כותרות אחרונות
Search

בית האופנה טומי הילפיגר משיק קמפיין חדש לקו טומי ג'ינס לעונת אביב 2024.

TOMMY HILFIGER S24 FACTORY54 מיה רייגן לטומי גינס – צילום: באדיבות המותג

 

בית האופנה טומי הילפיגר משיק קמפיין חדש לקו טומי ג'ינס לעונת אביב 2024.
הקמפיין בכיכובה של הדוגמנית והיוטיוברית מיה רייגן – בת הזוג של רומיאו בקהאם.

הקולקציה החדשה מציגה פריטים במראה של יוקרה שקטה, המשתלבים בהרמוניה ומרכיבים לוקים קלאסיים ועל-זמניים.

 

הקולקציה החדשה של קו TOMMY JEANS הצעיר והקולי לעונת אביב 2024, מדגישה את המורשת המסוגננת של בית האופנה האמריקאי טומי הילפיגר, כשהיא משלבת את סגנון האמריקנה, המראה הפרפי, תרבות הקולג'ים והחוף המערבי, יחד עם השפעות ספורטיביות ואלמנטים מעולם הסטריט. כמדי עונה, נעשה שימוש באדום, לבן וכחול, צבעי דגל ארה"ב.

 

TOMMY HILFIGER S24 FACTORY54 מיה רייגן לטומי גינס – צילום: באדיבות המותג

 

הקולקציה מציגה פריטים על-זמניים במראה של יוקרה שקטה, המעוצבים בגזרות נקיות עם נגיעות עדכניות. הפריטים משתלבים ביניהם בהרמוניה, ומרכיבים מלתחה יומיומית מושלמת לנשים ולגברים. העונה החדשה מורכבת מג'ינסים כחולים בגזרות ישרות, סריגי צמות במפתח וי עם פסים קונטרסטיים, וחולצות מכופתרות עם צווארון שמשתלבות עם הג'ינסים ונלבשות מתחת לסריגים – ובכך מרכיבות את אחד הלוקים האהובים והקלאסיים בכל הזמנים. הטי-שירטס החדשות מגיעות עם לוגו מעודן, משתלבות יפה עם ז'קט בסגנון בומבר במראה הקולג' האמריקאי, או עם ז'קט דנים קלאסי המהווה פריט מפתח במלתחת האביב. לוק בולט נוסף מורכב מחצאית דנים לבנה באורך מיני, שמשתלבת עם גופיית קרושה סרוגה בדוגמת פסים. 

 

TOMMY HILFIGER S24 FACTORY54 מיה רייגן לטומי גינס – צילום: באדיבות המותג

 

את הקמפיין החדש מובילה הדוגמנית הבריטית מיה רייגן בת ה-21, בסדרת צילומים שמובאת דרך עדשה המותאמת לשפת ה-GEN Z. מיה היא יוטיוברית ויוצרת תוכן עם 650 אלף עוקבים באינסטגרם ו-330 אלף עוקבים בטיקטוק, שמתחזקת זוגיות פוטוגנית עם רומיאו בקהאם, הבן של הפאוור קאפל הכי רותח בעולם האופנה.

 

TOMMY HILFIGER S24 FACTORY54 מיה רייגן לטומי גינס – צילום: באדיבות המותג

 

מיה מציגה גישה ייחודית לאופנה ולביוטי, ומשתמשת בפלטפורמות הדיגיטליות שלה כמרכז אסקפיסטי יצירתי העוסק בתכני לייפסטייל מזוויות שמעניינות נשים צעירות וחזקות. על סטים בהם היא עובדת כדוגמנית, היא תמיד מנסה ללמוד, להתנסות ולהשתלב גם בתפקידים מאחורי הקלעים בהם היא יכולה לתת ביטוי לפן היצירתי שלה – החל מצילום, עריכת וידיאו, הפקה או ניהול קריאייטיבי, דרך סטיילינג או ארט, ועד לעריכה מוזיקלית. היא עבדה בעבר עם מותגים כמו פנדי, איזבל מארה, מארק ג'ייקובס וגוצ'י ביוטי, וכמובן פלירטטה מקצועית ואישית עם מעצבת האופנה ויקטוריה בקהאם.  אחד התחביבים הכי גדולים שלה הוא לטייל בחיק בטבע, והיא פעילה בפרויקטים העוסקים בקיימות ובהעלאת המודעות לשמירה על איכות הסביבה. התשוקה העזה שלה לטיולים גרמה לה לחקור את הגבולות ולאתגר את עצמה עם מה שהסתמן כאחת ההרפתקאות הגדולות בחייה – נסיעה לנפאל וטיפוס על הרי ההימלאיה. היא צלחה את האתגרים הפיזיים והנפשיים של הטיפוס ותנאי מזג האוויר הקשים, ובסופו של הטראק זכתה לרגעים מדיטטיביים כשהגיעה לשלווה האולטימטיבית. "כשאת יושבת בקצה ההר, הראש כל כך צלול, המוח שלו והמחשבות שקטות", סיפרה בראיון.  

 

טווח מחירים: 149 ₪ – 1099 ₪

 

הקולקציה החדשה עכשיו בחנויות הדגל של המותג
 ובאתר FACTORY54.CO.IL

@mimimoocher
@tommyjeans
@factory54