כותרות אחרונות
Search

טיפים: כיצד תפחיתו את הגעת רכבכם למוסך?

 

כל בעל רכב  פרטי מודע לעובדה שמחירי הטיפולים ואחזקת הרכב בארץ הם גבוהים מאוד. עם זאת, חברות הליסינג בארץ זוכות להנחות מפליגות במוסכים, לא מעט בזכות כוח הקנייה הגדול הנובע מגודלו של צי הרכבים שבבעלותם. בפועל, נוצרת אפליה בין הלקוחות המוסדיים והפרטיים הבאה לידי ביטוי בקיומם של שני מחירוני טיפולים במוסכים, מחירון יקר ללקוח הפרטי ומחירון זול ללקוח חברות הליסינג.

לאתר דרייבר טיפולי רכב

טיפים אשר יפחיתו בצורה משמעותית את הגעת רכבכם למוסך:
באדיבות ארי ארז , מנכ"ל חברת דרייבר טיפולי רכב

דרייבר 1

1. החליפו שמן מנוע לעיתים קרובות – החלפת שמנים תביא לסיכוך טוב יותר של רכיבי המנוע ולהקטנת הבלאי ברכב.

2. בצעו בדיקת בלמים במוסך מורשה – הבלמים הם המכלולים ברכב האחראים על הפחתת המהירות, בלמים לא תקינים יכולים לגרום לאסון במקרה של בלימת חירום.

3.  יש לבדוק לחץ אוויר בצמיגים – לחץ אוויר גבוה מדי יכול לגרום להתפוצצות הצמיג תוך כדי נהיגה ולאובדן שליטה על הרכב, צמיג עם לחץ אוויר נמוך מדי יכול לגרום לחוסר אחיזת כביש  בזמן נהיגה. בנוסף לכך, צמיגים עם לחץ אוויר תקין חוסכים בדלק.

4. אחת לשבוע בצעו בדיקות שמן ומים – את הבדיקה יש לבצע כאשר הרכב נמצא על משטח ישר וכאשר המנוע קר.

5. דאגו לכיבוי כלל המערכות החשמליות לפני כיבוי הרכב – מגבים, מזגן, רדיו ואורות – אי הקפדה על כיבוי כלל המערכות עלול לגרום לקצרים חשמליים.

דרייבר 2

6. נסיעה מתונה – אין צורך לאמץ את המנוע, הקפידו שמחט הסל"ד לא תעלה על 3,500 , אימוץ המנוע גורם לבלאי גבוה של מכלולים ברכב ובצורך לבצע תיקונים בתדירות גבוהה יותר.

7. שמירה על משאבת הדלק – טרם התנעה מלאה של הרכב יש לסובב את המפתח למצב של חצי סוויץ' , רק לאחר מספר שניות – עם שמיעת רעש מהרכב יש לבצע התנעה מלאה . פעולה זו מאפשרת למשאבת הדלק להזרים דלק למנוע עוד לפני ההתנעה.

8. אל תחכו שייגמר לכם הדלק לפני שאתם מתדלקים – כאשר מתדלקים כאשר יש פחות מרבע מיכל דלק, המנוע נחשף לשורה של סכנות הנובעות מכניסת משקעי דלק הנמצאים בתחתית המיכל למנוע וגורמות לנזק.

9. לוח המחוונים ברכב – במידה ונדלקת נורה פנו בהקדם האפשרי למוסך מורשה.

10. רעשי נסיעה חריגים – במידה ואתם שומעים רעשים מוזרים ייתכן וחלה תקלה, גם במקרה זה יש לפנות בהקדם למוסך מורשה.

חברת "דרייבר טיפולי רכב" נוסדה על מנת לתת גם לצרכן הפרטי מחירים זולים כמו שמוענקים לחברות הליסינג במשק. החברה עושה זאת באמצעות הסדר עם עשרים מוסכים ברחבי הארץ הנמצאים בפיקוחה הן מבחינת איכות העבודה והן מבחינת המחיר.