כותרות אחרונות
Search

חברת "Nathan Holdings" מסכמת את 2021 עם מכירת 200 סינגלים (בתים פרטיים) בדרום פלורידה ארה"ב.

 

 

חברת "Nathan Holdings" מסכמת את 2021 עם מכירת 200 סינגלים (בתים פרטיים) בדרום פלורידה ארה"ב.

* המהלך שהובילה החברה להרחבת הבעלות של שוכרים על הנכסים מיצבה אותה כמובילה במהפכת הדיור בר-השגה למעמד הבינוני באזור.

* הכספים ממכירת התיק יוקצו לרכישת 1,000 יחידות מולטי – פמילי בג'קסונוויל ובדרום פלורידה.

 

קבוצת האחזקות נתן הולדינגס מודיעה על השלמת מכירת כל תיק 200 הבתים הפרטיים שלה בדרום פלורידה. מאז 2008, קיבלה  החברה שיעור תשואה פנימי גבוה בהרבה מהממוצע בשוק, תודות לאסטרטגיית ניהול עצמי של נכסי החברה, כאשר רוב העסקאות הושלמו ונסגרו במהלך השנתיים האחרונות.

 

"הכספים ממכירת התיק יוקצו לרכישת 1,000 יחידות מולטי-פמילי בג'קסונוויל ובדרום פלורידה", מוסר מנכ"ל משותף דמיטרי רוזין. "הפורטפוליו של הסינגלים נבנה בין השנים 2008 ל-2014, כאשר בשנת 2014 קיבלה החברה החלטה אסטרטגית להעביר את תיק ההשקעות שלה להשקעות מולטי-פמילי בבלעדיות, בכדי לקדם את צמיחת החברה".

 

דימיטרי רוזין מנכ"ל משותף בחברת "נתן הולדינגס" – צילום: מיכל רביבו

 

דימיטרי רוזין מנכ"ל משותף: "יכולנו למכור את כל הפורטפוליו בעסקה אחת לגוף גדול ומשמעותי בהנחה מהותית, אך בחרנו למקסם את הפוטנציאל הגלום בנכסים, במיוחד לאור השוק החם בדרום פלורידה. כחלק ממכירת תיק ההשקעות של בתים פרטיים, פנינו לדיירים הנוכחיים השוכרים את הנכסים והצענו להם את האפשרות לקנות אותם. הקמנו צוות מקצועי ומנוסה שכלל מתווך נדל"ן, יועץ משכנתאות ונציג של חברת הניהול שלנו אשר ליווה את הדייר השוכר בכל תהליך רכישת הנכס, לרבות הבירוקרטיה, הניירת והסגירה. המעבר לבעלות המיר את התחייבויות השכירות הקיימות של הדיירים לתשלומי המשכנתא, בהחזר חודשי מופחת, וכעת הם בעלי בתים.

 

 מוסיף רוזין: "לחברת "נתן הולדינגס" יש מוניטין של השקעה לא רק בנכסים שהיא מוכרת, אלא גם בקהילות בכללותן. המשימה שלה היא לפתח נדל"ן, כלומר להשקיע בדיור למגורים הממוקם בקהילות עירוניות מוחלשות. רבים מהנכסים שלה שגשגו תודות למודל הזה, כאשר נתן הולדינגס העצימה בעלי בתים שאחרת לא היו יכולים להרשות לעצמם בית. "איכות חייהם הכוללת של התושבים היא גורם משמעותי בפיתוח הנכסים שלנו. אנו מבצעים שינויים ושדרוגים דרמתיים כאשר אנו משפצים נכסים ומתמקדים תמיד גם בהיבטים של ביטחון אישי, ובמכלול ההיבטים של תנאים סביבתיים והיגיניים משופרים לתושבים. כתוצאה מכך, בנכסים שלנו יש פחות פשיעה בהשוואה לנכסים שכנים".

 

סינגלים – צילום: יח"צ נתן הולדינגס

 

אודות: "Nathan Holdings":

קבוצת "נתן הולדינגס" מתמחה ביזמות ובהשקעות נדל"ן בארה"ב. כמנכ"לים משותפים משמשים ירון שמיר ודמיטרי רוזין, רואי חשבון המתמחים בהשקעות נדל"ן, ומחזיקים בניסיון מצטבר של למעלה מ-30 שנות הצלחה. השניים  פועלים במודל שמרני, תרים אחר הזדמנויות שוק בעלות יסודות אמינים, ותודות להתנהלות זו הנהוגה בחברה מיום הקמתה ב-2008, הוכיחו יציבות ואיתנות פיננסית בתקופות שוק סוערות. החברה שהתמקדה בעבר בהשקעה בבתים פרטיים והחזיקה כ-400 סינגלים, משקיעה מאז 2014 כהחלטה אסטרטגית במודל המולטי-פמילי באופן בלעדי. כיום מחזיקה  sHolding Nathan כאלף יחידות דיור ב-7 מתחמי מולטי פמילי באזור פלורידה ארה"ב, כשעל הפרק רכישת מתחמים נוספים ב-200 מיליון דולר.

 

מודל המולטי-פמילי הייחודי למרחבים האורבניים בארה"ב, מציע מקבצי דיור עם כל השירותים הדרושים לרווחת הדיירים, בשילוב שירותי תחזוקה שוטפים מסביב לשעון. יתרון מודל המולטי פמילי הינו יציבות, ערכו מחושב כמו נדל"ן מסחרי- לפי תזרים המזומנים, ולפיכך פחות תלוי בתנודות השוק, מה שהפך אותו בשנים האחרונות לאחת ממגמות ההשקעה האטרקטיביות בארה"ב. חברת הניהול בשליטת הקבוצה Saar Management  בהובלתו של אביב אלבז, מונה למעלה מ-30 עובדים ומנהלת את הנכסים מפלורידה באופן צמוד ומלא, מתוך נאמנות לעיקרון "אפס תלות בגורמים שלישיים", המהווה יתרון בולט וערך מוסף למשקיעים. הניהול הפרואקטיבי היעיל מבטיח שתכניות השבחת הנכסים יבוצעו ברמה הגבוהה ביותר, וגם מבטיח איתור חכם של "נקודת יציאה" אופטימלית עבור המשקיעים.