כותרות אחרונות
Search

חדש בישראל – "weSure" ביטוח דיגיטלי מתקדם !

יוחנן דנינו, המפכ"ל לשעבר, נשיא קבוצת "weSure", צילום: אבי בר

 

"weSure"

חדש בישראל – ביטוח דיגיטלי מתקדם !

סלוגן: "ביטוח מתקדם, זה הכי משתלם" !

"weSure" ("ווישור"), חברת הביטוח הדיגיטלית האמיתית הראשונה בישראל. משיקה את פעילותה לשוק הצרכני הישראלי.

 

אחרי כשנה של פעילות בתחום ביטוחי הפרט מול עסקים גדולים וקולקטיבים, "weSure", חברת הביטוח הדיגיטלית האמיתית הראשונה בישראל, מביאה את הבשורה גם לציבור הרחב בישראל.

 

את חברת "weSure" הקימו שני בכירים בענף הביטוח בישראל, אמיל וינשל, לשעבר מנכ"ל "איילון" והמשנה למנכ"ל במגדל והראל, וניצן צעיר הרים שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות הביטוח הגדולות במשק – לרבות מגדל, כלל ביטוח והראל. יחד עם יוחנן דנינו, מפכ"ל המשטרה לשעבר, נשיא קבוצת "weSure" ויו"ר דירקטוריון חברת ההחזקות. השלושה הכירו במסגרת תפקידם האחרון בקבוצת "מגדל" שבו יוחנן דנינו כיהן כיו"ר.

 

מימין: יוחנן דנינו, נשיא קבוצת "weSure", אמן החושים נמרוד הראל, ניצן צעיר הרים, מנכ"ל "weSure", אמיל וינשל, יו"ר "weSure" צילום: שוקה כהן

 

יוחנן דנינו, נשיא קבוצת "weSure": ״ענף הביטוח הישראלי נמצא בעיצומה של מהפכה דיגיטלית, שעתידה לשנות את פניו. אני גאה לומר ש- "weSure" נמצאת בחוד החנית ותוביל את המהפכה הזו בארץ ובעולם״.

 

אמיל וינשל, יו"ר weSure: ״החברה מציגה מודל שונה של חברת ביטוח רב תחומית מבוססת על תשתיות דיגיטליות מתקדמות, ומשתמשת, בין היתר, בכלים אנליטיים פורצי דרך. התשתיות הדיגיטליות החדשות שלנו יאפשרו לחברה להציע לציבור הצרכני תמחור תחרותי וכן מוצרים חדשניים, שלא קיימים בתעשייה המסורתית והשמרנית הזו".

 

באירוע לאנשי תקשורת ומובילי דעה חשפה חברת "weSure" כי המוצרים הראשונים שישווקו לציבור בפלטפורמה הדיגיטלית החדשה שלה יהיו ביטוח רכב חובה ורכב רכוש (פוליסות מקיף ופוליסות צד ג'). הביטוחים אותם תשווק החברה צפויים להיות במחירים מהזולים בארץ. יתרונות נוספים של הביטוח הדיגטלי הינם קבלת הצעה מותאמת אישית, גמישות בבחירת הכיסויים השונים, השלמת כל הליך הרכישה תוך דקות בודדות, הליך הצטרפות ברור, שקוף , מהיר ונוח – בכל מקום ובכל זמן.

 

במסגרת ההשקה הציגה החברה כדוגמא ביטוחי רכב חובה במחיר החל מ- 54 ש"ח לחודש בלבד!! (המחיר תלוי כמובן במאפייני הרכב והנהג/ת וכפוף לתנאי החיתום של החברה).

 

ניצן צעיר הרים, מנכ"ל "weSure": " חלפו להם הימים של קבלת הצעות מחיר טלפוניות ותמחורים לא ברורים.  עם "weSure" הוזלת עלויות הביטוח נמצאת ב"הישג יד" של כל אחד, ממש המרחק בינך לטלפון הנייד שלך….."

 

"weSure" קיבלה את רישיון המבטח שלה לפני כשנה. בשלב הראשון לפעילותה, החברה התמקדה בשיווק ביטוחי פרט לארגונים וקולקטיבים גדולים באמצעות התשתית הדיגיטלית שלה וכיום היא כבר מנהלת תיקי ביטוח רכב של כמה מהחברות הגדולות במשק. ההערכה הינה כי "weSure" צברה כבר קרוב ל- 100,000 פוליסות מתחילת פעילותה בשנה שחלפה.

 

בראש החברה עומדים אמיל וינשל, לשעבר מנכ"ל איילון ביטוח, אשר מכהן ב-"weSure" כיו"ר הדירקטוריון, וניצן צעיר הרים, שכיהן בתפקידי ניהול בכירים בחברות הביטוח הגדולות במשק – לרבות מגדל, כלל ביטוח והראל, המכהן כמנכ"ל "weSure". בכיר נוסף בצמרת הקבוצה הוא מפכ"ל משטרת ישראל לשעבר, מר יוחנן דנינו, המכהן כנשיא קבוצת "weSure", אשר בעברו כיהן כיו"ר דירקטוריון קבוצת הביטוח "מגדל".

 

יוחנן דנינו, נשיא קבוצת "weSure": "ענף הביטוח הישראלי נמצא בעיצומה של מהפכה דיגיטלית שעתידה לשנות את פניו. אני גאה לומר ש weSure נמצאת בחוד החנית שתוביל את המהפכה הזו. בעולם בו הכול זמין אונליין, בכל רגע ומכל מקום, הרי שאין הצדקה לחוסר היעילות שקיימת לעיתים בגופים המסורתיים".

 

 

מודל חדשני ופשטני: הכל שקוף, אין הפתעות:

בבסיס החברה עומדת פלטפורמה דיגיטלית חדשנית, המתקדמת מסוגה בעולמות ה- C2B, אשר פותחה במהלך השנתיים האחרונות. כל זאת במטרה לפשט את תחום הביטוח, הנתפס כמורכב וסבוך בעיני הלקוחות, ולהעניק להם שליטה מרבית בפוליסות הביטוח שלהם. המערכות הדיגיטליות של החברה נמצאות ב"ענן" עם אבטחה מרבית והחברה עושה שימוש בטכנולוגיות מהמתקדמות בעולם, תוך יישום פיתוחים פורצי דרך, המאפשרים ל-  "weSure" להעניק ללקוח את היכולת לקבל שירות באופן אישי, עצמאי, בכל זמן ומקום.

 

המערכת מנגישה את כל המידע של המבוטח (פוליסות, תוספות, שינויים, סטטוסים, תשלומים וכו') בצורה שקופה ופשוטה לאורך כל הדרך, החל משלב הצעת המחיר וההצטרפות, דרך הפנייה לשירות הלקוחות ועד לטיפול בתשלומים ותביעות (End to End Digital). כל זאת, תוך שימוש בממשק נח לתפעול, אינטואיטיבי ופשוט, המאפשר ביצוע כל פעולה בכמה הקלקות בודדות, ללא צורך בהמתנה ארוכה לנציג טלפוני.

 

עם זאת, כל תהליכי התביעות והשירות נתמכים גם על ידי מוקדי שירות כחלק מעמידת החברה בדרישות הרגולציה המקומיות. יצוין כי גם במוקדי השירות משולבת טכנולוגיה חדישה כגון תקשורת יעילה באמצעות WhatsApp ושילוב של בוטים על מנת להבטיח רמת שירות גבוהה.

 

התשתיות הדגיטליות של החברה מהוות בסיס לפיתוח מוצרים מתקדמים יותר כגון מוצרי מיקרו-אינשורנס שלא היו קיימים בשוק הביטוח והפיננסים היות ולא היה כלכלי לשווק ולהציע אותם עד כה בערוצי העבודה וההפצה המסורתיים. כעת הטכנולוגיה של "weSure" תאפשר בניית מוצרי ביטוח ושירותים חדשים ומתקדמים לתעשייה שהייתה מאופיינת עד כה בקיפאון ושמרנות יתר.

 

אמיל ויינשל, יו"ר weSure: " אצלנו אין משרדים במגדלים רבי קומות, אלפי עובדים, ומאות מנהלים. יש לנו צוות מצומצם מיומן, מקצועי ואיכותי, לצד טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת חיסכון במשאבים המלווים בתהליכים אוטומטיים, וכלים חדשניים וחכמים כגון שימוש ב, BIG DATA- AI ו-ML. כל היתרונות הללו מאפשרים לנו להתמקד בפיתוח תהליכים מקוונים חדשנים, וכפועל יוצא מכך – לספק לציבור מחירים תחרותיים תוך יכולות של גמישות רבה והתאמה אישית ."

 

תחילת פעילותה של "weSure" לפני כשנה מאתגרת ומדרבנת את הענף כולו ולראייה נראה כי לאחר כמה עשורים של קיפאון בענף, החברות המסורתיות בתחום הביטוח מנסות להשיק מוצרים ומודלי תמחור חדשים, אך רוב החברות הקיימות מוגבלות עקב שימוש במערכות ליבה מיושנות מאד, מורכבות ומסורבלות ארגונית. 

 

כחלק מהחזון של "weSure", מודל התשלום המסורתי עבר שינוי, וכעת החברה תאפשר ללקוח להבין את כל מרכיבי התשלום ובייחוד מה מייקר את הפוליסה, וכיצד ניתן להוזילה בקלות ובפשטות. חידוש נוסף הוא מודל תשלומים המאפשר ללקוח לשלם מדי חודש בחודשו סכום קבוע, שמשנה את השפה והשיטה למונחים חודשיים כברירת מחדל, ומעניק ללקוח את החופש לרכוש פוליסה לתקופה קצרה משנה, וכן, לסיים את הביטוח מתי שירצה, ללא קנסות והכל באופן מהיר ונגיש.

 

 

בשורה לנהגים: ביטוח החובה מהמשתלמים בארץ במרחק של כמה קליקים:

כאמור, כחלק מהשקת הפעילות הצרכנית של החברה, נחשף כי המוצרים הראשונים שישווקו על ידי חברת הביטוח הדיגיטלית "weSure" יהיו ביטוחי רכב (חובה ורכוש). הביטוחים ישווקו בממשק פשוט וקל, המאפשר לצרכן לקבל  הצעת מחיר בכמה קליקים בלבד, להשלים את הרכישה תוך דקות ספורות ולקבל את הפוליסה באופן מיידי למכשיר הנייד, במייל וב SMS.

 

ניצן צעיר הרים, מנכ"ל weSure: "חלפו להם הימים של קבלת הצעות מחיר טלפוניות ותמחורים לא ברורים. הפלטפורמה הדיגיטלית של weSure מחזירה לצרכן את השליטה המלאה בפוליסה שלו, תוך כדי שהיא מנגישה בצורה שקופה ופשוטה את כל נושא ביטוח הרכב ומעניקה ללקוחות את היכולת לקבל החלטה מושכלת במחירים משתלמים לצד הליכי סילוק תביעות מהירים ורמת שירות גבוהה וזמינה. הוזלת עלויות הביטוח נמצאת ב"הישג יד" של כל אחד, ממש המרחק בינך לטלפון הנייד שלך….."

 

כשליש מהישראלים כלל לא יודעים מה היא חברת ביטוח דיגיטלית:

מחקר צרכני מקיף שנערך עבור  "weSure" על ידי חברת "Panel4all", לרגל ההשקה, בקרב למעלה מ- 500 משתתפים בגילאי 22-55 מצא כי כשליש מן המשיבים כלל לא ידעו להסביר מהי חברת ביטוח דיגיטלית.

 

עוד מצא המחקר, כי ארבעת הפרמטרים החשובים ביותר לצרכנים הינם מחיר, תנאי הכיסוי, אמינות והוגנות כלפי המבוטח. כצפוי המחיר מהווה את הפרמטר העיקרי לבחירת ביטוח, כשמעל 70 אחוזים מהנשאלים ציינו זאת כפרמטר החשוב ביותר עבורם. נתון מעניין נוסף הוא כי רק 9 אחוזים מהנשאלים ענו כי ותק החברה המבטחת משפיע על בחירתם, ואפילו עוד פחות מכך  בחרו את המוניטין כגורם המשפיע על בחירתם.

 

מימין: יוחנן דנינו, נשיא קבוצת "weSure", ניצן צעיר הרים, מנכ"ל "weSure", אמיל וינשל, יו"ר "weSure" – צילום: שוקה כהן

 

אמן החושים נמרוד הראל ישמש כפרזנטור הראשון של החברה:

את ההשקה מלווה קמפיין פרסום ייחודי בהובלת אמן החושים המוערך נמרוד הראל, שנבחר לשמש כפרזנטור של  "weSure". הקמפיין, עליו אמון משרד הפרסום "זרמון גרופ", ממחיש בצורה ייחודית ומיוחדת את יתרונותיה של "weSure" כחברה המבוססת על טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת לה לחסוך, כבמטה קסם, בעלויות והוצאות תפעול וניהול, ולתרגם את החיסכון הזה ישירות לכיסו של הצרכן.

 

במסגרת הקמפיין, שעלה לטלויזיה והדיגיטל, מדגים אמן החושים נמרוד הראל בצורה מרהיבה  איך חברת "weSure" "עושה קסמים" למחירי הביטוח. הקמפיין מורכב ממספר סרטונים שונים, המציגים את נמרוד הראל בשלל סיטואציות מפתיעות, הממחישות את היכולות המתקדמות של "weSure" כחברת ביטוח דיגיטלית אמיתית.

 

הסלוגן שנבחר להוביל את הקמפיין הוא: "ביטוח מתקדם זה הכי משתלם !".

 

בקמפיין ההשקה הושקעו מספר מיליוני ₪ והקמפיין כבר  עלה לכל ערוציי המדיה המסחריים, כמו גם לפלטפורמות הדיגיטליות השונות.