כותרות אחרונות
Search

אילו סוגי פרגולות קיימות ולאילו מקומות הן מתאימות?

צילום: freepik

 

אילו סוגי פרגולות קיימות ולאילו מקומות הן מתאימות?

לשבת בחוץ ביום קיץ כאשר השמש קופחת על הראש זה אחד הדברים הפחות נעימים. הדבר הכי נכון עבורכם במצב זה הוא בניית פרגולה המייצרת הצללה מושלמת וישיבה נעימה בחוץ גם ביום של שמש חזקה. כאשר שומעים את המילה פרגולה, רוב האנשים מכירים את פרגולת העץ המסורתית, אך כיום קיימות פרגולות מסוגים שונים וחומרים שונים וכדאי להתאים את סוג הפרגולה למקום שבו תרצו להציב אותה. אחת האפשרויות המצוינות כיום עבור פרגולה איכותית ועמידה היא הפרגולה החשמלית שעליה נדבר כעת.

 

פרגולה חשמלית מעוצבת

כמו שאמרנו מקודם, רוב האנשים מכירים את פרגולת העץ המסורתית, אך עם הטכנולוגיות של היום, תוכלו להרכיב בחצר הבית או בבית העסק פרגולה חשמלית. פרגולות חשמליות הן פרגולות מעוצבות במראה מודרני וחדשני. הן נפתחות ונסגרות בעזרת מנגנון חשמלי יעיל ומאפשרות לכם להשתמש בהצללה רק כאשר אתם מעוניינים בה. אצלנו בממלכת הפרגולות, תוכלו למצוא מגוון סוגים של פרגולות חשמליות מעוצבות ועם מאפיינים מגוונים, כך שתוכלו להתאים את הפרגולה לצרכים שלכם. פרגולות ניתן להציב בבית קרקע, בעסק ואפילו במרפסות הבניינים, החוכמה היא להתאים את סוג החומר שממנו עשויה הפרגולה למיקום.

 

צילום: freepik

 

פרגולות המתאימות למרפסות בבניין

לא כולם מכירים ויודעים, אך ניתן להציב פרגולות כיום גם בבנייני דירות מבלי להכביד על המרפסת ולסכן אותה. פרגולות איכותיות עבור מרפסות הן פרגולות חשמליות מבד או מאלומיניום. גם הבד וגם האלומיניום הם קלי משקל. פרגולה מאלומיניום היא פרגולה מצוינת, היא לא דורשת ניקיון ותחזוקה לאורך זמן רב והיא מגיעה בעיצובים מגוונים ושלל צבעים. גם פרגולת הבד היא פרגולה איכותית עבור מרפסות. היא מקנה הצללה מצוינת, נפתחת ונסגרת בלחיצת כפתור ומגיעה במגוון צבעים.

 

פרגולה חשמלית נאספת לבית ולעסק

יש לכם חצר גדולה ויפה, אך לא מוצלת? יש לכם אזור מחוץ לעסק בו יושבים הלקוחות ואין לכם הצללה? זה הזמן להכיר את הפרגולה החשמלית הנאספת. מדובר על פרגולה מתקפלת המאפשרת עצירת הגוון בעת פתיחה וסגירה בכל נקודה שהיא. הייחודיות של פרגולה זו, שהיא אטומה למים ועל כן מצוינת להגנה מפני הגשם בחורף ולהצללה בימי קיץ חמים. לרוב הפרגולה החשמלית הנאספת לא מצריכה אישורי עירייה מיוחדים ולכן היא מאוד מומלצת.

 

כמה יעלה לכם להציב פרגולה בבית או בעסק?

העלות של פרגולות חשמליות נקבעת בעזרת מספר פרמטרים. יש להתחשב בגודל הפרגולה, כאשר החישוב הוא לפי מטר רבוע. כמו כן, המחיר יהיה תלוי בסוג החומר ממנו הפרגולה עשויה וכמובן יכנס למחיר גם העלות של המנגנון החשמלי. בסוף העבודה אתם תקבלו תמורת המחיר שתשלמו פרגולה איכותית לטווח ארוך שתשמש אתכם גם בחורף וגם בקיץ. תוכלו לבחור מתוך מגוון סוגי הפרגולות החשמליות ולהנות מהיתרונות הנהדרים שלהן.

 

המאמר באדיבות חברת פרגולות ישראל: https://www.pergolass.co.il/