כותרות אחרונות
Search

מותג "לואקר" עולה בקמפיין טלוויזיה לסדרת הוופלים "גרדנה"

מותג "לואקר" עולה בקמפיין טלוויזיה לסדרת הוופלים "גרדנה"

הקמפיין בהפקה מקומית באמצעות מקאן אריקסון

  היקף הקמפיין נאמד ב- 1.5 מיליון ₪ 

הסלוגן שמלווה את הקמפיין: לואקר גרדנה. הרבה יותר קרם. הרבה יותר טעם

מותג "לואקר" היוקרתי, עולה בקמפיין טלוויזיה לסדרת הוופלים "גרדנה". הקמפיין יעלה  במשך 3 שבועות בערוצים 2,10 ו-24 ויגובה במקביל גם בקמפיין פייסבוק ייחודי https://www.facebook.com/LoackerIsrael/?pnref=story

loacker-5

צילום: יח"צ

במסגרת קמפיין הפייסבוק, יעלה בעמוד הפייסבוק של לואקר שידור חי של שעשועון בהנחיה מקצועית ובהשתתפות שני גמדים של לואקר. חברי העמוד המשתתפים בשעשועון יוכלו לזכות במהלך השידור החי בפרסים שווים במיוחד מתנת לואקר ודינמיקה סנטר.

 

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון.

הסלוגן המלווה את הקמפיין: לואקר גרדנה. הרבה יותר קרם, הרבה יותר טעם.

היקף הקמפיין נאמד בכ- 1.5 מיליון ₪

 loacker-logo

לצפייה בסרטון הפרסומת: https://youtu.be/WTLvXTp0kcM\

 

קרדיטים:

קריאייטיב: סיגל עבודי, מל כספי, אלעד גייזלר, ניהול לקוח: דפנה מונהייט, שני בן יוסף, ליאת כהן

פלנינג: רותם בריגה, סושיאל: מקאן וואלי- מתן אברמוביץ, אלפרן, נעם ניזרד, מעוז דגני, מדיה: שלומי פרידן, יעל זיו, הפקה: אדווה נבון, סיוון לשד, בית פוסט: ברודקאסט,
יח"צ: סנדיק קומיוניקיישן