כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל, מכון היהלומים הישראלי מקים גלריה מרהיבה לשיווק ומכירת תכשיטי יהלומים ישירות לצרכנים.

גלריה של מכון היהלומים הישראלי – צילום: שני רייך

 

The Gallery by IDI

לראשונה בישראל, מכון היהלומים הישראלי מקים גלריה מרהיבה לשיווק ומכירת תכשיטי יהלומים ישירות לצרכנים.

גלריית התכשיטים, מבית תעשיית היהלומים הישראלית, תהווה מתחם חדשני ויוקרתי בו יציגו יהלומנים ותכשיטנים מבורסת היהלומים הישראלית מגוון תכשיטים שזורים ביהלומים.

 

גלריה של מכון היהלומים הישראלי – צילום: אבי בר

 

מכון היהלומים הישראלי, חברה ממשלתית מעורבת הפועלת לקידום המסחר וייצוא יהלומים מישראל, משיק לראשונה בישראל, גלריה ייחודית לשיווק ומכירת תכשיטי יהלומים היישר לצרכן. הגלריה שתושק תחת השם "The Gallery by IDI" היא מבית תעשיית היהלומים הישראלית, ותהווה מתחם חדשני ויוקרתי בו יציגו חברות יהלומים ותכשיטים מבורסת היהלומים הישראלית.

 

גלריה של מכון היהלומים הישראלי צילום: אבי בר

 

הגלריה, הממוקמת ברחוב זיסמן 3 ברמת גן, תהווה כמרכז המבקרים הרשמי של ענף היהלומים הישראלי.הגלריה מתפרסת על פני שטח של כ-500 מ"ר, והיא מכילה 15 עמדות מכירה בגדלים שונים ובעיצוב יוקרתי אשר יושכרו לחברות שונות המתמחות בשיווק תכשיטי יהלומים שונים ומיוחדים.  עלות הקמת נעמדת במיליוני שקלים.

 

גלריה של מכון היהלומים הישראלי צילום: אבי בר

 

בנוסף, בכניסה לגלריה מוצבים כ- 10 חלונות תצוגה בהם מוצגים תכשיטים וחפצי אומנות מיוחדים כמו רפליקות, יהלומים נדירים ויקרים במיוחד, תכשיטים בעיצובים מיוחדים ועוד… כמו כן, ניתן יהיה לצפות בעבודתם של צורף ומשבץ שיהיו במקום. בנוסף, למי שחפץ לקנות יהלומים בפרטיות, קיים חדר פרטי במתחם.

 

גלריה של מכון היהלומים הישראלי – "איקוניקס" – צילום: אבי בר 

 

את אחד מחלונות התצוגה מאיישיםבני הזוג  אלון ומיטל מחברת "איקוניקס" המתמחים בהכנה ומכירת תכשיטים בהשראת גיבורי על וסרטים…

 

מיטל ואלון בעלי המותג "איקוניקס" – צילום: אבי בר

 

מעבר לחוויית הקנייה היוקרתית,  ניתן למצוא בגלריה מעין מרכז מבקרים שיכלול סרטון ומידע על היסטוריית ענף היהלומים בישראל וסקירה עכשווית שלו (מהמכרה-לתכשיט). כמו כן, ברחבי הגלריה ניתן יהיה למצוא עמדות למידה אינטראקטיביות אשר יאפשרו למבקרים לקבל הדרכה על רכישת יהלומים, ובנוסף, מכשיר שיאפשר לבדוק האם היהלומים אמיתיים או יהלומי מעבדה. במקום נמצאת גם עמדת קיטלוג דיגיטלית של מוצרי הגלריה.

 

גלריה של מכון היהלומים הישראלי – צילום: אבי בר

 

הסוחרים שייקחו חלק בגלריה הם כולם חברות יהלומים אשר הקימו אופרציות של מכירת תכשיטים ללקוח הסופי, בהם ניתן למצוא את: IDC (Israel Diamond Center), חברה שמנוהלת על  ידי משפחת טביסל, יציעו מגוון תכשיטים; Maymond, מותג שהוקם על ידי הגמולוגית ארכיטקטית ומעצבת מאי אהרון ומציע עיצוב מותאם אישית בתהליך יצירת התכשיט; Protea Collection, המתמחה בעיצוב, יצור ומכירה של תכשיטי זהב ופלטינה משובצים ביהלומים; Be Diamonds, היהלומן מאחורי המותג הזה הוא Blankitny, מייצרים יהלומים ותכשיטים, ומציעים לייצר תכשיטים לפי הזמנה; Ben & Guy חברה משפחתית, 2 דורות של יהלומנים, מתמחה במכירת יהלומים איכותיים בליטושים מיוחדים, Moti Ganz, שהקים את החברה לפני מעל 55 שנה, וצמח מיצרן יהלומים ל-One Stop Shop המציע מגוון תכשיטים בהתאמה אישית, ועוד….

 

גלריה של מכון היהלומים הישראלי -צילום: אבי בר

 

אומר אביאל אליה, מנכ"ל המכון הישראלי ליהלומים: "אנחנו שמחים להשיק את הגלריה ולהנגיש את שוק היהלומים לקהל הרחב"……"מכון היהלומים פועל מעל ל-50 שנה בקידום ענף היהלומים הישראלי בעיקר בתמיכה בענף הייצור וייצוא של יהלומים ישראלים בעולם בשוק ה- B2B. פרויקט זה הוא צעד חדש ומרגש בו לראשונה מכון היהלומים הישראלי מקדם מסחר של חברות יהלומים ללקוחות הקצה בישראל. החברות שלוקחות חלק בגלריה הן מהטובות ביותר בארץ ובעולם ואנו מקווים שזהו תחילתו של פרויקט מוצלח וייחודי. אני שמח שסוף סוף נוכל להנגיש את חברות היהלומים הישראליות גם לקהל הישראלי שיזכה לרכוש ישירות מסוחרי הבורסה". 

 

גלריה של מכון היהלומים הישראלי – צילום: אבי בר

 

כדי להשלים את האווירה הייחודית במתחם התכשיטים החדש, מוזמנים המבקרים ליהנות מבית קפה שמציע משקאות ומאפים עם מספר מקומות ישיבה. את המקום מנהלים באופן מקצועי, אדיב ומכבד טל רואימי ורעייתו.  באי בית הקפה ייהנו מקפה משובח וממבחר מאפים ועוגות טעימים במיוחד…..

 

טל רואימי ורעייתו  בעלי בית הקפה המשובח הממוקם במתחם החדש – צילום: אבי בר

 

אודות מכון היהלומים הישראלי:

מכון היהלומים הינו גוף כלל ענפי במעורבות ממשלתית, הפועל לחיזוק וקידום ענף היהלומים הישראלי, ומיצובו כאחד ממרכזי היהלומים המובילים בעולם. המכון פועל כארגון שלא למטרת רווח, בתמיכה ממשלתית, המאגד את הארגונים והמוסדות של הענף המקומי, ומקדם את המסחר וייצוא היהלומים מישראל במגוון

 

דרכים: שיווק, קידום עסקי, יחסי ציבור, הכשרות מקצועיות, מסחר אונליין, רגולציה, אבטחה, ייעוץ מקצועי, ועוד. מכון היהלומים מוביל ומנהל שורה של יוזמות לחיזוק הענף, כולל אתר אינטרנט בעברית ואנגלית, שיתוף פעולה עם אתרי מסחר מהמובילים בעולם, אירוח ביתן ישראלי בתערוכות החשובות של הענף, , מתחם מפואר למכירת תכשיטים לצרכן הסופי, ועוד. יו"ר המכון הינו ארנון יובל, ומנכ"ל המכון הינו אביאל אליה.