כותרות אחרונות
Search

תכירו את ה"מיני מן" שישדרג לכם את חווית החטיף בביס אחד !

 

תכירו את ה"מיני מן" שישדרג לכם את חווית החטיף בביס אחד !

בעקבות הביקוש מפעל הוופלים הוותיק "מן" מצטרף לטרנד הקולינארי שהדברים הטובים מגיעים לפעמים בגודל של ביס ומשיק סדרה חדשה של וופלים בשם "מיני מן"

 

במפעל הוופלים והעוגיות של "מן", אחד המפעלים הוותיקים בארץ, החליטו להצטרף, לאור הביקוש, לטרנד הוופל בביס אחד ויצרו במיוחד ליין של מיני וופלים בטעם שוקולד ובקרוב, לקראת הסתיו גם מיני וופלים מצופים בטעם שוקולד תחת הקונספט של "מיני מן".

 

צילום: יח"צ מן

 

מפעל "מן" המתמחה בייצור וופלים ועוגיות הרחיב בשנים האחרונות את ליין המוצרים שלו בכל המגזרים, מוצרים שחלקם הפכו למוצרים הנמכרים ביותר של המפעל בשנים האחרונות. 

 

המוצר החדש "המיני מן" הנו וופל מן האהוב המגיע בגודל של ביס עם טעם נוסטלגי שנשמר. הוופל מורכב מ-4 שכבות של עלי וופל מלבניים ופריכים ביותר, ביניהם מילוי עשיר של קרם בטעם שוקולד המיוצרים בסטנדרטים גבוהים ומוקפדים ביותר אשר אינם מכילים צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים, ללא שומן טראנס וגם טבעוניים ללא רכיבים מהחי.

 

צילום: יח"צ מן

 

הוופלים והעוגיות של מן המיוצרים ונארזים במפעל המשפחתי כחול-לבן, הנם טעימים, איכותיים ואהובים על ידי הישראלים מאז שאנו זוכרים את עצמנו. מפעל "מן" השייך לחברת רוקחמן בע"מ, הינו מפעל משפחתי ותיק לייצור ופלים ועוגיות, כל התוצרת הינה פרווה ללא רכיבי חלב או לקטוז, עשויה מחומרים טבעיים בלבד.

 

את מוצרי "מיני מן" בטעם שוקולד ניתן להשיג ברשתות השיווק השונות: רמי לוי, ויקטורי, חצי חינם, יוחננוף, אושר עד, ברכל ובעוד מגוון רשתות וחנויות פרטיות.

 

הוופלים "מיני מן" מוצעים ברשתות השיווק באריזה משפחתית במשקל 200 גרם שמחירה המומלץ הינו: 5.90 ₪ ובכשרות הרב לנדא.