כותרות אחרונות
Search

שת"פ ראשון של אתר הקניום הסיני עלי אקספרס עם חברה ישראלית – בתמונה רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט

שת"פ ראשון של אתר הקניות הסיני "עלי אקספרס" עם חברת האשראי הישראלית ישראכרט

ישראכרט משתפת פעולה עם אתר הקניות הסיני עלי אקספרס, אחד מאתרי הקניות המובילים בעולם,  ולקוחות ישראכרט יהנו ממבצע בלעדי

לקוחות ישראכרט יזכו להנחה של 5$ בקניה מ- 15$ ומעלה באתר הקניות הסיני ALI EXPRESS

מנכ"ל ישראכרט,  רון וקסלר: "לקוחותינו מקבלים את אחת ההטבות האטרקטיביות ביותר בעולם הסחר האלקטרוני"

לראשונה בישראל: לקוחות ישראכרט יזכו להטבה בלעדית באתר הקניות הסיני עלי אקספרס, אחד מאתרי הקניות המובילים בעולם – המציע מגוון עצום של מוצרים במחירים אטרקטיביים.

על פי נתוני ישראכרט, החברה המובילה את שוק כרטיסי האשראי בישראל, אתר המסחר עלי אקספרס נהנה מפופולריות עצומה בקרב הגולשים הישראלים: בשנת 2015 ביצעו לקוחות ישראכרט כ-1.3 מיליון עסקאות באתר– זינוק של כ – 60% לעומת היקף הקניות באתר ב-2014. היקף עסקה ממוצעת באתר עומד על כ- 22 דולר.

במסגרת שיתוף הפעולה שנחתם בין החברות תינתן הטבה ייחודית ללקוחות ישראכרט, המחזיקים כרטיס בינלאומי,  בין התאריכים ה- 14 ליולי ועד ה- 17 ביולי הנחה של 5 דולר בקנייה מעל 15 דולר (סכום קנייה מקורי, לא כולל עמלות) בעלי אקספרס. ההטבה מותנית בהורדת קוד הטבה באתר ישראכרט או באפליקציה.

isracart 1

רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט צילום: סיון פרג'

רון וקסלר, מנכ"ל ישראכרט: "אנחנו גאים להיות החברה הישראלית הראשונה שחתמה על שיתוף פעולה עם אחד מאתרי הקניות הגדולים בעולם שיתוף פעולה זה מספק ללקוחות קבוצת ישראכרט את אחת ההטבות המשתלמות והאטרקטיביות ביותר בעולם ה- Ecommerce, שהשימוש בו גדל מידי שנה בעשרות אחוזים"

ענת ששתיאל, מנהלת התקשורת ושיתופי הפעולה בישראכרט: "קבוצת ישראכרט ממשיכה להציע ללקוחותיה את ההטבות המתאימות להם, לאורח חייהם ולהרגלי הצריכה האישיים. הגידול המרשים, מידי שנה, בעסקאות באתרי סחר בינלאומיים הוא זה שהוליד את הצורך בשת"פ עם אתר בינלאומי מוביל".

ההטבה תוענק למחזיקי הכרטיסים הבינלאומיים של ישראכרט (מאסטרקרד וויזה), והיא מוגבלת לעד-20 אלף המימושים הראשונים שיורידו אותה בפעם הראשונה (במסגרת המבצע ביולי). יש לבצע את הרכישה בכרטיס האשראי בו התקבלה הזכאות להטבה ( קוד חד פעמי), וניתן לקבל רק הטבה אחת לכרטיס בכל מבצע. ההנחה תוענק כזיכוי בכרטיס בו בוצעה הרכישה תוך 21 ימי עסקים ממועד סיום המבצע.

"סמו מדבר אליך בסינית "

לרגל שיתוף הפעולה עם עלי אקספרס, צילמה ישראכרט  סרטון פרסומת משעשע למבצע, בכיכובו של יובל סמו – המדבר בסינית. סמו משמש כפרזנטור של הקבוצה ב 4 שנים האחרונות. את הקמפיין מוביל  משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

על אתר עלי אקספרס:

אתר הקניות עלי אקספרס הוקם ב-2010 על ידי קבוצת עליבאבא, שבבעלות המיליארדר הסיני ג'ק מא. האתר מהווה זירת מסחר בין אלפי עסקים סיניים למיליוני גולשים ברחבי העולם, הרוכשים באתר את מוצריהם במחירים נמוכים במיוחד. עלי אקספרס, שמספר הגולשים שקנו בו עבר כבר את ה-500 מיליון, מדורג במקום ה-40 בין האתרים הגדולים בעולם ובמקום השלישי מבין אתרי הקניות הגדולים. אחרי אמזון ואיביי.