כותרות אחרונות
Search

תל אביב נבחרה לארח את המפגש האירופאי השנתי של חברת התעופה קתאי פסיפיק

Cathay Pacific" Europe Kick-off Conference Moving Europe Forward"

תל אביב נבחרה לארח את המפגש האירופאי השנתי של חברת התעופה "קתאי פסיפיק" – 70 נציגים של חברת התעופה הגיעו להשתתף בכנס השנתי.

 

פחות משנתיים מפתיחת הקו מתל אביב להונג קונג ומשם לשורה של יעדים באסיה ובפסיפיק, מארח הסניף הישראלי את הנציגים הבינלאומיים של החברה, שלמרביתם מדובר בסיור ראשון בישראל.

 

 

בתמונה: נציגי קתאי פסיפיק בתל אביב – צילום: יח"צ

 

ג'ונתן ביילי, מנכ"ל קתאי פסיפיק ישראל, מציין כי קיום הועידה בתל אביב הינה הבעת אמון גלובלית בקו מתל אביב ובנוסעים הישראליים המציבה את ישראל על המפה הגלובלית של קתאי בכל הקשור לחדשנות.

 

חברת התעופה קתאי פסיפיק, המדורגת ברשימת חברות התעופה הטובות בעולם, מקיימת  בימים אלו את הועידה האירופאית השנתית בתל אביב. בכנס משתתפים כ – 70 נציגים בכירים של קתאי הן מהמטה הונג קונג, מאוסטרליה ומאירופה. הכנס הינו סיכום לפעילות 2018 והצגת היעדים העסקיים לשנת 2019. בנוסף, יהנו הבאים, שלמרביתם זהו הביקור הראשון בישראל גם מסיור ברחבי תל אביב.

 

בשנים קודמות הועדה התארחה ברומא ובמדריד וזו השנה הראשונה לקיומה בישראל. קיום הועדה בתל אביב מציבה את ישראל על המפה הגלובלית של החדשנות וקדמה טכנולוגית בעולם התעופה ומבטאת את מחויבות החברה לישראל.

 

צביקה אברמוביץ מנהל תחנת ישראל בקתאי פסיפיק, ג'ונתן ביילי מנכך קתאי פסיפיק ישראל וג'ימס גיינס מנהל אזור ארופה בקתאי פסיפיק – צילום: יח"צ

 

ג'ונתן ביילי, מנכ"ל קתאי פסיפיק בישראל מציין כי אירוח הועידה השנתית בישראל מהווה הבעת אמון בקו לתל אביב ובנוסעים הישראליים ומבטאת את החשיבות האסטרטגית של הקו ת"א – הונג קונג. עוד מציין ביילי, כי בכוונת החברה להמשיך ולהציע לנוסע הישראלי את מגוון השירותים המתקדמים גם בשנת 2019.

 

חברת התעופה קתאי פסיפיק שבסיסה בהונג קונג מחזיקה צי מטוסים חדיש ומתקדם ומפעילה ממרץ 2017 טיסות ישירות בקו תל אביב- הונג קונג באמצעות מטוס האיירבוס A350 החדש, עם חיבורי המשך נוחים ל-75 יעדים באסיה והפסיפיק מתוכם 25 יעדים בסין, 6 יעדים באוסטרליה ו- 6 יעדים ביפן.