כותרות אחרונות
Search

תשכן סופר מרקט בקומת הקרקע – תקבל היתר לבנות קומה נוספת – זה יכול לקרות רק באמריקה

תשכן סופר מרקט בקומת הקרקע  – תקבל היתר לבנות קומה נוספת 

יזמית הנדל"ן האמריקאית  HAP INVESTMENT, בבעלות הישראלים ניר אמזל, אמיר חסיד וערן פולק, חנכה אתמול פרויקט מגורים נוסף במנהטן, רביעי במספר (מתוך 11)  

 

פרויקט המגורים היוקרתי HAP TEN, כולל 12 קומות ו-108 יחידות דיור. בפרויקט בשכונת איסט הארלם המתפתחת, נבנה גם חדר כושר, וחניון תת קרקעי לטובת הדיירים, אולם הדבר המשמעותי ביותר הוא הסופר-מרקט שבנו היזמים בקומת המסחר.

בתמונה "האפ 10" – פרויקט המגורים החדש והסופר שבנו השותפים הישראלים במנהטן – צילום: יח"צ

"עיריית ניו יורק מעודדת את התושבים לאורח חיים בריא", הסביר אתמול ניר אמזל, מבעלי HAP. יזמים שחותמים על הסכם מחייב לקומת המסחר עם סופר מרקט המציע מזון טרי, מקבלים מיידית מהעירייה זכויות בנייה לקומה נוספת באותו שטח שבו נבנה הסופר מרקט. זו רק דוגמא מיני רבות ליחסי הגומלין בין הרשויות בארצות הברית ליזמים הפרטיים. הרשויות מוכנות לתת תמריצים ליזמים לקידום מטרות חברתיות, לא רק באמצעות הכבדת המיסוי וסנקציות, אלא גם בצורת מתן זכויות בנייה, הטבות מיסוי וכיו"ב, אשר הלכה למעשה מאפשרות קיום מטרות חברתיות, על ידי שיתוף פעולה בין הסקטור הפרטי לזה הציבורי". מה שנקרא: לקרוא וללמוד.

 

את הכבוד לגזירת הסרט לחניכת הפרויקט נתנו היזמים הישראלים לשותפם ויו"ר דירקטוריון החברה, ד"ר הנס וגנר, שנראה מאושר מחניכת הפרויקט הרביעי של החברה הישראלית-אמריקאית במנהטן.

בתמונה (מימין לשמאל): שריאל אנגל, אנטוני רינאלדי (מנכ"ל החברה הקבלנית), ניר אמזל, מונצר רפאגי (מנהל הפרויקט), הנס וגנר, ערן פולק, אמיר חסיד והמהנדס הראשי של החברה וראש מחלקת הבניה לי קרלין. צילום: יח"צ