כותרות אחרונות
Search

חדש – מעכשיו ניתן לתת הוראות הדפסה קוליות למדפסות של Epson

שת״פ Epson אמזון

מעכשיו ניתן לתת הוראות הדפסה קוליות למדפסות של Epson 

רשימות קניות ? לו״ז יומי מודפס ? מדפסות הזרקת הדיו של Epson תומכות בעוזרת האישית החכמה, האלקסה של אמזון. התוצאה: אפשרות לתת הוראות הדפסה קוליות

 

משתמשי המדפסות של Epson למדו כבר לזהות שיש להם עסק עם חברה שחותרת לחדשנות בתחומי עיסוקה: ממקרנים ועד למדפסות. הבשורה שמגיעה כעת מענקית ההדמיה היפנית מצביעה על החידוש הבא: הדפסה באמצעות הוראות קוליות. מדפסות הזרקת הדיו של החברה, דוגמת אלה שבקו ה-EcoTank  המאוד פופולרי (גם בישראל), מגיעות מצוידות מראש ב-Epson Connect, רכיב תוכנה המאפשר למשתמשים להתחבר בקלות לכל מדפסת המחוברת לאינטרנט, או לרשת מקומית. כעת, קיבלה התוכנה שדרוג שמאפשר לה לתמוך בעוזרת האישית החכמה, האלקסה של אמזון. התוצאה: אפשרות לתת למדפסת הוראות הדפסה קוליות – תוך שימוש באלקסה.

 

שיתוף הפעולה של Epson עם אמזון לא מוגבל רק למתן הוראות קוליות. לדברי איתי מרום, מנהל מכירות ושיווק מוצרי צריכה ב-Epson ישראל, בעולם שבו יש יותר ויותר מערכות מבוססות IoT, ההדפסה באמצעות הנחיות קוליות מהווה עוד דרך קלה לשיפור הפרודוקטיביות והקישוריות. ״השילוב של Epson ואלקסה הופך את ההדפסה לקלה ונוחה מתמיד וההנחיה (כרגע באנגלית) ׳Alexa, open Epson Printer׳, הולכת להיות משפט מפתח עבור שוחרי הטכנולוגיה. זו עוד דוגמה קטנה כיצד ניתן ליישם טכנולוגיה ׳פשוטה׳ ובקלות בשימוש הביתי והמשרדי״.

 

 

צילום: יח"צ

 

אודות אפסון ישראל

אפסון ישראל הוקמה בשנת 1999, כחלק מאפסון אירופה. החברה מתמחה בפיתוח, ייצור ומכירה של מוצרי הדפסה, סריקה והקרנה. לאפסון ישראל מרכז תמיכה טלפוני ואינטרנטי ומערך שירות לקוחות ייחודי לאפסון, עד לבית הלקוח. אתר הבית: www.epson.co.il.

 

אודות אפסון

אפסון היא מובילה עולמית בהדמיה ובחדשנות, המקדישה את עצמה להגשמת החזון של לקוחותיה באמצעות הטכנולוגיות הקומפקטיות, החסכוניות והמדויקות ומבחר המוצרים שלה, החל ממדפסות ומקרנים לבית ולמשרד, וכלה בהתקנים אלקטרוניים ובהתקני גבישים. החברה מונהגת על ידי Seiko Epson Corporation שבסיסה ביפן ומעסיקה כ- 78,000 עובדים ב- 99חברות ברחבי העולם. החברה גאה בתרומתה ההולכת וגדלה לאיכות הסביבה ולקהילות שהיא פועלת בהן. http://global.epson.com/