כותרות אחרונות
Search

הגיע זמן כסף וזהב ! מתנות מבית "הצורפים" שישמחו את המארחים שלכם ויישמרו אצלם לעד.

צילום יח"צ GEORG JENSEN

 

הגיע זמן כסף וזהב !

מתנות מבית "הצורפים" שישמחו את המארחים שלכם  ויישמרו אצלם לעד. 

עצבו לכם שולחן חג, שהאורחים שלכם יהיו פעורי פה, יצלמו אותו, יעלו לרשתות ובעיקר יזכרו אותו לאורך כל השנה.

 

אחת מהברכות שנהוג לברך בסעודת ערב ראש השנה היא: "שתחדש עלינו שנה טובה ומתוקה".  ברשת הצורפים, הרשת הישראלית המובילה לעיצוב ויצירת כלי כסף, דואגים לכך שהשנה תהיה לא רק טובה ומתוקה, אלא גם מעוצבת, ופותחים את עונת החגים עם מגוון רחב של כלים. המבחר העשיר של כלי הכסף עונה על כל טעם, משתלב על שולחן החג ותורם לעיצובו. רגע לפני שהחגים משתלטים על העניינים, פרגנו לעצמכם או העניקו מתנה ליקיריכם ולמארחים – פריט כסף של הצורפים לשנה החדשה ולכל החיים.

 

צילום: כפיר זיו

 

כל כלי הכסף של הצורפים מעוצבים בהשראת מסורות יהודיות מרחבי העולם. ניתן למצוא כלים מעוטרים במחווה למלאכת הצורפות עתיקה מרחבי העולם, לצד כלים בקווים גאומטריים נקיים בעלי מרקם מבריק ומלוטש . הכלים נעשים בעבודת יד ייחודית ולא בייצור המוני ובכל שנה מתווספים עוד כ-300 עיצובים חדשים למגוון הכלים הרחב.

 

צילום ירון וינברג

 

את מוצרי הצורפים משלים המותג הדני היוקרתי  GEORG JENSEN –  מותג העיצוב הדני שמגיע בקווים נקיים ומייצג אומנות מקורית, אלגנטית ומעוררת השראה. בקולקציה, מגוון פריטים לעיצוב הבית, העשויים מפלדת אל חלד, זכוכית ועץ. 

 

צילום: יח"צ חו"ל

 

כלי כסף ומוצרי יודאיקה מעוצבים וטרנדיים רלבנטיים היום יותר מתמיד על שולחן החג לצד כלים שמאחדים את המשפחה – מוצרי הכסף ופריטי היודאיקה המעוצבים של "הצורפים"  תופסים מקום חם ומרגש בבית ובעיקר בתוך הלב. כשמדברים על אמנות יהודית קלאסית, מתכוונים לכלי הצורפים. פמוטים, גביעי יין לקידוש, מגש לחלה, קנדלברות מלכותיות, מזוזות מכסף טהור, הם רק חלק קטן ממוצרי הכסף הטהור שכבשו את בתינו. בעידן של חברות שמייצרות פריטים ברי חלוף, ישנה משמעות גדולה לכלים העשויים מכסף טהור, כאלה הנשמרים שנים על גבי שנים ועוברים מדור לדור.

 

צילום כפיר זיו

 

לא על הדבשייה לבדה, במיוחד לרגל ראש השנה מציעה הרשת מגוון עשיר של דבשיות.  הדבשיות הן המתנה המסורתית והטרנדית לראש השנה – קישוט חגיגי ומתקתק וכלי קיבול לכוכב הארוחה – הדבש.   

 

צילום: ירון וינברג

 

טיפ שימושי – לאחרונה, פיתחו "הצורפים" ציפוי הגנה חדש וייחודי לחידוש ושמירה על כלי כסף – "Hazorfim Silver Protect" או בקיצור, "H.S.P". מדובר בשכבה המעניקה הגנה מלאה לכלי הכסף ומונעת השחרה. כעת, מבטיחים בחברה, יוכלו בעליהם של כלי כסף להפסיק לאכסן את אותם במקומות אטומים לאוויר, וישתחררו מהצורך לנקות אותם בתדירות גבוהה.

 

צילום אריק בן שמחון

 

 

בנוסף, השיקו לאחרונה "הצורפים" גם שירות לחידוש ושימור כלי כסף המגיע עד בית הלקוח. כחלק מהשירות נציג "הצורפים" מגיע אל בית הלקוח, מעניק חוות דעת מקצועית ותמחור לטיפול בכל פריט, לוקח עימו את הכלים בהובלה עדינה ומקצועית ומחזיר אותם כמו חדשים.

 

מחירים לדוגמא:

דבשיות מכסף טהור: החל מ-500 ש"ח

פמוטים מכסף טהור: החל מ-850 ש"ח

מגשים מכסף טהור: החל מ-900 ש"ח

גביעי קידוש מכסף טהור: החל מ-340 ש"ח

 

 

ניתן להשיג: בחנויות הצורפים – תל אביב, ירושלים, חיפה, רעננה, בני ברק, נתב"ג, כפר דניאל,  ובאתר החברה:  Hazorfim.co.il