כותרות אחרונות
Search

איך תבחר את טבעת האירוסין המושלמת לאהובת לבך?

איך תבחר את טבעת האירוסין המושלמת לאהבת לבך?

לאחרונה זה הפך ברור יותר – היא מושלמת עבורך. עכשיו שההבנה הרת הגורל הזו מחלחלת, הגיע הזמן למצוא את טבעת האירוסין המושלמת עבורה, שתשאיר אותה פעורת פה, שתגרום לעיניה לנצנץ, ולשניכם להעלות פוסט משתפך ברשתות החברתיות. אבל איך בוחרים טבעת?

כשאנחנו אומרים מדברים על העיניים המנצנצות שלה, אנחנו בעצם מדברים על הטבעת שצריכה להיות מנצנצת לא פחות. זו הזדמנות נהדרת, להראות לה שאתה קשוב, שאין גבול לאהבה שלך, והכי חשוב, שאתה מכיר אותה באמת. אם תקרא את המאמר הזה עד הסוף – אנחנו מבטיחים לך שתדע הרבה יותר טוב, איך לבחור עבורה את טבעת היהלום שתהיה מושלמת ספציפית עבורה.

 

לאהבה אין מחיר, אבל…

אנחנו יודעים שאתה רוצה לקנות לה טבעת שתיראה כאילו השקעת בה את כל מה שיש לך, מכאן עולה השאלה, האם כל מה שיש לך מספיק? אתה מחפש את הטבעת הכי מרשימה, זו שתגרום לחברות שלה לפעור פה בהשתאות, חשוב שתדע – אפשר להשיג כזו טבעת, כזו שתתאים בדיוק לאחת המיוחדת שלך – וכן ליכולות הכלכליות שלך. ישנם הרבה טרנדים בכל הקשור לטבעות אירוסין, עם זאת חיתוכים מסוימים של יהלומים באיכות טובה, בשילוב זהב צהוב או לבן בעיצובים שונים הם מראה שנשאר לנצח, יבליטו את היהלום המשובץ בטבעת האירוסין שתבחר, ויהלום איכותי הוא יביא כבר את הניצוץ הדרוש בכדי לשוות מראה יוקרתי ומרהיב. אז – חשוב שעוד לפני שאתה מתחיל בחיפוש הטבעת המתאימה לך, תגדיר את התקציב העומד לרשותך לרכישת הטבעת, כי הרי אחרי הטבעת מגיע רצף אירועים, הכולל בין היתר חתונה, ירח דבש ואולי גם משכנתא, שצריך לקחת בחשבון את עלותם. לכן הגדירו לעצמכם תקציב מכובד אך הגיוני – בלי הלוואות, חובות ובחירות גדולות מדי.

 

שלב איסוף הנתונים: החלק הקריטי בתהליך רכישת טבעת
הנה הטיפ הכי חשוב שאנחנו יכולים לתת לך לקראת שלב בחירת טבעת האירוסין שלה – תגנוב לה טבעת אחת. אנחנו מקווים שהיא לא תשים לב, שיש לה די תכשיטים ושאחת שתיעלם לשבוע לא תגרום לתקרית דיפלומטית בגבולות הבית. למה אנחנו מדרדרים אותך לפשע? פשוט, על מנת שתוכל להזמין טבעת בדיוק לפי המידה שלה, כך שהיא תוכל לענוד את הטבעת שתתאים לה באופן מושלם כבר כשתקבל אותה. מתסכל לחשוב שבלהט הרגע ועם כל ההתרגשות, ארוסתך הטרייה לא תוכל לענוד את הטבעת שרכשת עבורה במיטב כספך כי היא גדולה או קטנה מדי.

צילום: יח"צ

הנה עוד מידע שאתה מתבקש לאסוף עליה גם מתוך ההיכרות שלך איתה:

  • האם היא מעדיפה תכשיטים עדינים, או אוהבת טבעות בעלות הרבה נוכחות? זה גם הרבה יכול להיות קשור לאופי שאלה, האם בחורה מוחצנת וחריפה, או שמא עדינה ורומנטיקנית.

 

  • האם היא אוהבת תכשיטים צבעוניים? או תכשיטים בעלי צבעים רגועים? את זה פשוט ניתן ללמוד גם מהלבוש היומיומי שלה. כלומר אם הנטייה שלה לבגדים בצבעי שחור ולבן, כנראה שהיא תעדיף תכשיטים עדינים יותר, לעומת זאת, אם המלתחה שלה מתפרסת על צבעי הקשת, כנראה שגם בכל הקשור לאקססוריז היא לא נשארת בגבול השחור והלבן.

 

  • האם היא מעדיפה חיתוך מסוים של יהלום? זה מתיימר להניח איזה חיתוך היא אוהבת רק על פי ניתוח אופי, ועדיין, צורות מעט יותר עגלגלות הן צורות שמשתייכות לזרם יותר קלאסי ועדין – כלומר אם המיועדת היא בחורה שקטה ומעודנת, סביר שדברים מעוגלים יכולים להתאים לה יותר. לעומת זאת, חיתוכים גסים יותר ומרובעים יותר, יכולים לצעוד יד ביד עם נשים בעלות נוכחות.

 

  • האם יש תכשיטים שהתלהבה מהם לאחרונה, או "מסרים" שקלטת מכיוונה בנוגע להעדפות שלה והטעם האישי שלה בטבעות או באבני חן? כן, אנחנו יודעים, הרבה פעמים עושים "כן" עם הראש מבלי להתעמק יתר על המידה, אבל בתקופה הזו זה הזמן לפקוח אוזניים ועיניים ולקיים מודיעין אקטיבי כשנושא של תכשיטים עולה לאוויר. אל תתביישו אפילו לרשום שמות של מעצבים, חברות, צבעים וכו'.

 

  • האם יש בהיסטוריה של השיחות שלכם מידע שזכור לך בנוגע לטבעת אירוסין שמישהי מחברותיה קיבלה, שמישהו מבני המשפחה בחר, והאם זכור לך מה הייתה התייחסותה לעניין? אז נכון שזו הטבעת שלה, שמגיעה ממך, והיא מסמלת אתכם – אבל אחרי ההצעה הטבעת שלך היא הטבעת של כולן. אז זה הזמן שלך ללמוד מהקולגות שלך, אם היא אהבה, או לא אהבה טבעת מסוימת של אחד הקרובים לה. זה הזמן לעשות אלימינציה.

 

  • האם ידוע לך מה היא הייתה חושבת על התקציב שהועדת לטובת רכישת הטבעת? האם היא תעדיף שתהיה חסכן? או שתפנק אותה באבן מרשימה לקראת תחילת החיים המשותפים שלכם? גם כאן, ההתנהלות היומיומית שלה כנראה משרטט את גובה התקציב אליה היא מכוונת. אם אתם סועדים את נפשכם במסעדות יוקרה, מבלים סופי שבוע בבתי מלון והדרכון שלכם מלא בחותמות, יש סיכוי שגם בהקשר הזה הציפייה שלה היא בהתאם.

 

שלושת הדברים שחשוב לדעת על יהלומים לפני שאתה הולך לקנות אחד

אז לפני הכול נציין שיהלומים הם חבריה הטובים של האישה וטבעות יהלום על אחת כמה וכמה, מכאן צריך להבין מהם המדדים לאותה החברות. הנה שלושה משתנים שהופכים את היהלום המשובץ בטבעת האירוסין שתבחר לאיכותי ומנצנץ במיוחד:

  • צבע וניקיון היהלום – יהלומים אמורים להיות שקופים, אבל מרבית האבנים אינן צלולות לחלוטין. ככל שהיהלום שתבחרו הוא צלול ושקוף יותר – כך הוא ינצנץ יותר וערכו יעלה.

  • משקל היהלום – משקלם של יהלומים נמדד בקראטים, שהם 1/5 גרם לקראט. אם משקל היהלום נמדד בנקודות – כל מאה נקודות הן קראט אחד.

  • החיתוך של היהלום – צורת החיתוך הוא עניין של העדפה אסתטית, ויש הרבה דרכים לחיתוך יהלומים, ביניהן צורה עגולה או מרובעת, צורת טיפה או צורה אובאלית (אליפטית) ועוד. מה שחשוב הוא איכות החיתוך והליטוש (או הגימור).

 

חשוב שתדעו – יהלומים איכותיים מגיעים עם תעודה גמולוגית המצביעים על איכותם מטעם איש מקצוע שתחום ההתמחות שלו הוא איכות אבני חן (גמולוג).

 

היהלום, בניגוד לנישואין – מגיע עם אחריות לכל החיים

כשאתם רוכשים טבעת אירוסין עם יהלום איכותי מבית תכשיטים מקצועי – תקבלו ביחד אתו תעודת איכות ואחריות לכל החיים. זה אומר שמעבר לעובדה שאם אחרי כל המאמץ הזה לא קלעת לטעם שלה היא תוכל להחליף את הטבעת (אבל בוא נקלע לטעם שלה, ולא נגיע לשם), גם לאורך החיים, גם בעוד עשרים שנים, אם היהלום ישתחרר או משהו חלילה יקרה לטבעת – תהיה כתובת אליה ניתן לפנות לתיקונה.