כותרות אחרונות
Search

מילק אנד האני (M&H), מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, מסכמת את 2018 עם הישגים מרשימים !

 

מילק אנד האני (M&H), מזקקת וויסקי ישראלית כחול לבן !

מילק אנד האני (M&H), מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, מסכמת את 2018 עם מספר הישגים מרשימים !

∨ המזקקה החלה לייצא את מוצריה לשבעה שווקים נבחרים באירופה.

∨ הג'ין לבנטין והמהדורה השנייה של הוויסקי זכו שניהם בפרסים יוקרתיים של London spirit competition ו- IWSC.

∨ המזקקה הכפילה את שטחה לכ-2000 מ"ר.

∨ מעל 12 אלף מבקרים, מקומיים ותיירים, ביקרו במרכז המבקרים של  המזקקה.

∨ השקת מהדורת ה"יאנג סינגל מאלט" האחרונה לפני הוויסקי – THE LAST ONE.

∨ הכרזת המזקקה כי המהדורה המסחרית של הוויסקי תצא בסוף שנת 2019.

 

גל וליטל קלקשטיין בעלי המזקקה –  צילום: אבי בר

 

באירוע עיתונאים שנערך אמש (ג') במזקקת "מילק אנד האני", מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל, סיכמו את השנה שחלפה, את השקת היאנג סינגל מאלט ושש שנות פעילות עם מספר הישגים משמעותיים ומרשימים:

היאנג סינגל מאלט האחרון בסדרת החביות  – The Last One היאנג סינגל מאלט הושק במעמד האירוע, המהדורה  כוללת כ- 4,000 בקבוקים, בלנד של חבית אקס ברבן וחבית יין אדום שיושנו למשך כשנה .המהדורה הזו היא האחרונה לפני השקת הוויסקי סינגל מאלט המסחרי והיא מאפשרת הצצה מוקדמת לוויסקי הקלאסי, אשר מאפייניה דומים לסינגל מאלט העתידי. היא מספרת את הסיפור הייחודי של זמן, אקלים, עץ וחומרי גלם מובחרים. 46% אלכוהול. 

 

היאנג סינגל מאלט צילום: באדיבות המזקקה

 

ייצוא – המזקקה מדווחת כי בשנה האחרונה הרחיבה את פעילות הייצוא וכי למעלה מ- 72% מכלל תוצריה מיוצאים ונמכרים בחו"ל. בין מדינות הייצוא ניתן למצוא את הולנד, בלגיה, אנגליה, פולין, צרפת, איטליה וגרמניה, כל אלו נבחרו בקפידה רבה כשווקים רלוונטיים למוצרי המזקקה. בכוונת המזקקה להרחיב את הייצוא גם לשוק האמריקאי במהלך 2019. בשנה האחרונה הרחיבה המזקקה את שיווק מוצריה לכ- 250 נקודות מכירה בישראל.

 

ייצור – בכל שנה מבשלת המזקקה 450 טון לתת בשנה, מייצרת 170,000 ליטרים של ספיריט וממלאת מעל 800 חביות, יש לציין כי החודש ציינו במזקקה רגע חגיגי שבו מילאו את החבית ה-1000. מחסן החביות של המזקקה יכול להכיל לא פחות מ- 2,500 חביות.

 

התרחבות המזקקה – בעקבות התרחבות פעילות המזקקה בארץ והיקף הייצוא ההולך וגדל, הכפילה המזקקה את שטחה ברחוב התחייה ביפו  למעל- 2,000 מ"ר והיא צפויה להגדיל את יכולות הייצור שלה ב20% בתחילת 2019.

 

מדריכה במרכז המבקרים של המזקקה – צילום: אבי בר

 

מרכז המבקרים – מרכז המבקרים נפתח באפריל- 2016 ומאז פקדו אותו למעלה מ- 12,000 אנשים מהארץ והעולם. במרכז המבקרים ניתן לראות את תהליך הייצור של הוויסקי, לבקר בחדר החביות וליהנות מסדנאות שונות. מרכז המבקרים פונה לקהל חובב אלכוהול, לתיירים וכמו כן לארגונים עסקיים ולתעשייה. כל סיור משולב עם טעימות ממגוון תוצרי המזקקה. בשנת 2019 מרכז המבקרים צפוי לארח למעלה מ-10,000 מבקרים נוספים.

 

גל קלקשטיין בעל המזקקה – צילום: אבי בר

 

גל קלקשטיין מייסד ובעלי המזקקה פתח את האירוע וציין: "כשהקמנו את המזקקה לפני מספר שנים, הסתכלו עלינו בתמיהה, היום לאור ההישגים והמספרים שאנו מציגים אפשר בהחלט לומר כי הקמנו תעשייה של ממש בישראל. אנו צופים ומקווים כי בשנה הבאה עם השקתו הרשמית של הוויסקי סינגל מאלט הראשון, עולם הוויסקי בישראל יעבור את המהפך שעבר עולם היין לפני כמה עשורים"

 

איתן עתיר מנכ"ל המזקקה – צילום: אבי בר

 

איתן עתיר מנכ"ל המזקקה: "הבאנו היום מספר בשורות משמעותיות. הגדלת שטח המזקקה ביותר מפי 2  תאפשר לנו לקפוץ מדרגה נוספת ביכולות שלנו לייצר כמות ואיכות ברמה הבינלאומית וכך נוכל לתמוך במספר שווקים עולמיים באספקה, בניית מותג ושיווק.

 

תחרויות:

המזקקה קטפה שתי מדליות כסף בתחרויות בינלאומיות נחשבות בתעשיית האלכוהול:

מדליית כסף ראשונה בתחרות IWSC 2018 (International Wine and Spirit Competition) עבור הוויסקי סינגל מאלט #2 מסדרת הניסיונות . הזכייה ב-IWSC, התחרות הנחשבת ביותר בתעשייה והמתקיימת בבריטניה מדי שנה מאז 1969, מעמידה את המזקקה הישראלית במקום מכובד לצד מזקקות בעלות שם עולמי, כגון Kavalan- המזקקה הראשונה בטאיוואן, שזכתה גם היא במדליית כסף בתחרות.

 

מדליית כסף שנייה לג'ין לבנטיני של המזקקה בתחרות LSC (London Spirits Competition).  מטרת התחרות LSC הינה לזהות, לתגמל ולעזור לקדם מותגי משקאות חריפים שהקהל באמת מעוניין לצרוך. ועל כן המשקאות נבדקים לפי שלוש קטגוריות: איכות, ערך ואריזה. במקרה זה לא נבחנים אך ורק על איכות הטעם, אלא על מכלול המאפיינים אשר מובילים את הצרכן לרכישה.

 

  

 דנה מנהלת שיווק במזקקה            סיגל מנהלת מותג במזקקה
 צילום: אבי בר

 

פרוטפוליו מוצרים – מלבד ייצור וויסקי, מציגה המזקקה פורטפוליו של מוצרים המיוצרים כולם מ- 100% לתת שעורה, בדיוק כמו הוויסקי העתידי.

 

ניו מייק סינגל מאלט הניו מייק הוא התזקיק השקוף, שאחרי שלוש שנות יישון בחביות הופך לוויסקי. למרות שהחביות והיישון הם המכתיבים את האופי הסופי של המשקה, הניו מייק מעניק את הבסיס לוויסקי. זהו תזקיק עדין, מתקתק וחלק, שלמרות היותו צעיר, הינו מורכב ומתפתח. 40% אלכוהול.

 

צילום: באדיבות מזקקת m&h

 

ג'ין לבנטין מכיל ערער והרבה תבלינים משוק לוינסקי הסמוך למזקקה: זעתר, קינמון, קמומיל, פלפל שחור, לואיזה, תפוז וקליפות לימון. אחרי השרייה של התבלינים בתזקיק הניו מייק למשך 48 שעות, הג'ין מזוקק בשלישית בדוד נחושת ייעודי בן 250 ליטר ויוצא חלק להפליא. 46% אלכוהול.

 

צילום: באדיבות מזקקת m&h

 

ג'ין לבנטין מיושן – אותו ג'ין לבנטין עובר תהליך יישון של מספר חודשים בחבית יין אדום אשר מאזנת את הטעמים ומוסיפה טעמי עץ ווניל עדינים. 46% אלכוהול.

 

רוטס – ליקר עשבים ייחודי שנרקח במיוחד לחגיגות ה-70 למדינת ישראל. במסגרת הפרויקט נתנה המזקקה ל 7- אנשים, ממגוון תחומי תרבות ועשייה: פורצי דרך, יצירתיים, מלאי יוזמה ותעוזה. כל אחד בחר עשב או תבלין ייחודי המייצג לתפיסתם את המהות הישראלית. כולם יחד יצרו בבחירותיהם את התמהיל השלם שנרקח במיוחד – ליקר עשבים על טהרת הניו-מייק של המזקקה. הליקר מכיל תבלינים ייחודים ביניהם שקדים, ציטרה, כוסברה, יסמין, טרגון, טימין והל. 35% אלכוהול.

 

משתתפים בפרוייקט: ארז קומרובסקי, קרן ליבוביץ, רוני סומק, אלי מזרחי, אביבית פריאל, דר' אלישיב דרורי ותומר גורן.

 

 טל מנהל מקצועי במזקקה – צילום: אבי בר

חביאר מריו על קייטרינג – צילום: אבי בר  

                                                               

אתר החברה: לינק

The Milk & Honey Distillery

התחיה 16 תל אביב 03-6320491

 

על המזקקה

מזקקת מילק אנד האני (M&H), שהוקמה על ידי היזם והמשקיע גל קלקשטיין, היא מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל. המזקקה מייצרת תזקיקים איכותיים ועמלה על הוויסקי הישראלי הראשון, שהמהדורה הראשונה שלו מתיישנת בחביות ותראה אור בסוף שנת 2019. כל חומרי הגלם, הציוד, החביות והתהליכים נבחרו במטרה להבטיח שהמוצר הסופי – בין אם תזקיקים לבנים ובין אם ויסקי מיושן – יעמדו בסטנדרטים המחמירים ביותר של איכות וטעם. הדרכה וייעוץ של ד"ר ג'ים סוואן, מאסטר דיסטילר בעל שם עולמי. כל תוצרי המזקקה כשרים.

 

 

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר

צילום: אבי בר