כותרות אחרונות
Search

תערוכת Agro Mashov 2019 ב"אקספו" תל אביב !

תערוכת Agro Mashov 2019 ב"אקספו" תל אביב !

11-12.6 באקספו תל אביב

איפה ייחשף אבטיח בגודל בינוני ? חקלאות שמנוהלת מסמארטפון ? ומשלחות מכל העולם, כולל משלחת פלסטינית שיבואו לעשות עסקים ? כל התשובות בתערוכת Agro Mashov 2019  שתיערך בין 11-12.6 באקספו תל אביב

אין חקלאי, מנכ"ל חברת זרעים או כל אדם העוסק בחקלאות שיכול לוותר על השתתפות בתערוכת אגרו משוב 2019. אגרו משוב נחשב לבמה מובילה לכל מי שמעוניין לראות מקרוב את הפיתוחים החדשים ביותר בתחום הן מישראל וכן מהעולם. בנוסף, במסגרת התערוכה ייערכו כנסים מקצועיים. כך, ייערך כנס פלפל שיסקור את המצב וינסה להציע פתרונות למגדלים ולעוסקים בתחום. כנס נוסף יעסוק תחום הקנביס.

 

צילום ארכיון: אבי בר

 

מטרת הכנס היא להעביר ידע מקצועי ולתת כלים על ענף המוערך על ידי הממשלה בכ-100 מיליארד שקל בשנה עם פוטנציאל כלכלי ליצוא בשווי של 4 מיליארד שקל בשנה. הכנס ייפתח בברכת שר החקלאות וידונו בו בטכנולוגיות החדשות בתחום, אפשרויות המימון ועוד. כנס מקצועי נוסף שייערך הוא "אבוקדו הוא המלך". במסגרת הכנס ידונו במגמות ובתחזיות העתידיות, פוטנציאל השיווק באסיה, מנופי משרד הכלכלה וכן כיצד ענף האבוקדו נראה בעיני המשווקים בישראל. 

 

צילום ארכיון: יח"צ

כאמור, בכנס יופיעו חברות זרעים רבות שיציגו, בין היתר, אבטיח בגודל בינוני ומלון צהוב ומתקתק בשם אימוג'י. חברות אחרות יציגו עגבניות שרי חדשות, פלפלים מאורכים, עגבניות שרי עם כמות ליקופן גבוהה במיוחד ועוד. בנוסף, יציגו בכנס חברות הדברה שיציגו פתרונות טבעיים לנושאי ההדברה ועוד.

לכנס צפויים להגיע משלחות מכל העולם וכן משלחת מהרשות הפלסטינית שתכלול קרוב ל-300 איש הבאים לבדוק הזדמנויות עסקיות.  

 

חיים אלוש, מייסד תערוכת "פרש אגרומשוב" – צילום: אבי בר

חיים אלוש, מייסד ומנכ"ל Agro Mashov 2019: "כנס אגרו משוב שם את החקלאות על המפה ומציג את הרבדים רבים שהיא כוללת. משנה לשנה אנו רואים כיצד החקלאות מתייעלת ומשתפרת וכיצד טכנולוגיות חדשות ומעניינות נכנסות לענף."