כותרות אחרונות
Search

"לילי מטבח שף" מארחים את יקב נטופה – יומיים של Pop Up Wine Bar !

צילום: גל פלוטניקוב 

 

יומיים של Pop Up Wine Bar !

"לילי מטבח שף" מארחים את יקב נטופה !

"לילי מטבח שף" חלל אירועים אורבני חדש וכשר בתל אביב שנפתח לאחרונה בבעלות היזם והמפיק אייל נאור, יארח בין התאריכים 5.9-6.9 את יקב נטופה ליומיים של בר יין מהגליל.

 

האירוע ייערך ביום חמישי 5.9.19 בין השעות 16:00-20:00 וביום שישי 6.9.19 בין השעות 10:00-16:00.

 

במהלך האירוע ייערכו טעימות של הסדרות המיוחדות של יינות יקב נטופה, ויינות חדשים כדוגמת: תל קאסר לבן 2018, לאטור לבן 2018, דומיין אדום 2018 והפתעות נוספות מהמרתף ומהמיכל בליווי הסברים של צוות היקב.

 

בנוסף, תערך במקום מכירת יינות יקב נטופה במחירים מיוחדים.

 

לצד טעימות היין יוגשו ברוסקטות של אלעד בן דויד שף "לילי- מטבח שף" ו"חדרפרטי חווית אירוח".

 

כניסה חופשית לבאי האירוע – תשלום סימלי של 20-30 ₪  בהתאם לטעימה שתיבחר.

 

Lili – מטבח שף

דרך בן צבי 84 תל אביב. בית פנורמה, קומה 6, לופט 632.

טלפון: 03-7174322.

אתר: www.lilievents.co.il

אינסטגרם: lili.events

חניה חינם בחניון בית פנורמה קומה 3.

כשרות תל אביב יפו.

 

צילום: גל פלוטניקוב

 

אודות לילי-מטבח שף

Lili מטבח שף הינו חלל אורבני מעוצב בתל אביב, שמצטרף לחדרפרטי-חווית אירוח בבעלות היזם והמפיק אייל נאור. המקום מציע פתרון חדשני לקהל הישראלי, אשר מורגל באירועים המתקיימים במסעדות, מתחמי אירועים ובתי מלון. במהלך חמש השנים בהן פועל חדרפרטי חווית אירוח, זיהה נאור צורך הולך וגדל בחללים קטנים המעניקים מענה ללקוחות שמחפשים לקיים אירוע אינטימי עם מטבח שף כשר.

 

המקום מציע חווית אירוח יוקרתית לאירועי בוטיק פרטיים ועסקיים בפורמט של ארוחות כשרות סביב שולחנות עד 40 איש בהגשה או באירועי קוקטייל של עד 80 איש. הוא מתאים לאירועים עסקיים, ימי הנהלה, אופסייט, מסיבות עיתונאים וכנסים קטנים וכמו כן לאירועים פרטיים: חתונות, בר מצוות וימי הולדת.

 

המקום, המשתרע על פני לופט בגודל של כ- 130 מ"ר ומרפסת בגודל של כ- 75 מ"ר, מתאפיין באווירה אורבנית, והוא כולל מטבח שף פתוח, חלל מעוצב לאירוח ומרפסת גדולה. החלל  מאובזר באמצעי אודיו ויז'ואל מהמתקדמים ביותר ובמערכת הגברה מתקדמת המספקת מוסיקת רקע הנתפרת במיוחד לכל אירוע.

 

על הצד הקולינרי אמון השף אלעד בן דוד, אשר בונה לכל אירוע תפריט כשר בהתאם לקונספט המבוקש – ארוחת ערב בהגשה,ארוחה במזנון ,תפריט טאפאסים עשיר ומגוון, מנות סטריט פוד ועוד. אלעד שהחל את דרכו במסעדות המובילות גרקו וסבסיאטן ובשנתיים האחרונות משמש כשף חדרפרטי חווית אירוח, ממנף את ניסיונו העשיר לכדי יצירת תפריטים יצירתיים, תוך שילוב טכניקות מודרניות ומסורתיות. להעצמת חווית האירוח, הכנת האוכל נעשית במטבח הפתוח לעיני האורחים, תוך שימוש בחומרי גלם טריים ומקומיים. את המנות מלווים היינות האיכותיים של יקב הבוטיק הישראלי נטופה, שזוכה להצלחה גדולה בארץ ובעולם.

 

מאחורי Lili מטבח שף עומד אייל נאור, הבעלים של  חברת EXP, להפקת אירועים, עם מעל 25 שנות ניסיון בהפקת אירועים פרטיים ועסקיים. ההשראה ל- Lili מטבח שף הינה סבתו  של נאור, אשר ממנה ספג את האהבה לאירוח ובישול :  "הידיים שלה שבישלו את האוכל הכי טעים שאני זוכר בשילוב האהבה הגדולה שלה לאירוח יזכו לביטוי במקום החדש"

 

אודות נטופה:

. יקב נטופה מציע לכם יינות איכות אלגנטיים, בסגנון העולם הישן, המתאפיינים בגוף מעודן, בעלי ניחוחות וטעמים מורכבים, הכרמים של יקב נטופה נטועים באדמת עין דור שבגליל התחתון וגדלים בהם זנים מגוונים כגון סירה, מורבדרה, גרנאש, טמפרניו, טוריגה נסיונל, שאנין בלאן ורוסאן, זנים ים תיכוניים שהתאמתם "טרואר" ממצה באופן מירבי את איכות הפרי ותכונותיו, אמונים על מלאכת המחשבת והיצירה הם היינן פייר מיודובניק שבאמתחתו שנים רבות של ייצור יין בצרפת, ספרד ופורטוגל, ויצחק תור, אשר חי ונושם את הכרמים ואת ארץ ישראל מזה שנים רבות. שני חברים אלו ואחרים מחברים בידיהם את הרצון ליצור יין ישראלי מעולה תוך שילוב של עבודת כפיים בארץ ישראל.