כותרות אחרונות
Search

הצצה ראשונה למלון NYX תל אביב, מלון הקונספט החדש מבית "פתאל"

NYX  מלון הקונספט החדש מבית פתאל  שנפתח תל אביב יתחיל לפעול באופן הדרגתי

מלון NYX תל אביב, ייפתח בשבוע הבא לאורחים, כשהוא פועל באופן חלקי. מדובר במלון קונספט אורבני עכשווי, במיקום אסטרטגי, הנמצא בתפר שבין מרכז ת"א לדרומה. מלון NYX, נבנה במקום בניין משרדים (בית אמות לשעבר) שהוסב לבית מלון בתכנונו של האדריכל ארי שאלתיאל. בבניית המלון החדש, הפונה לצעירים ואנשי עסקים, השקיעה רשת פתאל כ- 80 מיליון ₪.

 לאתר המלון:http://www.nyx.co.il/

כבר בכניסה למלון, אתה חש שמדובר במשהו אחר, NYX אינו דומה לאף מלון אחר בתל אביב. כשאתה בפנים, אתה יכול לחוש בניחוח לונדוני ממכר, מסעדת הביסטרו והבר המוקפד בקומת הכניסה, עמדת הדי ג'יי הסמוכה, אבזור לוהט ומקורי, "גרפיטי" מדהים בחדרי המדרגות ועוד…כל אלה יהפכו את המלון החדש ליעד בילוי טרנדי של המטרופולין הכי תוסס במזרח התיכון.

מלון NYX יציע לאורחיו חוויה רב חושית הכוללת: שני ברים לבילוי יום ובילוי ערב, עמדת די ג'יי, מיני ספא על גג המלון, מסעדת ביסטרו עליה מנצח השף חיים טיבי בעבר השף של מסעדת "מוסקט" במצפה הימים והיום בעלים של  מסעדת "טיבי'ס" בחוות ורד הגליל. עוד במלון  חדרי ישיבות, חדר כושר עם מכשירי טכנוג'ים, טרקלין עסקים, אינטרנט מהיר במיוחד ללא תשלום, מרפסת chill out על גג המלון ועוד……  

nyx 2

מלון הקונספט NYX מרשת מלונות פתאל. צילום איה בן עזרי

האווירה במלון NYX החדש תשתנה אחת לכמה שעות. החל משעות הבוקר המוקדמות עם ארוחת בוקר מוקפדת המשדרת אווירה עסקית המאפיינת את שעות היום,  בר טרנדי של אחר הצהרים אז מסתיים יום העבודה ועד לבילוי לילי תל אביבי במסעדת הביסטרו או בבר המשובח והמוסיקה של הדי ג'יי המותאמת לשעות הערב והלילה.  כל זאת על רקע תפאורה מהממת ההמייצרת  אווירה  מקורית ומסתורית,  המורכבת מהרבה תשומת לב. את הלילה במלון NYX  ניתן לסיים בבילוי על הגג המשקיף אל מרכז הבילויים התוסס של תל אביב עד לים ולרדת במדרגות שבין הקומות, בהם מסתתרים להם ציורי גרפיטי מרהיבים של אומנים תל אביביים.

אורחי המלון יוכלו להצטלם ולהעלות את התמונות לאינסטגרם. התמונות יוקרנו על מסכי טלוויזיה המוצבים בכל קומה. בנוסף, בכל קומה מוצבת מכונה ממנה ניתן לרכוש חטיפים, משקאות קלים, מטענים, אמצעי מניעה ומוצרי טואלטיקה בסיסיים. כמו כן לחובבי משחקי המחשב, בכל קומה סמוך למעלית מוצבת מכונה עם משחקי מחשב של פעם כמו "פאקמן" ו "טיטריס" בחינם.

nyx 1

מלון הקונספט NYX מרשת מלונות פתאל. צילום איה בן עזרי

מלון NYX, ממוקם ברחוב מנחם בגין 46 תל אביב. האזור מתפתח במהירות ולאא ספק יהפוך לאחד ממרכזי העסקים הנחשבים בעיר תל אביב.  חלק זה של העיר יהפוך כך מקווים בהנהלת המלון ליעד מרכזי בחיי הלילה של תל אביב הממגנטים אלפי בליינים מידי יום.

בשלב הראשון יפעלו במלון חמש הקומות העליונות מתוך עשר. מהקומה ה- 11 של המלון ניתן לצאת אל הגג המעוצב ולהשקיף על נוף האורבני המרהיב של תל אביב. במלון 190 חדרים מתוכם 10 מיני סוויטות, המעוצבות באווירה אקלקטית הגובלת בתאטרליות המשפיעה על כל החושים. החדרים מרווחים ומפנקים כשבכל חדר יש פינת עבודה המותאמת גם לצורכי אנשי עסקים, כיסא מנהלים, מסכי LCD, אינטרנט אלחוטי WI-FI, מקלדת ועכבר אלחוטיים, ספרייה דיגיטלית של סרטים ומשחקי מחשב. כמו כן, החדרים מאובזרים במכונות נספרסו, סדינים מכותנה מצרית, מוצרי טיפוח יוקרתיים, מזרני עמינח, לפי מפרט מיוחד של קבוצת "פתאל", כריות, שמיכות מנוצות אווז, מקלחות גשם ועוד…..

ראובן אלקס, מנכל מלונות פתאל: "אנו גאים  במלון NYX החדש של רשת פתאל. זהו מלון תל אביבי המתמזג לתוך האווירה הבין לאומית, בעלת הדופק המהיר, של העיר תל אביב. NYX  הוא מלון באופי ניו יורקי הנמצא בתל אביב. בעוד כשבוע הוא יפתח להרצה ומאותו הרגע הציבור יתחלק לשניים אלה שהיו ב-NYX ואלה שטרם ביקרו בו".

nyx 3

מלון הקונספט NYX מרשת מלונות פתאל. צילום איה בן עזרי

רוית רביב, מנכ"לית אשכול מלונות בוטיק תל אביב: "מלון NYX הוא מלון בילויים המייצר גם אווירה עסקית נכונה. מלון NYX פונה לאנשים המודעים לעצמם העוסקים בספורט ומקפידים על תזונה בריאה ואורח חיים בריא. אנו מעניקים לאורחנו את כל הנוחות להיטען לקראת יום עמוס בעיר הגדולה ומציעים מלון ברמה גבוהה מאוד עם חדרים מרווחים ומפנקים"…………"מלון NYX יפתח להרצה בעוד כשבוע במחירים המשקפים את פעילותו החלקית. אנו מעריכים שהמלון יושלם לקראת אמצע יולי ופתיחתו הרשמית תתקיים בספטמבר"

בשלב זה כאמור יפתחו חמש הקומות העליונות, המסעדה שתיקרא NYX  ייצור קלאש בין מנות מתרבויות וארצות שונות. המסעדה שנמצאת בבעלות השף חיים טיבי, רועי כהן, המסעדן הותיק איציק המל מבעלי "מסה", קוואטרו, יאסו וגוסטו והמסעדן דניאל פרץ הבעלים של מסעדות כרמים. בשלב הראשון תפעל המסעדה במתכונת של ארוחת בוקר וכבר בעוד כשבוע תחל בהגשת ארוחת צהרים. הטרקלין העסקי, חדרי הישיבות, המיני ספא, חדר הכושר והבר הייחודי אמורים להיפתח בהדרגה עד אמצע יולי.

רשת מלונות פתאל מפעילה שבעה מלונות בתל אביב. האחרון שבהם ניפתח ברוטשילד 22 וזוכה להצלחה גדולה. המלון לא מוגדר כמלון כשר

כתובת מנחם בגין 46 תל אביב מול מגדל לוינשטיין.

מחירי הרצה החל מתאריך 20/6 

650 ₪ אמצע שבוע.

  750 ₪ סוף שבוע.

#NYX_Telaviv