כותרות אחרונות
Search

חברת "מדגל" מציעה ברזים אלקטרוניים המופעלים ללא מגע – לשטיפה בטוחה של ידיים, כלים, פירות וירקות !

 

צילום – חברת מדגל

 

בטיחות והיגיינה מיטביים בשטיפת הידיים!

חברת "מדגל" מציעה ברזים אלקטרוניים המופעלים ללא מגע  – לשטיפה בטוחה של ידיים, כלים, פירות וירקות!

 

חברת "מדגל" מבית "פלסאון", מהמובילות בתחום הברזים, כיורי העלית וארונות האמבט המעוצבים (נוסדה בשנת 1973), מציעה להיעזר בברזים אלקטרוניים המופעלים ללא כל מגע – במטבח ובחדרי השירותים והאמבט – כדי לשטוף ידיים, ירקות, פירות וכלים, באופן היגייני ובטוח.

 

בימים אלו, בהם אנו מחפשים פתרונות שיסייעו לנו לשמור על סביבה נקייה ובטוחה, רצוי לשקול  גם פתרון של שימוש בברזים שאין כל צורך לגעת בהם בעת השימוש.

 

הברזים האלקטרוניים של מדגל מופעלים באמצעות עין אלקטרונית בגוף הברז, הקולטת את התנועה ומפעילה את הברז. הברזים עצמם מופעלים על ידי חיבור של שנאי חשמלי לחשמל, או עם בטריות.

 

צילום – חברת מדגל

 

לחדרי השירותים והאמבט מוצע מגוון דגמים מעוצבים של ברזים לבחירה: מים חמים וקרים ; מים קרים בלבד ; מים חמים וקרים המעורבבים מראש ; פייה קשתית גבוהה או פייה נמוכה; פיית מפל; עם וסת טמפרטורה ; ברז המתאים לקיר גבס; ברז היוצא מהכיור או מהקיר ועוד…

 

למטבח, מוצע ברז IFLOW: ברז אלקטרוני יפיפה, המופעל באמצעות חיישן שמפעיל או סוגר את זרם המים – ללא מגע כלל. ניתן להשתמש בברז גם בדרך מכנית (הבחירה בין מצב אלקטרוני למכני נעשית באמצעות ידית הברז). לברז שני מצבי זרימה – רגיל וספריי.  

 

להשיג ברשתות DIY, חנויות קרמיקה, טמבוריות ובאתרים שלהם.

אפשר להתרשם ממגוון הברזים באתר: www.madgal.co.il

 

"מדגל", מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973, נרכשה ב-2015 על ידי חברת פלסאון ישראל. החברה הוותיקה והאיכותית דוגלת בדינמיות והתחדשות ועוקבת כל העת אחר מגמות העיצוב והפתרונות בתחום בעולם ובישראל, כדי לתת מענה עיצובי ופרקטי ללקוחותיה. מדגל מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום ברזי המטבח והאמבט וברזיה מהווים סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שם החברה הולך לפניה בזכות השירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים במחירים הוגנים ומשתלמים. ב-2019 נכנסה החברה לתחום ארונות האמבט והשיקה כ-100 דגמים במגוון עיצובים ומחירים. ב-2020 PEDANTIX כיורי עלית הופכת לחברת בת. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקןISO 9001  ותקנים בינלאומיים מחמירים.