אפליקציית Leo Touch לקוסמטיקאיות. תיעוד קל בלחיצת כפתור.
האם גם לכם קרה שהגעתן לקוסמטיקאית להמשך טיפול והיא לא בדיוק זכרה איזה טיפול עשיתם בביקור הקודם ? או לא הייתה בקיאה ברגישות הקיימת בעור או באילו מוצרים המליצה לכם להשתמש בפגישה הקודמת ?
נכון. לכל קוסמטיקאית יש הרבה לקוחות וקשה לצפות שתזכור ותעשה מעקב מדוקדק עבור כל אחת או אחד. בטח שהדבר קשה בשיטה שהייתה נהוגה עד כה שהתנהלה באמצעות כרטיסיות ותיעוד ידני. לא עוד !
אפליקציית Leo Touch פותחה והושקה בימים אלה כדי לעזור לכל הקוסמטיקאיות באשר הן לנהל במערכת מעקב צמוד ומעודכן על כל המטופלים בנגיעת יד קלה.
חברת "לאונרדו קוסמטיקה", שאת ההשראה לשמה קיבלה מלאונרדו דה וינצ'י שנודע בהמצאות פורצות הדרך שלו, היא חברה ישראלית וותיקה המובילה בפיתוח והמצאות של ציוד מקצועי לקוסמטיקאיות. במקביל, החברה גם מייבאת ציוד משלים ומפתחת מוצרים ותכשירים בלעדיים לטיפולי קוסמטיקה רפואית וטיפוח. רוני בר, הבעלים של החברה, ביחד עם הצוות המקצועי האחראי על תחום המחקר, עומדים מאחורי פיתוח האפליקציה אשר עושה סדר בתהליך המעקב והעבודה של קוסמטיקאית עבור כל מטופל.
הכול התחיל לאחר שהחברה פיתחה מכשיר חדש Hyper Pulse ALT להורדת שיער ללא כאבים ורק בזמן קצר של 18 דקות בלבד. לאחר שיווקו של המכשיר בקרב קהל הקוסמטיקאיות נוצר מאגר גדול ביותר של לקוחות מטופלים. תחום הורדת השיער חייב להיות מקצועי ומסודר היות ויש לטפל ספציפית ונקודתית בכל סוג עור. עור כהה או עור בהיר, צעיר או בוגר, רגיש במיוחד או רגיל. פרמטרים רבים שיש להתייחס אליהם בכובד ראש. בחברה גילו כי קוסמטיקאיות רבות שהתקשרו להתייעץ לגבי שימוש במכשיר לא ניהלו מעקב צמוד לגבי תהליך העבודה ולא זכרו במדויק את הטיפולים הקודמים שביצעו.
אפליקציה " Leo Touch" הכניסה סדר לתהליך העבודה ויצרה ניהול אינפורמטיבי מדויק על כל לקוח ברמת אישית. איזה טיפול ניתן לו, האם יש לו רגישויות שיש להתחשב בהן, באילו מוצרים השתמשו, וגם ניתן לערוך סקר שביעות רצון הלקוח מהתהליך הטיפול ומהתוצאות. כך ניתן לקבל מעקב וליצור סטטיסטיקה על המטופלים השונים. יותר מזה, בתהליך הורדת שיער יש למלא טפסי הצהרת בריאות לפני תחילת הטיפול, שלב שנשכח פעמים רבות על ידי הקוסמטיקאיות. מהיום – עם האפליקציה, לא ניתן להתחיל טיפול לפני קבלת אישור שהטפסים חתומים ומאושרים, שלב חשוב בתהליך המגביר את הבטיחות האישית והבריאותית של כל מטופל. מהיום – קוסמטיקאית שרוצה להתייעץ עם אנשי המקצוע בחברה, יכולה בנגיעת אצבע לקבל את כל הנתונים על המקרה הנדון ולהעבירם לצוות המקצועי לקבלת אינפורמציה נוספת. ובטח להעביר ולעדכן את הלקוח עצמו על התהליך שהוא עבר.
תפעול האפליקציה הוא קל, מהיר וזמין. נגיעה ביד, ומיד!