כותרות אחרונות
Search

חברת המשחקים הבינלאומית "פלייטיקה", תציין 10 שנים להיווסדה, בכינוס גלובלי של כל עובדי החברה באיביזה !

חברת המשחקים הבינלאומית "פלייטיקה", תציין 10 שנים להיווסדה,  בכינוס גלובלי של כל עובדי החברה באיביזה !

ביום שישי הקרוב, 2500 עובדי חברת פלייטיקה, הפזורים ב-10 מדינות ברחבי העולם, יגיעו ב-26 מטוסים חכורים לאי הספרדי איביזה, וילונו ב- 10 בתי מלון מובילים שנסגרו במיוחד, לטובת אירוע החברה השנתי  שיימשך 3 ימים !

 

עובדי החברה ייהנו מלו"ז אירועים יוצא דופן הכולל שלל פינוקים ותקליטנים בינלאומים מובילים שיוטסו במיוחד. האירוע המרכזי יכלול הופעה של אמן בינלאומי מוביל, שזהותו עדיין נשמרת כהפתעה!

 

צילום: תומר פולטין

 

 חברת המשחקים הבינלאומית פלייטיקה בהובלת המנכ"ל ומייסד החברה רוברט אנטוקול, תציין השנה 10 שנים להיווסדה בכנס גלובלי באיביזה, בהשתתפות 2500 עובדים, מ- 10 מדינות ברחבי הגלובוס. מדובר בהפקה מורכבת, לטובתה ייסגרו 10 בתי מלון באי לטובת האורחים.

 

 כזכור, בשנה שעברה התקיים הכנס הגלובלי השנתי של עובדי החברה באילת, עם מגוון אירועים ואטרקציות, והופעה בלעדית של להקת הסקורפיונס שהוטסו במיוחד לאירוע.

 

 רוברט אנטוקול – צילום: תומר פולטין

 

גם השנה, בתוך שלל האירועים והמסיבות, שלטובתם יוטסו עשרות תקליטנים מובילים מהארץ ומהעולם, הנהלת החברה מתכוונת להפתיע את עובדיה בהופעה של אמן בינלאומי מוביל ומוכר שזהותו תתגלה רק ביום שבת בערב עם תחילת ההופעה. 

 

 פלייטיקה היא בין חברות משחקי הרשת המובילות בעולם עם מעל 27 מיליון אנשים שמשחקים במגוון המשחקים שלה מידי חודש. במהלך השנתיים האחרונות העמיקה אחיזתה בעולם הקז'ואל גיימינג באמצעות מספר רכישות של חברות משחקים מובילות בתחום (ביניהם של חברת ג'לי באטן הישראלית, חברת הגיימינג הגרמנית Wooga וכן את החברה האוסטרית Supertreat Gmbh) כחלק מהאסטרטגיה, בכוונת החברה להמשיך ולהרחיב את פרוטפוליו המשחקים שהיא מציעה לקטגוריות נוספות במטרה לספק חווית משחק מגוונת ומלהיבה עבור השחקנים. 

 

צילום: תומר פולטין