כותרות אחרונות
Search

2015 – השנה הטובה של פירמיד אנליטיקס

השנה הטובה של פירמיד אנליטיקס באה לביטוי  גם בדירוג STKI לנוכחות שוק של מוצרי BI בישראל

בכנס השנתי שלה שהתקיים לאחרונה, פרסמה חברת המחקר STKI, המלווה וסוקרת את שוק ה- BI בישראל, את דירוג נוכחות השוק של החברות הפעילות בתחום ה- BI & Discovery Analysis tools

מהדירוג עולה כי פירמיד אנליטיקס ממוקמת בצמרת בתחום זה, בפרמטרים החשובים של נוכחות שוק ותמיכה מקומית, ומקדימה חברות ענק כמו SAP, Microsoft, IBM, SAS, Oracle וחברות אחרות.

עומרי קוהל, מייסד ומנכ"ל פירמיד אנליטיקס, אומר: "פירמיד אנליטיקס  מובילה את מהפכת פלטפורמות ה- BI, ומייצרת מערכות תומכות דאטה לארגוני אנטרפרייז. פירמיד אנליטיקס מציגה צמיחה קבועה של מאות אחוזים בשנה בכל הטריטוריות בהן אנו פעילים בעולם, בין השאר בארה"ב, אירופה, אסיה, והמזרח התיכון ואפריקה. אני מאוד שמח לראות שבסקירה השנתית של STKI הוכרעה השליטה של פירמיד אנליטיקס גם בשוק הישראלי. אנחנו רואים את ישראל כשוק חשוב מאוד, ורואים גידול מתמיד וניכר בלקוחות החדשים שלנו. בישראל הגדלנו לעשות, ויש לנו כאן נציגות מקומית הנקראת פירמיד אנליטיקס ישראל, והיא אחראית על המכירות והתמיכה בשוק המקומי".

stki 1

עינת שמעוני, סמנכ"לית ואנליסטית בכירה ב- STKI, אומרת:"מיצוב STKI לכלי BI בישראל ב-2016, משקף את המומנטום החיובי והצמיחה של חברת פירמיד אנליטיקס בשוק הישראלי. ארגונים בוחנים היום מחדש את פורטפוליו מוצרי ה- BI ואנליטיקה שברשותם. בשנים האחרונות צמחו קטגוריות חדשות אשר יש לספק עבורן פתרון, לדוגמה תחום ה- Self Service Discoveries ותחום האנליטיקה המתקדמת".

ומוסיפה: "מגמה טכנולוגית זו מעצימה את השינוי בסוג המשתמשים הפוטנציאליים בארגון לשירותי BI ואנליטיקה, מקבוצה מאוד מצומצמת של אנליסטים ואנשי מידע, לקבוצות נוספות של עובדים ומנהלים, אשר יכולים להיעזר בשירותי אנליטיקה לצורך קבלת החלטות מיטביות".