ראשי חדשות בעסקים ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"
ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"03/01/2018חדשות בעסקים, מוצרים שאינם מזון, צרכנותסגור לתגובות על ליימן שליסל מרחיבה פעילותה, נכנסת לתחום ה- NON FOOD ותחל לשווק את המותגים "תינוקלין" ו"ביומט"
למאמר הבאמינוי חדש - סיגל כספי מונתה למנכ"ל רשת טויס אר אס
למאמר הקודםדוד מימון, מנכ"ל אל על מסכם 4 שנים של התחדשות, הצטיידות ושדרוג צי המטוסים
מאמרים נוספים
מיליון שקלים לעמותת "חברים לרפואה" (המיזם שמציל חיים וגם שומר על הסביבה), שזכתה בתחרות "Israel Earth Prize" של טויוטה ישראל.
אבי בר כתב ב: "חדשות ישראל בעסקים"30/04/2024