כותרות אחרונות
Search

חדש על מדף הספרים – המתנה – רב המכר הגדול של יוון – מאת: סטפאנוס קסאנקיס

המתנה – כריכה קדמית 

 

המתנה.

כיצד ליהנות מכל רגע בחיים ולראות יופי בכל מקום.

* רב המכר הגדול של יוון. 

180,000 עותקים נמכרו

מאת: סטפאנוס קסאנקיס

 

"פעם היו שני ידידים.  מכרו נעליים. הם הגיעו לארץ שהאנשים בה יחפים.  האחד החליט להסתלק, "לא קונים פה נעליים", הוא אמר. השני נשאר. "כאן אני אתעשר", הוא אמר. אמר ועשה."

 

המתנה, מתנת החיים, פורש בפניכם שורה של סיפורים יומיומיים, שכל אחד מהם מתמקד בשיעור אחר: מהיתרונות של נדיבות וצחוק, ועד החשיבות של יקיצת בוקר מוקדמת. שורה של פלאים שהם כולם בהישג היד של כולנו ומשום מה, לעיתים קרובות אנחנו פשוט חולפים על פניהם.

 

המתנה – כריכה קדמית 

 

כשתקראו את הסיפורים בזה אחר זה תשקעו ותתעמקו בעולם הפנימי שלכם, תשקלו ותבחנו שוב החלטות שקיבלתם, תחזרו ותהרהרו בדרך החשיבה שלכם, בדרך החיים שלכם. ולא תשכחו אפילו לרגע שהחיים עצמם הם מתנה. הספר הזה יגרום לכם להתענג על רגעי השמחה הקטנים בחיים. מעבר לכל דמיון.

 

כותב הספר סְטֶפאנוֹס קְסֶנאקיס עוסק מזה שנים רבות בדברים המושכים את ליבו, בשיפור עצמי ובהתפתחות אישית, ושואף לשתף בחוויותיו אנשים רבים ככל האפשר באמצעות הספרים וההרצאות שלו. הוא פועל במרץ כדי להגשים את החלום הגדול שלו, מערך שיעור בנושא ערכים וידיעה עצמית, "כן, אני יכול", שהוא מקווה כי יילמד בכל בתי הספר ביוון כבר מכיתה א'. הוא אבא גאה לשתי בנות בְּנות 9 ו-12, אֶנִייָה ואַוְורָה.

 

תרגם מיוונית: אמיר צוקרמן;

עריכת תרגום: חמוטל לוין;

98 ₪; 254 עמ';

הוצאת מטר