כותרות אחרונות
Search

לבית המשפט השלום בתל אביב הוגשה תביעה משפטית נגד חברת "קירוסקאי" וחברת "כפיים מרתפי יין" בגין נזקים שנגרמו ללקוח.

מכונת הקרח שעל פי החשד והתביעה גרמה לשריפה  – צילום: יח"צ

 

תביעה משפטית נגד חברת "קירוסקאי" וחברת "כפיים מרתפי יין"  הוגשה לבית המשפט השלום בתל אביב בגין נזקים שנגרמו ללקוח בעקבות רכישת מכונת קרח ביתית שגרמה לדליקה ולנזקים בבית לקוח.

התביעה הינה בסך 62,043 ₪

 

בימים אלו הוגשה תביעה בסדר דין מהיר לבית המשפט השלום בת"א ע"י אלדד והלן ניצן מתל אביב שרכשו מהנתבעות חברת "כפיים מרתפי יין" וחברת "קירוסקאי אגודה שיתופית" מכונת קרח ביתית מקצועית של חברת SIMAG מאיטליה אשר הוצגה כמכונה עם חדשנות ובקרת איכות מעולה, אולם זו גרמה לאירוע שריפה במרתף היין בבית הלקוחות ובעת אירוע שריפת המכונה בנם של התובעים בן ה-10 שהיה בבית בזמן האירוע נתקף בחרדה ובבהלה והחל לבכות , והאירוע גרם לו למפח נפש רב.

 

התובעים מציינים כי, מדובר בהתנהלות שערורייתית ומבזה, מטעם חברת "כפיים מרתפי יין" המציגה את עצמה כמשווקת מוצרים איכותיים ברמה הגבוהה ביותר, וגובה תשלומים גבוהים לאין שיעור , ובעת שנדרשה לתת מענה לאירוע החמור של השריפה , אירוע מסכן חיים, נתקלו התובעים בחומה אטומה תוך הטלת האחריות על היבואן. אולם גם חברת קירוסקאיי, באמצעות נציג מטעמה, התנערה מהפניות אליה ואף התבטאה באופן פוגע כלפי בנו של מר ניצן.

 

מכונת הקרח שעל פי החשד והתביעה גרמה לשריפה  – צילום: יח"צ

 

התובעים הזמינו חוקר שיבדוק את פעילות המכונה ומסקנת החוקר היתה שהדליקה פרצה באזור הסמוך לכרטיס האלקטרוני במכונה וקיים קשר סיבתי בין אזור מיקום הכרטיס והתרחשות הדליקה של מכונת הקרח, הדליקה פרצה כתוצאה מכשל חשמלי בכרטיס האלקטרוני של מכונת הקרח.

 

כאמור בדיקת החוקר המומחה  לשריפות ומהנדס חשמל קבעו באופן חד משמעי, כי השריפה נגרמה עקב כשל בכרטיס האלקטרוני של מכונת הקרח , קרי מדובר בפגם במכונת הקרח אשר סופקה על ידי חברת "כפיים מרתפי יין" ויובאה לישראל ע"י חברת "קירוסקאי אגודה שיתופית".

 

טרם הגשת התביעה, נשלחו מכתבי התראה לשם קבלת התייחסות הצדדים להליך, מטעם חברת כפיים נמסרה תגובה הדוחה את הטענות, מטעם היבואן לא הוגשה כל תגובה.

 

התביעה שהוגשה באמצעות משרד עו"ד גולן אשטון ו/או עו"ד דבי זאבי הינה בסך 62,043 ₪.

 

תגובת כפיים מרתפי  יין בע"מ

כתב התביעה המלא והתגובה במלואה שמורים במערכת