כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל – קראנצ'רס – נשנושי שוקולד של המותג הרשי וריסז

חדש בישראל – "קראנצ'רס" – נשנושי שוקולד של המותג "הרשי" ו"ריסז".

ה"קראנצ'רס" מגיעים בשני טעמים:

"קראנצ'רס" "הרשי קוקיס" אנד קרים ו"קראנצ'רס ריסז"

נשנושי "קראנצ'רס" באריזה אישית ובאריזה משפחתית

 

"ליימן שליסל", יבואנית ומשווקת מוצרי מותג "הרשי" (HERSHEY'S) ו- "ריזס" (Reese's) בישראל, מרחיבה את משפחת המוצרים ומשיקה את "קראנצ'רס"  – חטיפי שוקולד בשני הטעמים האהובים:

 

"קראנצ'רס" קוקיס אנד קרים – שברי הרשי קוקיס אנד קרים במרקם קראנצ'י ואהוב מדגישים את השילוב הנפלא בין שברי העוגיות הפריכות לבין טעמו של השוקולד הלבן – כל ביס מזמן חווית טעם מענגת. "קראנצ'רס, קוקיס אנד קרים – מוצע בשקית אישית במשקל 51 גרם ובמחיר מומלץ של 9.90  ₪ וכן בשקית משפחתית במשקל 184 גרם במחיר מומלץ של 19.90 ₪.

 

"קראנצ'רס" ריסז – שברי שקדים מצופים קרם בוטנים ושוקולד, שילוב נהדר בין המתיקות של השוקולד לבין המליחות המעודנת של הבוטנים וקרם הבוטנים, שהפך את מותג ריזס לפופולארי ואהוב ביותר בקרב הצרכנים ברחבי העולם.  "קראנצ'רס" ריסז– מוצע בשקית אישית במשקל 51 גרם ובמחיר מומלץ של 9.90 ₪ וכן    בשקית משפחתית במשקל 184 גרם במחיר מומלץ של 19.90 ₪.

 

 

צילום: יח"צ

 

את נשנושי ק"ראנצ'רס" של "הרשי" ו"ריסז", כמו גם את כל מוצרי הרשי-ריזס האחרים ניתן להשיג ברשתות המובילות ובכל החנויות הפרטיות. המוצרים בעלי כשרות חלבית לאוכלי אבקת חלב נוכרי, בהשגחת ה-OU ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מוצרי הרשי וריזס מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת מובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון.  ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 איש. באתר ליימן שליסל –  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.