כותרות אחרונות
Search

חג השבועות קליל עם המוצרים של "קריספיות" ו"קליליות"

חג השבועות בפתח !
 רוצים להשאיר מקום לעוגת גבינה ?
 עם המוצרים של  "קריספיות" ו"קליליות" דיאטטיות במגוון טעמים תוכלו לעשות זאת

 

חברת "דילייט", יצרנית תחליף הלחם המשווק תחת המותגים: "קריספיות" ו"קליליות", מציגה הצעת הגשה לשבועות –  פריכיות קריספיות /קליליות דיאטטיות ובריאות במגוון טעמים, שניתן להגיש עם גבינות, מטבלים, סלטים, דגים ועוד…

 

צילום: אנטולי מיכאלו

 

שבועות בפתח וכולנו במתח, כי אם כל הרצון לשמור על אורח חיים בריא ומשקל תקין, מי יכול לסרב למעדני החג החלבי הנפלא הזה שמפתים אותנו ב-50 גוונים של לבן?

 

אז אם אתם מארחים ורוצים לפתוח שולחן חגיגי ומדהים, יש לכם מעכשיו הזדמנות ללכת לקראת האורחים שלכם, ולפנות להם כמה מאות קלוריות, בגזרת הלחמים, לטובת עוגת הגבינה המסורתית ששום ארוחת חג לא שלמה בלעדיה.

 

צילום: אנטולי מיכאלו

 

איך עושים את הקסם הזה? בעזרת פריכיות "קריספיות"  "וקליליות" המגיעות אלינו בכמה טעמים: חיטה מלאה, טבעי, בצל וזעתר, ומהוות תחליף טעים, בריא ודיאטטי ללחמניות, הפוקאצ'ות והבגטים המגרים והמשמינים.  

 

פריכיות "קריספיות" "וקליליות" מיוצרות ע"י דילייט 2005 בע"מ, החברה המובילה בישראל ליצור פריכיות בריאות מחיטה תפוחה. החברה, בבעלות רן לוי מייצרת בתהליך ייחודי פריכיות חיטה דיאטטיות איכותיות בעלות 19 קלוריות בלבד ליחידה, במגוון טעמים וללא חומרים משמרים וצבעי מאכל.

 

צילום: אנטולי מיכאלו

 

להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות.

מחיר  החל מ – 12 שקלים

 

לבירור נקודת המכירה הקרוב אליכם התקשרו למספר:  03-9042250

לפרטים נוספים – כנסו לאתר החברה