כותרות אחרונות
Search

"Dyson pop-up store" – קניון רמת אביב יארח במהלך חודש נובמבר את מתחם טיפוח השיער של "דייסון".

דייסון רמת אביב פופ אפ_- צילום: יח"צ "דייסון" 

 

 

"Dyson pop-up store"

 קניון רמת אביב יארח במהלך חודש נובמבר את מתחם טיפוח השיער של "דייסון".

 צוות מקצועי של מעצבי שיער ויועצים יעניקו הדרכות והתנסות אישית במוצרי טיפוח השיער של "Dyson".

ב.נ.ז.כ סחר, היבואנית הרשמית של "Dyson"  בישראל  תקיים במהלך חודש נובמבר בקניון רמת אביב מתחם ביוטי וסטילינג למוצרי טיפוח השיער מתוצרתה. מדובר במתחם POP UP  מעוצב ויוקרתי, שמתקיים במקביל במיטב בירות העולם, ובו מוצעים הדרכות והתנסות מעשית במגוון מוצרי טיפוח ועיצוב השיער של דייסון. על ההדרכות מופקדים מעצבי שיער מקצועיים ושגרירי המותג שעברו הדרכות בינלאומיות. 

 

במתחם יוצגו מוצרי עיצוב השיער של דיסון ובהם:

מחליק השיער Dyson Corrale, המחליק הראשון והיחיד עם טכנולוגיית פלטות גמישות פורצת דרך, המספק עיצוב מתקדם יותר והגנה על השיער בהשוואה למחליקי שיער רגילים. מתאים לכל סוגי השיער, כולל גם את טכנולוגיית בקרת החום החכמה והמוערכת של דייסון, השומרת על טמפרטורות מדויקות. המכשיר מבטיח עיצוב מתקדם יותר במחצית מהנזק לשיער ושומר על גימור חלק ומבריק.,

 

דייסון רמת אביב פופ אפ_- צילום: יח"צ "דייסון"

 

מעצב השיער  Dyson Airwrapהמכשיר שמעצב, מסלסל, מחליק ומייבש את השיער ללא חום קיצוני. באמצעות המנוע הדיגיטלי היעיל של דייסון יוצר את "אפקט הקואנדה", שמסייע לשיער להתעצב בעזרת שימוש באוויר חם בלבד תחת בקרת חום חכמה המונעת פגיעה באיכות השיער. התוצאה, בין אם בחרת לתלתל, להעניק לשיער מראה גלי או להחליק, היא יצירת מראה טבעי עם גימור משי, שעוזר למנוע נזקי חום קיצוני.

 

מייבש השיער  Dyson Supersonic‎ מתוכנן עבור סוגי שיער שונים, לייבוש חזק ומהיר, ללא שימוש בחום קיצוני. הוא מודד את טמפרטורת האוויר 40 פעמים בשנייה ומווסת את החום הנפלט ממנו, ובכך מגן עלייך מנזקי הייבוש ושומר על הברק הטבעי של השיער. שקט יותר מאחרים וקל משקל.

 

דייסון רמת אביב פופ אפ_- צילום: יח"צ "דייסון" 

 

מורן באום, מנהלת שיווק דייסון בישראל , מציינת כי מתחם ה POP UP מציע התנסות חוויות עם מוצרי עיצוב השיער, זאת בהתאם לטרנדים ולמגמות העדכניות ביותר בעיצוב השיער. עוד מציינת באום, כי דגש רב יושם לא רק שימושיות ושידרוג מראה השיער, אלא גם בכל הקשור לשמירה על השיער, זאת הודות לטכנולוגיות המתקדמות בבסיס המכשירים.

 

Dyson pop-up store יפעל בקניון רמת אביב מידי יום בין בשעות פעילות הקניון בקומה 1 ליד חנות פדני