש לחברה עם שותפיה העיסקיים, מחויבותם והבנתם ביחס לחדשנות האמיתית שדאסו סיסטמס מאפשרת.