כותרות אחרונות
Search

מוזמנים/ות להכיר את "AloKino" המרכז לאסתטיקה רפואית.

 

מרכז "אלקינו" – צילום: יח"צ

 

מוזמנים/ות להכיר את "AloKino" המרכז לאסתטיקה רפואית. 

"AloKino" בתרגום מהשפה הפולינזית משמעו פנים וגוף ובחברה החליטו להתחדש עם שם  שיקח אותם ביחד עם קהל לקוחותיהם, אל עבר העתיד.

"AloKino" מרכז טיפולי אסתטיקה המשלב טיפולים לפנים ולגוף בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם.

ב- "AloKino" מועסקים  מיטב הרופאים, המטפלים, האחיות והקוסמטיקאיות אשר ידאגו ויגרמו לכל אחד ואחת שמגיע למרכז, להיראות ולהרגיש הכי טוב שאפשר.

 

מרכז "אלקינו" – צילום: יח"צ

 

מרכז "AloKino"  הוקם בשנת 2014. ומאז ועד היום טיפל וסייע למטופלות רבות. כעת בחלוף השנים ולאור ההתפתחות החברה וגידול בקהל לקוחותיהם, החליטו בחברה להסתכל לעבר העתיד ופעול בגישה הוליסטית לפיה, טיפולי הגוף והפנים הם מקשה אחת. לשם כך הוחלט בחברה להביא את הבשורה של טיפולי הגוף המתקדמים בעולם האסתטיקה ולפתוח מחלקה נוספת לטיפולי גוף אשר שמצטרפת למחלקת טיפולי האסתטיקה הרפואית הקיימת היום. מרכז האסתטיקה "AloKino" ממוקם ברחוב משה לוי 11 ראשון לציון והוא מתפרס על פני 3 קומות עם 34 חדרי טיפולים.

מדובר במרכז לאסתטיקה רפואית מהדור החדש, מקום שהלקוחות הם המרכז, מקום שרואה לנגד עיניו את הלקוחות שלו ומאמין שכל אישה וכל גבר, בכל גיל, יכולים וצריכים להיראות במיטבם, כל זאת  באמצעות מענה איכותי ומקצועי לכל צרכיהם האסתטיים. לכל אחד ואחת יש חלומות, רצונות וצרכים והמטרה עובדי "AloKino" היא להתאים אישית לכל אחת ואחד את הטיפול המקצועי והמדויק ביותר כדי להגשים את הרצונות והחלומות. במרכז "AloKino" מקפידים להעניק יחס אישי לכל לקוח/ה וחשוב להם מאד, שכולם ירגישו ויהיו בטוחים שהם נמצאים ומטופלים בידיים טובות ומקצועיות ביותר.

 

 מאיה מורד, מייסדת ומנכ"לית "AloKino" – צילום: אבי בר

 

על הצוות של "AloKino"

מאות הלקוחות המגיעים ל מרכז "AloKino" מדי שבוע, נהנים ממבחר טיפולי פנים וגוף בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם ועם הצוות רפואי נרחב ומקצועי ביותר. ב- "AloKino" מועסקים מעל 100 עובדים, בהם רופאים, רופאות, קוסמטיקאיות, דיאגנוסטיות וצוות עוטף שילווה את המטופלים/ות במשך כל תהליך עד להגעה לתוצאה הרצויה.

 

הטיפולים ב – "AloKino" 

אנחנו מאמינים בחדשנות ומביאים למרכז את כל טיפולי הקוסמטיקה והאסתטיקה לפנים ולגוף. לצד טיפולי הפנים המסורתיים אנו מציעים טיפולי אסתטיקה מתקדמת, טיפולי אנטי אייג'ינג, הזרקות וטיפולים במגוון טכנולוגיות לייזר המבוצעים על ידי רופאים. במחלקת טיפולי הגוף תיהנו מטיפולי מיצוק, חיטוב והכי חשוב בליווי צוות מקצועי שיביא אותך לתוצאה הרצויה.

 

הדגמה של טיפול – צילום: אבי בר

 

"AloKino" – תרומה לקהילה

כחברה מובילה בתחומה, "AloKino" רואה חשיבות רבה במעורבות בפעילות חברתית והם מעודדים את העובדים להתנדב למען הקהילה. בחברה מכירים בחשיבות האחריות החברתית ובסיוע לגופים ולעמותות שונות על מנת לקדם ולסייע ל- נוער במצוקה, קשישים, ניצולי שואה ועובדים נאמנים התורמים מזמנם במחלקות הסרטן ברחבי הארץ. שיתופי הפעולה הובילו לאירועים מרגשים, בהם: סלי מזון בחגים, טיולי וימי כיף לקשישים וכן עזרה יום יומית להפגת הבדידות. בחברה נרגשים ושמחים ללוות את הקשישיםו לתרום מזמנם ומהידע שלהם לכל מי שרק מבקש.

 

צילום: יח"צ "אלוקינו"

 

על הטיפול החדש באמצעות "אסטפיל".

 מדובר בחומר בעל תאימות ביולוגית, שיכול להיספג בגוף, מעודד יצירת קלוגן  אשר מפעיל את מנגנון עיבוי העור וכתוצאה מכך מביא לשיפור באיכותו

 

 לאיזה אינדקציות מתאים  הטיפול ?

הטיפול ב"אסטפיל" מסייע בשיפור איכות העור ומיצוקו, באזור הפנים, הצוואר, ידיים וזרועות.

 

האם מתקבל אפקט נפח ?

מילוי ונפח לא נחשב לאינדיקציה בטיפול באמצעות "אסטפיל" אך  התוצאה הסופית היא שיפור איכות העור.  תוספת נפח כתוצאה מעיבוי  תלויה בכמות החומר המוזרק. ככל שהכמות גדולה יותר, כך מקבלים גם תוספת נפח ועיבוי .כפועל יוצא של פעילות החומר.

 

כיצד מתבצע הטיפול?

לאחר ניקוי האזור בו מתבצע הטיפול ומריחת משחת הרדמה, מוזרק החומר באמצעות מחט או קנולה מתחת לעור. הטיפול מורכב מלפחות שני  טיפולים בהפרש של לפחות של 4-6 שבועות ביניהם. לאחר הטיפול יש לעסות את האזור המוזרק למשך כמה ימים

 

 משך הזמן שאורך  הטיפול ?

הטיפול אורך בין חצי שעה לשעה בהתאם לאיזור הטיפול. החומר דורש הכנה מיוחדת של הרופא והוא מוזרק "טרי" לאזור הטיפול.

 

האם התוצאה מיידית?

התוצאה המלאה נצפית מספר חודשים לאחר  הטיפול,  החומר מהווה בסיס ותשתית מקדימה להעצמת התוצאה של הזרקת  חומצה היאלרונית המשתלבת נהדר ומיטיבה  עם חומצות ממשפחת הסידן והקלציום !

 

לכמה זמן נשמרת התוצאה?

התוצאה נשמרת למשך  שנתיים ויותר, זמן ארוך יותר בהשוואה לחומרי מילוי קלאסים. מומלץ לחזור על הטיפול  בכדי  לשמור על  מראה עור צעיר וחלק לאורך זמן.

 

מה הן תופעות *הלוואי האפשריות  לאחר ההזרקה ?

רגישות מקומית, שטף דם, אדמומיות, וגבשושיות עלולים להימשך עד כשבוע.

 

בתום  הטיפול יינתן הסבר מפורט למטופל מהרופא בקליניקה.