כותרות אחרונות
Search

הסדרה המצליחה "טיימלס" חוזרת לפרק סיום כפול וחגיגי ב-21 בדצמבר בסלקום tv

"טיימלס" חוזרת לפרק סיום כפול וחגיגי ב-21 בדצמבר בסלקום tv

וראייטי: "מה שבאמת מעניין זה האופן שבו הם מתמודדים עם השאלה שהכי מעניינת את הקהל – איך אנחנו יכולים, עם הערכים הנוכחיים שלנו, להשתלב בזמנים רחוקים ושונים כל כך"

וושינגטון פוסט: "יש בה רעיון מדע בדיוני מעורר מחשבה שלא מדדה באופן מגושם לעבר דימויים מטאפוריים זולים"

האטלנטיק: "הסדרה על שוטרים ופושעים המדלגים בין ההווה לעבר במיומנות של סדרת מתח… הסדרה מאפשרת לחקור את הריגוש שתמיד הפך נסיעה בזמן לאחד הסיפורים האהודים בהיסטוריה"

 

"נס חג המולד" של "טיימלס" מסכם את סדרת המסע בזמן האהודה של שון ריאן ("המגן")

https://www.youtube.com/watch?v=9zgDTu5txD8

 

 

צילום:באדיבות סלקום

 

לאחר שהעונה השנייה של "טיימלס" הסתיימה בסצנה מותחת במיוחד, חוזרת הסדרה חסרת הזמן בפרק סיום כפול בן שעתיים שיקשור את כל החוטים, ישיב לכל השאלות ויספק סיום לסדרה האהודה. פרקי הסיום החגיגיים של "טיימלס" (Timeless), נקראים "נס חג המולד", והם ישודרו בסלקום tv ב- 21 בדצמבר, בסמוך לשידור בארה"ב. יוצרי הסדרה שון ריאן ("המגן") ואריקה ליסן מיטמן מבטיחים לצופים הנאמנים נסיעה מרגשת ובלתי נשכחת בין העבר, ההווה והעתיד, עם מנה גדושה של רוח חג המולד. פרקי הסיום, המתפרשים על שלוש מאות שונות, ושתי יבשות, יעמידו את לוסי, ויאט וכל צוות הנוסעים בזמן בפני אתגרים חדשים, כמצופה מפרק הסיום. הם יוצאים למסע כדי לפגוש את בני דמותם העתידיים בניסיון להציל את רופוס, לשמר את ההיסטוריה ולשים סוף לריטן-האוס – הארגון המיסתורי והאפל – אחת ולתמיד. אבל כשמכונת הזמן עוצרת בקליפורניה של שנת 1848 הם נאלצים לשנות את תכניותיהם.

 

"טיימלס" היא סדרה אמריקאית על צוות שוטרים המנסים בעזרת נסיעה בזמן לעצור ארגון מסתורי המנסה לשנות את ההיסטוריה האמריקאית.

 

כעת נוחתת הסדרה עם מכונת הזמן שלה לשני פרקי סיום ב-21 בדצמבר בסלקום tv.

 

פרקי הסיום יתחילו בדיוק בנקודה שהעונה השנייה הסתיימה, וכבר בחמש דקות הראשון יתברר מדוע ויאט ולוסי העתידיים הגיעו להווה. פרקי הסיום שישודרו כעת יאפשרו לצופים האדוקים להיפרד בכבוד מהסדרה שחוותה עליות ומורדות עם תחילת שידורה, כאשר בכל פעם שחשבו לבטל אותה התקוממו הצופים המסורים ורשת אן-בי-סי נענתה לבקשתם והשיבה את הסדרה לחיים – ראשית לעונה נוספת ולאחר מכן לפרק סיום כפול.

 

צוות השחקנים כולל את אביגיל ספנסר ("תיקון", "Suits"), מאט לנטר ("90210"), מלקולם בארט, גורן ויזניץ' ("אי-אר") ואחרים.

 

Photo by Gianni Fiorito

 

כמו כן, ב- 27.12.2018 תשודר בסלקום tv "האפיפיור הצעיר"

סדרת דרמה בבימויו של פאולו סורנטינו, עם כוכב הקולנוע ג'וד לואו בתפקיד האפיפיור המיוסר ודיאן קיטון כאחות מארי, המתמודדים עם התככים והתסבוכות שמתרחשים בוותיקן.

בשנה שעברה קבעה הסדרה תקדים מרשים כאשר הפכה לסדרה האיטלקית הראשונה שהייתה מועמדת לפרס האמי היוקרתי.