כותרות אחרונות
Search

יורם בריק, מנהל הכספים של קבוצת "כלמוביל" פורש מתפקידו

יורם בריק פורש מקבוצת "כלמוביל" לאחר 30 שנות פעילות

יורם בריק מנהל הכספים של קבוצת כלמוביל פורש בתום 30 שנות פעילות בקבוצה. בריק ימשיך לשמש כיועץ לדירקטוריון הקבוצה לאחר סיום תפקידו. תחליף אותו בתפקידו רון מי-טל סמנכ"לית הכספים בקבוצת "קסטרו"

מנהל הכספים של קבוצת כלמוביל יורם בריק הודיע על פרישה מתפקידו לאחר 30 שנות ניהול הכספים של הקבוצה. רון מי-טל וינפלד המשמשת כיום כמשנה למנכ"ל וסמנכ"לית הכספים של קבוצת קסטרו תחליף את בריק ותשמש החל מחודש ספטמבר 2016 כמנהלת הכספים החדשה של הקבוצה.

קבוצת כלמוביל הינה היבואנית של יצרני הרכב  מרצדס בנץ, סמארט, יונדאי מוטור, מיצובישי מוטורס וקינג לונג בישראל. כלמוביל מעסיקה למעלה מ-1000 עובדים בכ-70 מרכזים הכוללים אולמות תצוגה, מרכזי שירות, אתרי תפעול ומטה משרדים, הקבוצה נמצאת בבעלות פרטית של  שמואל, יואב ותמרה חרל"פ  ומנוהלת על יד צביקה פולק.

בהודעה שפרסמו יו"ר הקבוצה ד"ר שמואל חרל"פ וסגן היו"ר יואב חרל"פ, נאמר כי הם מצטערים על החלטתו של  בריק לפרוש מתפקידו וציינו את תרומתו החשובה בהתפתחות ובהצלחה של כלמוביל  להיות קבוצת הרכב הגדולה בישראל.  עוד ציינו השניים כי בריק ימשיך לשמש כיועץ לדירקטוריון הקבוצה גם לאחר סיום תפקידו