כותרות אחרונות
Search

Two be talent – סוכנות טאלנטים חדשה ! בבעלות: גילי כהן ומתן סימן טוב !

Two be talent סוכנות טאלנטים חדשה !  

גילי כהן ומתן סימן טוב מקימים סוכנות טאלנטים חדשה  "Two be talent"  

הסוכנות תנוהל בגישה  אמריקאית בסגנון All in one    

    

הסוכנות תייצג את כוכב הכדורסל העולה מנבחרת העתודה של ישראל דני אבדיה, שזכה אמש עם הנבחרת בגביע אירופה, כוכב ה NBA אמרה סטודמאייר והזמר והיוצר קובי אפללו ומקיימת מגעים מתקדמים עם טאלנטים נוספים בעולמות הספורט, האמנות-מוסיקה, המשחק, הדוגמנות והרשת (יוטיוברים וולוגרים)

 

הסוכנות מביאה חידוש לענף ותנוהל בגישת ה "ALL IN ONE" האמריקאית, שלא נהוגה בארץ בתחום סוכנויות הייצוג – ניהול כל האספקטים של השחקנים, בבית אחד, החל מאסטרטגיית קריירה, פיתוח עסקי, ניהול פיננסי, ניהול אמנותי ועד תכנון עתיד

 

Two be talent היא תולדה של חיבור בין מתן סימן טוב- סוכן שחקני הכדורסל המוביל בישראל, המייצג בין היתר את שחקני הכדורסל המובילים בישראל וגילי כהן, מייסד סוכנות האסטרטגיה והפרסום BRAIN HUB. עד לפני שנה, גילי היה יו"ר ושותף בקבוצת התקשורת G group, בשותפות עם ג.יפית ואיל גרינברג וטיפל בלקוחות מסחריים מהגדולים במשק.

 

מימין: גילי כהן ומתן סימן טוב – צילום: אור אורשה

 

הסוכנות הינה סוכנות בוטיק עסקית שתתמחה בפיתוח עסקי, פיתוח מרצ'נדייז, ניהול קריירה, ניהול פיננסי ויעוץ השקעות, תוך שימת דגש על בניית תוכנית עסקית מדויקת שתעניק למיוצג פלטפורמה נכונה על מנת לתכנן את הקריירה מבחינה עסקית ולא רק מבחינה מקצועית, כפי שנהוג עד היום בעולם הייצוג. הסוכנות תעשה זאת תוך בניית מערך כלכלי רחב, שיאפשר לטאלנט להתרכז בעולם המקצועי ולנהל בעבורו את פיתוח ההון האישי, תוך ראיה ארוכת טווח מהשיא ועד לפרישה.

 

אחת התובנות אותם מציגה הסוכנות היא כי טאלנטים רבים במגוון תחומים לא מתכננים נכון את שלבי הקריירה ולא בונים אסטרטגית את רגע הפרישה הצפוי או המפתיע. כך כוכבים גדולים בעלי קריירה מכובדת, פורשים או מגיעים לגיל בוגר ללא רשת בטחון ולא מסוגלים לשמור על רמת חיים גבוהה במקרה הטוב ועד למקרים מצערים יותר ואף אובדניים.

 

השירותים הפיננסיים יינתנו באמצעות שירות מקצועי מפירמת רואי החשבון הבין לאומית המובילה בעולם Deliotte, באמצעות חטיבת הפרייבט שלה, שתעניק את שירותי היעוץ, התכנון והניהול הפיננסי הרחב למיוצגים החתומים בסוכנות. הצד המשפטי ינוהל וילווה ע"י עו״ד ערן שמעוני, המייסד והבעלים של משרד עורך הדין שמעוני גרוס ושות׳.

 

הסוכנות מתעתדת לטפל בכ- 3-4 טאלנטים בלבד בכל תחום, החל מהכדורסל בו מיצגת את כוכב ה- NBA אמרה סטודמאייר ואת הכוכב הצעיר דני אבדיה. בתחום המוזיקה ינהלו השניים את הפן העסקי של קובי אפללו ובימים אלה הסוכנות נמצאת במו"מ מתקדם עם טאלנטים נוספים בתחומי הרשת (יוטיוברים וולוגריסטיות), הכדורגל, עולם המשחק, הדוגמנות ועוד…

 

סוכנות השחקנים Talent Sports 2 בבעלותו וניהולו של סימן טוב תמשיך לפעול כסוכנות מקצועית בפני עצמה ובימים האלה החתימה את יוגב אוחיון בהפועל חולון לצד החתמות נוספות.