כותרות אחרונות
Search

לראשונה בישראל, כרטיס נטען של בנק הדואר שיאפשר לפושטי רגל להתנהל עסקית ללא חשבון בנק או כרטיס אשראי !

לראשונה בישראל:

כרטיס נטען של בנק הדואר שיאפשר לפושטי רגל להתנהל עסקית ללא חשבון בנק או כרטיס אשראי!

 

בשורה לבעלי חשבונות מוגבלים, פושטי רגל וחייבים להוצאה לפועל – בישראל כ – 1 מיליון חייבים להוצאה לפועל וכ – 200 אלף פושטי רגל.

 

לראשונה ניתן לשלם בכל מקום ללא צורך בחשבון בנק. חב' "כארדיל" ומשרד עו"ד לירום סנדה משיקים כרטיס נטען של בנק הדואר שיאפשרו לפושטי רגל ולבעלי חשבונות מוגבלים ניהול אשראי של עד 20 אלף ₪ במאות אלפי בתי עסק בארץ ובעולם.

 

הכרטיס הנטען של בנק הדואר לבעלי חשבונות מוגבלים ופושטי רגל מוצע בשתי אופציות:

* כרטיס מסטרקארד לתשלום ב – 3   מטבעות: שקל, יורו וליש"ט.

* כרטיס ויזה לתשלום בדולר.

 

עו"ד לירום סנדה "בתוך עשור בין השנים  2008-2019 חל גידול של 550% במספר חדלי הפירעון במדינת ישראל. הכרטיסים הנטענים של בנק הדואר מהווים פתרון ללקוחות מוגבלים ויאפשרו להם להתנהל גם ללא חשבון בנק או כרטיס אשראי".

 

בימים אלו לראשונה מושק כרטיס נטען בינלאומי של בנק הדואר המיועד לבעלי חשבונות מוגבלים ופושטי רגל ולכל מי שלא יכול לנהל חשבון בבנק או להחזיק בכרטיסי אשראי.

 

חב' "כארדיל" ומשרד עו"ד לירון סנדה משיקים כרטיס נטען של בנק הדואר המאפשרים לבצע רכישות של עד 20 אלף ₪ במאות אלפי בתי עסק בארץ ובעולם ולבצע מגוון רחב של פעולות יומיומיות ללא צורך במזומן או בכרטיסי אשראי.

 

בישראל כ – 1 מיליון חייבים להוצאה לפועל וכ – 200 אלף פושטי רגל.

 

עו"ד לירום סנדה, "הכרטיסים הנטענים של בנק הדואר מהווים פתרון מיטבי ללקוחות מוגבלים ומאפשרים להם לחיות בכבוד גם ללא חשבון בנק או כרטיס אשראי. לכרטיסים הנטענים של בנק הדואר ערך מוסף רב, מאפשרים ללמוד התנהלות פיננסית נבונה, להתנהל באופן עצמאי תוך שליטה מלאה בהוצאות ולעקוב אחר הקניות, ללא חריגה בהוצאות. בחרנו בכרטיסים של בנק הדואר מאחר והם מציעים אופציה המשלבת 3 מטבעות בכרטיס מאסטרקארד: שקל, אירו וליש"ט וכן כרטיס מבית ויזה הנטען בדולרים לקניות ברשת ובחו"ל במדינות בהן הדולר הוא המטבע המוביל".

 

עו"ד דנה הירשברג ועו"ד לירום סנדה. צילום – מורג ביטן

 

הכרטיס הנטען של בנק הדואר יאפשר לבעלי חשבונות מוגבלים לשלם תשלומים בעשרות אלפי בתי עסק גם ללא חשבון בנק או כרטיס אשראי.

 

כרטיס אשראי יונפק חינם ל – 5 שנים למטעינים 2000 ₪ (לפחות) בכרטיס בהפקדה חד פעמית.

 

עו"ד סנדה מציין עוד "בתוך עשור בין השנים 2008-2019 חל גידול של 550% במספרי חדלי הפירעון במדינת ישראל.

 

לאור האמור מדובר בפתרון הרלוונטי ביותר למי שהוכרזו כפושטי רגל וחייבים להוצאה לפועל. באמצעות הכרטיסים הנטענים של בנק הדואר ניתנת האפשרות להתנהל ביום יום ככל אזרח במדינה חרף המגבלות הבנקאיות הכבדות שיש עליהם".

 

עו"ד דנה הירשברג מנכ"ל חב' "כארדיל": "בנק הדואר הוא הגוף הפיננסי הרחב בישראל, עם מאות סניפים ברחבי הארץ ומגיע לאוכלוסיות מוחלשות בפריפריה. בחנו את יתרונות הכרטיסים של בנק הדואר וראינו שהם ללא שיוך לבנק או לחשבון בנק מאפשרים לבצע רכישות עד 20 אלף שקל במאות אלפי בתי עסק בארץ ובעולם וניתן לבצע מגוון רחב של פעולות יומיומיות ללא צורך במזומן או בכרטיס אשראי לרבות תשלום בתחנות דלק לקופות חולים לחברות סלולר והוצאת כסף מכספומטים".

 

עוד ציינה עו"ד הירשברג שבכוונתם להרחיב את פעילותם עם מיזם דומה גם בחו"ל.

 

עלות עמלת טעינה בשקלים למטבע שקלי הינה 2%".

 

משרד עו"ד לירום סנדה הינו המשרד הגדול בישראל בתחום תיקי חדלון פירעון ופשיטת רגל.

 

חב' "כארדיל" מתמחה בפעולות כרטיס אשראי ופיננסים.