כותרות אחרונות
Search

תושב חיפה נעצר בחשד להעלמת הכנסות בסכום של כ-7.8 מיליון ₪ שנבעו מעוקץ לקוחות בתחום ההלוואות.

 

 

תושב חיפה נעצר בחשד להעלמת הכנסות בסכום של כ-7.8 מיליון ₪ שנבעו מעוקץ לקוחות בתחום ההלוואות.

 

עצמאי העוסק בתחום ארגון כנסים ותערוכות מקצועיות, הובא בפני בית משפט השלום בתל אביב בחשד להעלמת הכנסות בסכום של כ-7.8 מיליון ₪ שנבעו כתוצאה מעוקץ בתחום ההלוואות. כבוד השופטת שרית קריספין שחררה את החשוד בתנאים מגבילים.

 

מבקשת המעצר עולה כי בעקבות חקירה סמויה שבוצעה על ידי פקיד שומה חקירות תל אביב עלה החשד כי תושב חיפה ומעורבים אחרים, מתפעלים עסק למתן הלוואות וגיוס אשראי בערבות המדינה, כאשר בפועל הם עוקצים לקוחות רבים ולא מספקים את השירות כמובטח, וזאת ללא דיווח ותשלום על ההכנסות.

 

היקף התשלומים הלא מדווחים המיוחסים לחשוד בין השנים 2022-2015 עומד על כ-7.8 מיליון ₪. בעקבות החקירה, שהפכה לגלויה נערך חיפוש במקום מגוריו של החשוד ובביתם של מעורבים נוספים, ונתפסו מסמכים רבים. החשוד נחקר באזהרה ובנוסף נחקרו מעורבים נוספים בתיק.

 

מדובר בחקירה נוספת המתנהלת כנגד החשוד, כאשר בספטמבר 2022, בעקבות חקירה קודמת, הוגש כנגדו כתב אישום בגין העלמת הכנסות בסכום של כ-3.7 מיליון ₪ משירותי יחסי ציבור שסיפק למועדונים. מכיוון שהחשוד אינו מתייצב לדיונים בעניינו בבית המשפט, קיימת החלטה בגין מעצרו על מנת להבטיח את התייצבותו לבית המשפט.